Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Změna strategické komunikace hl.m. Prahy v oblasti cestovního ruchu v návaznosti na dopady overturismu a covidu-19
Kmentová, Lucie ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
Cílem předložené diplomové práce bylo vyhledat a interpretovat klíčové prvky změny strategické komunikace hlavního města Prahy realizované prostřednictvím jeho oficiální organizace destinačního managementu Prague City Tourism, a. s., a analyzovat styl a směřování komunikace v letech 2016-2019, kdy sílila vlna overturismu nejen v české metropoli, ale také v celoevropském měřítku, a komunikaci po roce 2020, kdy vznikla nová Koncepce příjezdového cestovního ruchu hlavního města Prahy ve spolupráci s organizací destinačního managementu Prague City Tourism, a. s. Teoretická část se zabývá definicí strategické komunikace se specifickým zaměřením na turistický průmysl. Praktická část je zaměřena na příčiny, které vedly k rozhodnutí o změně strategické komunikace hlavního města Prahy v oblasti příjezdového cestovního ruchu, aby se stal udržitelným i do dalších let. Dále byly vyhodnoceny výsledky, kterých bylo dosaženo se spuštěním prvotních projektů, které mají vést ke stabilizaci domácího i zahraničního cestovního ruchu v hlavním městě Praha, aby z nich profitovali rezidenti, podnikatelské subjekty i samotné město jako celek.
Organizace Prague City Tourism a její význam pro cestovní ruch v Praze
Kozár, Jan ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Jarolímková, Liběna (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat činnost organizace Prague City Tourism jakožto významného subjektu v oblasti příjezdového cestovního ruchu v Praze. Zvláštní důraz byl kladen na analýzu činnosti sektoru turistických služeb, zejména turistických informačních center pod jeho správou. V rámci této analýzy byly využity statistické údaje týkající se příjezdového cestovního ruchu v Praze, přičemž zde byla použita metoda komparace dat z let 2015 a 2016. V práci byl také představen produkt turistické karty Prague Card. Na základě provedené analýzy a také znalosti vnitřního prostředí organizace Prague City Tourism byla v praktické části práce uskutečněna SWOT analýza zaměřená na činnost turistických informačních center v Praze. Dále byla v práci vyhodnocena data získaná primárním výzkumem (převážně ve formě dotazování) v turistických informačních centrech. V praktické části byl poté představen směr, jímž se organizace Prague City Tourism bude ubírat v blízké budoucnosti. S využitím všech uvedených poznatků byla rovněž navržena opatření vedoucí k optimalizaci činnosti turistických informačních center a produktu Prague Card.
Divadlo a příjezdový cestovní ruch v Praze
Hubálková, Michaela ; KAŠPAR, David (vedoucí práce) ; DOLANSKÁ, Nora (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice kulturního turismu, s konkrétním zaměřením na pražská divadla a příjezdový cestovní ruch v Praze, specificky zkoumá vztah mezi těmito dvěma oblastmi. Cílem této práce je potvrdit hypotézu, zda má smysl nahlížet na divadlo v Praze jako na jeden z nástrojů marketingové strategie a propagace města ve vztahu k zahraničním návštěvníkům. První část práce je teoretická, věnuje se definici kultury, múzických umění, cestovního ruchu a zejména teoretickým přístupům k problematice kulturního cestovního ruchu a kulturního turisty. Praktická část práce zahrnuje dotazníkové šetření a rozhovory ve vybraných divadlech a institucích, tematicky zaměřené na marketingovou komunikaci a celkový přístup k divácké skupině zahraničních návštěvníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.