Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Srovnání postupů pro rozpočtování v ČR a v zahraničí
Massabni, Raghid ; Roudná, Veronika (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tématem této práce je prozkoumat rozdíly mezi rozpočtem stavebního díla v České republice a v zahraničí, a to především v Saudské Arábii. V bakalářské práci analyzuji metody používané při rozpočtování stavebního díla a srovnávám postupy při vytváření rozpočtů v České republice a v království Saudská Arábie.
Hodnocení informačních systémů.
Matuška, Marian ; Kuchař, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením informačních systémů a to z několika pohledů. Prvním pohledem je obecné hodnocení informačních systémů z pohledu zákazníka při výběru nebo užití informačního systému. Druhým pohledem je hodnocení vlastního informačního systému výrobcem systému. Průnikem obou pohledů je snaha mít kvalitní informační systém.
Poradenství v kontextu zdravotně sociální péče
PALOCHOVÁ, Markéta
Cílem bakalářské práce bylo zjistit, jakým způsobem je poskytováno sociální poradenství v kontextu zdravotně sociální péče ve zdravotnických zařízeních. V teoretické části práce byly představeny základní charakteristiky sociálního poradenství. V praktické části byly stanoveny výzkumné otázky. K dosažení stanoveného cíle bakalářské práce byla zvolena kvalitativní výzkumná strategie za využití metody dotazování a techniky polostrukturovaného rozhovoru. Výzkumný soubor byl tvořen zdravotně sociálními pracovníky, kteří v době realizace výzkumu působili v nemocnicích v Jihočeském kraji. Polostrukturované rozhovory byly se souhlasem informantů zaznamenány ve zvukové podobě a následně přepsány. Analýza dat byla provedena metodou otevřeného kódování. Bakalářská práce pojednává o jednotlivých aspektech poskytování sociálního poradenství a seznamuje se skutečným stavem realizace sociálního poradenství v nemocnicích z pohledu zdravotně sociálních pracovníků. Z výzkumu vyplynulo, že zdravotně sociální pracovníci v nemocnicích poskytují sociální poradenství zejména hospitalizovaným klientům a jejich rodinným příslušníkům, kterým pomáhají řešit stávající sociální situaci. Sociální poradenství je zaměřeno především na zajištění péče po ukončení hospitalizace. Obvykle probíhá u lůžka pacienta nebo v kanceláři zdravotně sociálních pracovníků. Výzkum odhalil potíže s nedostatečně zajištěným soukromím při poskytování sociálního poradenství osobám upoutaným na lůžko, potřebnost osvěty veřejnosti v oblasti sociálních služeb a dále upozorňuje na vhodnost zvýšeného zajištění bezpečnosti zdravotně sociálních pracovníků. Bakalářskou práci bude možné využít jako zdroj informací o způsobu poskytování sociálního poradenství ve zdravotnických zařízeních v Jihočeském kraji. Dále bude sloužit jako zpětná vazba pro jednotlivá zdravotnická zařízení, ve kterých byl výzkum realizován.
Služby rané péče pro děti s mozkovou obrnou
KARBANOVÁ, Klára
Bakalářské práce se zabývá současným pohledem na poskytování služeb rané péče pro rodiny dětí s mozkovou obrnou. V rámci výzkumu je nastíněn budoucí vývoj a perspektiva poskytování služeb ranou péčí. Dílčími cíli výzkumu bylo zjištění informovanosti rodin o rané péči; hlavních pozitiv a nedostatků služby vnímaných rodiči dětí i poradkyň rané péče a nastínění perspektivy možného rozšíření služeb v rámci spolupráce s odborníky či organizacemi zajišťujícími podporu rodin dětí s postižením.
Smluvní vztahy mezi poradenskou společností a klientem
Brosková, Karolína ; Plíva, Stanislav (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
Název práce: Smluvní vztahy poradenské společnosti a klienta Autor: Karolína Brosková Cílem této práce bylo analyzovat smluvní vztahy mezi poradenskou společností a jejími klienty. Důvodem vypracování tohohle tématu je vzrůstající počet poradenských společností podnikajících v České republice. Potažmo neexistence explicitní úpravy těchto vztahů v českém právním pořádku. Práce je členěna na dvě hlavní části, každá z nich popisuje různé aspekty management consultingu. První část je dále rozdělena na tři kapitoly. Kapitola první definuje základní ekonomické i právní pojmy spojené s management consultingem. Popisuje stručně vývoj jeho historie a nastiňuje typologii management consultingu. Kapitola druhá je věnována subjektům smluvního vztahu a ve třetí kapitole je řešena otázka režimu smluvního vztahu. Druhá část práce nazvaná "Poznatky a problémy při výkonu poradenské činnosti" se zaměřuje na analýzu relevantní právní úpravy v kombinaci s praktickými ukázkami v minulosti uzavřených smluv. Tato část je také dále členěna na dvě kapitoly. Kapitola první pojednává o subsumci smlouvy o poradenské činnosti pod některý ze zákonných smluvních typů (smlouva o dílo, mandátní smlouva), zatímco kapitola druhá je zaměřena na praktické otázky obsahu smlouvy o poskytování poradenské činnosti. Závěry jsou nastíněny...
Srovnání postupů pro rozpočtování v ČR a v zahraničí
Massabni, Raghid ; Roudná, Veronika (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Tématem této práce je prozkoumat rozdíly mezi rozpočtem stavebního díla v České republice a v zahraničí, a to především v Saudské Arábii. V bakalářské práci analyzuji metody používané při rozpočtování stavebního díla a srovnávám postupy při vytváření rozpočtů v České republice a v království Saudská Arábie.
Řešení krize u dětí a mladistvých prostřednictvím telefonické krizové intervence
ŠŤÁHLAVSKÁ, Jana
Práce se zabývá dětskou krizí a jejím řešením formou telefonické krizové intervence. Zaměřuje se na problematiku krize, její příčiny a průběh. Telefonickou krizovou intervenci charakterizuje z hlediska nejdůležitějších aspektů. Blíže se zaměřuje na zásady a strukturu vedení hovoru a seznamuje s důvody, které děti vedou k tomu, aby kontaktovaly linky důvěry. Součástí práce je problematika etických dilemat, se kterou se pracovníci linek důvěry potýkají. Závěrem popisuje průběh hovoru s dítětem které se nachází v obtížné životní situaci.
Smluvní vztahy mezi poradenskou společností a klientem
Brosková, Karolína ; Plíva, Stanislav (vedoucí práce) ; Horáček, Tomáš (oponent)
Název práce: Smluvní vztahy poradenské společnosti a klienta Autor: Karolína Brosková Cílem této práce bylo analyzovat smluvní vztahy mezi poradenskou společností a jejími klienty. Důvodem vypracování tohohle tématu je vzrůstající počet poradenských společností podnikajících v České republice. Potažmo neexistence explicitní úpravy těchto vztahů v českém právním pořádku. Práce je členěna na dvě hlavní části, každá z nich popisuje různé aspekty management consultingu. První část je dále rozdělena na tři kapitoly. Kapitola první definuje základní ekonomické i právní pojmy spojené s management consultingem. Popisuje stručně vývoj jeho historie a nastiňuje typologii management consultingu. Kapitola druhá je věnována subjektům smluvního vztahu a ve třetí kapitole je řešena otázka režimu smluvního vztahu. Druhá část práce nazvaná "Poznatky a problémy při výkonu poradenské činnosti" se zaměřuje na analýzu relevantní právní úpravy v kombinaci s praktickými ukázkami v minulosti uzavřených smluv. Tato část je také dále členěna na dvě kapitoly. Kapitola první pojednává o subsumci smlouvy o poradenské činnosti pod některý ze zákonných smluvních typů (smlouva o dílo, mandátní smlouva), zatímco kapitola druhá je zaměřena na praktické otázky obsahu smlouvy o poskytování poradenské činnosti. Závěry jsou nastíněny...
Hodnocení informačních systémů.
Matuška, Marian ; Kuchař, Petr (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá hodnocením informačních systémů a to z několika pohledů. Prvním pohledem je obecné hodnocení informačních systémů z pohledu zákazníka při výběru nebo užití informačního systému. Druhým pohledem je hodnocení vlastního informačního systému výrobcem systému. Průnikem obou pohledů je snaha mít kvalitní informační systém.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.