Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 134 záznamů.  začátekpředchozí125 - 134  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dynamické chování impaktního proudu vzduchu za buzených tokových podmínek
Tihon, Jaroslav ; Bourdette, V. ; Vejražka, Jiří ; Pallares, J. ; Salucna, C.
Tento příspěvek prezentuje výsledky experimentálního vyšetřování rychlostního pole uvnitř buzeného proudu vzduchu dopadajícího kolmo na ochlazovanou stěnu.
Směrový vs. proximitní model vícerozměrného volebního chování: empirické zhodnocení
Narwa, Daniel
Studie přináší ekonometrickou metodu pro srovnání směrových a blízkostních modelů volebního chování.
Postkontraktační chování vybraných městských úřadů
Soukup, Petr ; Pavel, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Leoš (oponent)
Tato práce pojednává o postkontraktačním chování vybraných městských úřadů. Jejím základem je sběr dat o proběhlých veřejných zakázkách a porovnání jejich konečných hodnot s vysoutěženými, zejména pak konečné ceny, termínu dokončení a předmětu uzavřených dodatků. Závěrem celé práce je fakt, že celý systém veřejných zakázek by měl být transparentnější, jak s ohledem na poskytování informací, tak na celkový průběh řízení, neboť existují poměrně četné rozdíly mezi přístupem jednotlivých úřadů k zakázkám a tudíž i dosahovaných výsledků.
Změny v komunikaci, brandingu a chování spotřebitele a dopady na komunikační plánování
Pavel, David ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Lauko, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce je věnovaná změnám v oblasti komerčních komunikací, brandingu (a brand managementu) a chování spotřebitele. Jejím cílem je popsat tyto změny a aktuální trendy a nastínit jejich dopad na samotné komunikační plánování. Práce se dále detailněji zabývá posledními trendy z oblasti digitálních komunikací a internetu a jak tyto trendy ovlivňují současného spotřebitele a jeho chování. Čtenář by měl po přečtení této práce získat ucelený přehled o změnách v komunikaci a jejích dopadech a měl by být poté schopen přistoupit k aplikaci těchto změn.
Analýza nákupního chování zákazníka
Kálal, Tomáš ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Práce pojednává o nákupním chování zákazníků v Písku. Nejdříve charakterizuje nákupní chování, poté popisuje písecký region z hlediska geografického. Následně jsou čtenáři přiblíženy velkoplošné jednotky v Písku. Poslední částí práce je analýza ankety o nákupních preferencích v Písku.
Analýza preferencí cílové skupiny spotřebitelů
Kolářová, Ivana ; Kovář, František (vedoucí práce)
Práce je strukturovaná do deseti kapitol. Teoretická část nejprve seznamuje čtenáře s rozdílem ekonomických pojmů spotřebitel a zákazník. V další kapitole podává informace o ekonomických zákonitostech týkajících se kupního chování a s ním spojených faktorů, které kupní chování ovlivňují. Rozebírá problém týkající se kupního rozhodovacího procesu a segmentace trhu. Zmiňuje se o kvalitě života a životním standardu. Závěrem řeší složení příjmů a výdajů domácností a omezení výdajů domácností. Praktická část se zabývá vyhodnocováním zjištěných údajů pomocí dotazníků.
Vliv referenčních skupin na spotřební chování studentů gymnázií
Vodsloň, Ondřej ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Brejchová, Jiřina (oponent)
Práce pojednává o vlivu referenčních skupin a aplikaci marketingových technik na ovlivňování spotřebního chování gymnaziálních studentů. Práce se snaží nalézt odpověď na otázku, zda existuje rozdíl v působení referenčních skupin na spotřební chování studentů státních a soukromých gymnázií v Praze. V rámci práce jsou nastíněny nejvhodnější marketingové techniky pro efektivní působení na cílovou skupinu gymnazistů. Součástí práce je analýza dvou dotazníkových výzkumů, a jedné provedené focus group.
Consumer Behavior in Brazil
Gombošová, Radka ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cieľom práce je analýza spotrebného chovania v Brazílii, s ohľadom na kultúrne, ekonomické, demografické a sociálne rozdiely v spoločnosti a poukázanie na niektoré inovatívne prístupy aplikované miestnymi spoločnosťami, ktoré by mohli slúžiť aj ako príklad v podmienkach Českej alebo Slovenskej republiky. Špeciálna pozornosť je venovaná spotrebnému chovaniu nižšej sociálnej triedy. Cieľom je poukázať na to, že tento tržný segment predstavuje perspektívny trh a je nástrojom rastu, po ktorom bude musieť siahať čoraz viacej medzinárodných spoločností v snahe nestratiť konkurencieschopnosť.
Nákupní chování českého spotřebitele
Cimrmanová, Jana ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Práce se zaobírá nákupním chováním českého spotřebitele, definuje rámec nákupního chování a vlivy, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů. Dále obsahuje vysvětlení kupního rozhodovacího procesu a jeho etap. Praktická část popisuje současnou všeobecnou situaci v České republice, zabývá se maloobchodními řetězci a odhaluje postoje a chování specifické právě pro české spotřebitele. Tato část navíc obsahuje zpracování výsledků průzkumu Market&Media&Lifestyle společnosti Median z roku 2004 a postihuje odlišnosti nákupního chování mužů a žen a rozdíly v nákupním chování mezi věkovými kategoriemi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 134 záznamů.   začátekpředchozí125 - 134  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.