Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza loajality návštěvníků multikina Cinestar
Petlachová, Alice ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tématem mé bakalářské práce je "Analýza loajality návštěvníků multikina CineStar." Jako hlavní cíl jsem si stanovila zjistit, zda a do jaké míry existuje loajalita návštěvníků k provozovateli multikin CineStar, jaká je celková úroveň zákaznické loajality na trhu multikin a jak dalece jsou diváci spokojeni s kvalitou nabízených služeb sítě CineStar. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy jako loajalita a termíny s ní související, segmentace a typologie zákazníka a výzkum trhu. Praktická část je věnována především výsledkům vlastního dotazníkového výzkumu. Výsledky shrnuji v závěru práce.
Podnikání v mezinárodním prostředí - CineStar
Shestakova, Margarita ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Semianiaka, Andrei (oponent)
Tato diplomová práce je věnována velice důležitému a aktuálnímu tématu současné doby, jedná se o vstup zahraniční firmy na ruský trh. Práce je rozdělena do dvou částí. V části první se autorka věnuje teoretickému přístupu k problematice. Ve druhé části je pozornost věnována aktivitám společnosti CineStar na českém trhu. V předposlední kapitole se autorka již věnovala volbě vstupu na trh, jednalo se o výzkum následujících způsobů vstupu: investice na zelené louce, podnikání s partnerem, franchsising a fúze. V poslední kapitole se autorka již věnovala ostatní problematice -- jednalo se o marketing a management. Tato část práce měla sloužit jako forma návrhů pro ostatní firmy, které chtějí podnikat na ruském trhu. Cílem práce je popsat vstup společnosti CineStar na ruský trh se zaměřením na volbu vstupu. Ústřední výzkumná otázka byla následující: společnosti CineStar se opravdu vyplatí vstupovat na ruský trh. Autorka ve své práci pracovala jak s ruskými, tak i s českými zdroji.
Marketingové řízení ve vybraném podniku
HORNYCH, Michal
Cíle stanovené v zadání práce byly splněny. Byla provedena celá řada dílčích analýz marketingového procesu a současně proběhlo dotazníkové šetření zákaznické spokojenosti, na jejichž základě jsem vyhodnotil současný stav podniku multikina CineStar. Na marketing bude muset společnost CineStar zintenzivnit důraz, neboť boje o diváky této firmy s konkurenčními multiplexy již na několika místech v České republice probíhají. Zároveň sílí i vliv dalších, zejména multimediálních zdrojů poskytujících potenciálním zákazníkům multikina zábavu a možnost využití volného času. V následujících letech lze očekávat další nárůst obou těchto největších konkurentů. Navržená opatření ke zlepšení stávajícího stavu mohou vést ke zvýšení návštěvnosti dle mého odhadu o 10% až 15%, zvyšují úroveň nabízených služeb a lépe uspokojí potřeby a požadavky diváků. Práce by měla především posloužit vedení společnosti CineStar jako zdroj informací i návrhů ke zlepšení současného stavu nabízených služeb prioritně ve směru k divákům. Zaměřuje se na zpětnou vazbu požadavků a potřeb diváků a tím pomůže vedení společnosti CineStar k jejich ještě hlubšímu poznání. Navržená opatření jsou toho logickým vyústěním a odhadovaný přínos pro společnost a posílení konkurenceschopnosti, v případě zavedení, nejsou zanedbatelné. Veřejnosti a studentům může práce posloužit jako studijní materiál problematiky marketingového řízení a provozování multikin a nabízí prostor pro další podrobnější zkoumání jednotlivých charakteristik.
Tvorba konkurenční strategie pro vybraný podnik
HORNYCH, Michal
Hlavním cílem je návrh strategie, která by vedla ke zlepšení konkurenceschopnosti podniku Cinestar. Vedlejším cílem bakalářské práce je zhodnocení současného stavu a postavení podniku multikina Cinestar na trhu vhodnými strategickými analýzami. Z jednotlivých charakteristik a analýz bych zmínil tyto důležité skutečnosti: Společnost Cinestar byla první, která obsadila celkem devět mimopražských regionů a poslední desáté multikino je již rozestavěné v Ústí nad Labem. První multiplex vznikl v Hradci Králové v roce 2001. Společnost je řízena centrálně z Prahy a tomu i odpovídá divizionální organizační struktura. V oblasti filmového průmyslu je nutné konstatovat, že počet diváků a s tím související tržby kin se neustále zvyšují. Toto platí i v současné době hospodářské krize. Jednotlivé analýzy ukazují celkem přijatelné kvantitativní i kvalitativní hodnoty. U vnějšího okolí multikina se jako nejvýznamnější jeví obchodní vztahy s distributory, kteří určují nabídku filmů a cenu za jejich pronájem multiplexu. Dalším bodem a problémem u Porterova modelu je ohrožení ze strany vstupujících konkurenčních multikin do dalších krajských měst, kde multikino Cinestar působí. Převážně z důvodu existence tohoto problému byla konkurenční strategie vypracována. Současný, z analýz vyplývající kvalitní charakter služeb a materiálně-technologického vybavení, by nemusel již zanedlouho uspokojit potřeby a přání náročných či pravidelně navštěvujících diváků. Strategie je zaměřena právě na zkvalitnění a rozšíření služeb, vytvoření speciálních podmínek u dodavatelů filmu, marketingových nástrojů jak zaujmout diváka, investic do nových technologií v oblasti filmu a zlepšení dopravní infrastruktury {--} případ Českých Budějovic.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.