Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační strategie restaurace Kuchyň v období jejího uvedení na trh a její komunikační nastavení do budoucna
Hollas, Ondřej ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na popis a analýzu komunikační strategie restaurace Kuchyň v době uvedení na trh prováděné marketingovým oddělením Ambiente. Téma práce jsem si zvolil v době, kdy komunikační strategie právě probíhala, proto jsem kontaktoval PR manažerku společnosti Ambiente, která mi poskytla veškeré existující materiály. Dalším důvodem byl fakt, že společnost Ambiente považuji za přední postavu české gastronomie a marketingové komunikace v oblasti gastronomických podniků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se věnuji popisu marketingových pojmů, které jsou s komunikační strategií spojeny a které Ambiente současně používá. Praktická část nejdříve popisuje vznik značky Ambiente a jednotlivých podniků a poté se pozornost přesouvá k samotné restauraci Kuchyň. Podstatná část je věnována brand strategii restaurace, která pomáhá lépe pochopit celý koncept. Práce například popisuje vize, mise a hodnoty značky nebo značku jako osobu. V bakalářské práci rozpracovávám komunikační strategii z pohledu SWOT analýzy, která poukazuje na silné a slabé stránky komunikace, na využitelné příležitosti i na hrozby, které by mohly komunikaci poškodit. Dále práce nahlíží na restauraci z pohledu marketingového a komunikačnímu mixu, který navíc popisuje průběh celé...
Analýza a návrh marketingové komunikace pro vybranou cateringovou firmu
Miklošin, Ondřej ; Oberhel, Martin (vedoucí práce) ; Gunina, Daria (oponent)
Cílem této bakalářské práce je provést analýzu marketingové komunikace společnosti White Circus catering a poté navrhnout potenciální komunikační aktivity pro tuto společnost. V teoretické části budou definovány základní pojmy týkající se marketingového mixu se zaměřením na komunikační mix včetně moderních marketingových trendů. Praktická část bude věnována společnosti White Circus, která je součástí společnosti Ambiente, bude provedena analýza konkurence této firmy a na základě hloubkového rozhovoru s marketingovým ředitelem bude analyzována marketingová komunikace, a nakonec bude proveden návrh nových komunikačních možností pro tuto společnost, které by mohla využít ve své budoucí marketingové komunikaci.
Analýza marketingu vybraného gastronomického zařízení
Lásková, Karin ; Mlejnková, Lena (vedoucí práce) ; Voříšková, Barbora (oponent)
Cílem práce je charakterizování konceptu Ambiente Restaurants Group, analýza jeho marketingových nástrojů v praxi a zmapování, jaké si vybudovalo know-how za dobu svého dosavadního působení. Teoretická část pojednává o pojmu marketing v obecné rovině, následně rozebírá marketingový mix v cestovním ruchu a na závěr se věnuje pohostinství a podnikání v něm. Praktická část začíná charakteristikou, vývojem konceptu a představením provozoven. Dále pak navazuje aplikováním marketingového mixu na reálnou činnost řetězce Ambiente. Závěrečným dotazníkovým šetřením dochází ke zhodnocení konceptu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.