Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 129 záznamů.  začátekpředchozí88 - 97dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
REVITALIZACE A PROSTOROVÁ KULTIVACE KLÁŠTERNÍHO PIVOVARU V BROUMOVĚ
Jirka, Martin ; Zíka, Vratislav (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Hledání nového využití staré budovy pivovaru na okraji centra Broumova.
Pivovar ve městě, město v pivovaru - architektonicko urbanistická studie přestavby znojemského pivovaru
Balážová, Zuzana ; Ludvíková, Iveta (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Areál pivovaru čaká na svoj čas znovu sa vztýčiť voči svojmu osudu. V návrhu sa zaoberám adekvátnym preriedení priestoru pre navrátenie majestátnosti bývalého hradného nádvoria. Odobrať na jej súčasnej mohutnosti a ťažkopádnosti a opäť vniesť na územie historický ráz v podobe vertikály bývalej Lúpežníckej veže a to všetko v sociálno- eko- logických aspektoch.
Znojmo – Zámek, rotunda a pivovar
Zíka, Vratislav ; Kroupa, Petr (oponent) ; Havliš, Karel (vedoucí práce)
Urbanistická a architektonická studie rozvoje hradní ostrožny ve Znojmě s důrazem na udržitelnou životaschopnost lokality se vzájemnými vazbami krajiny, města, zámku, pivovaru a románské rotundy sv. Kateřiny. Cílem návrhu je adaptace historických budov pivovaru a zámku pro účely kulturního a společenského centra města, dostavba a přestavba vybraných částí areálu na základě teoretické práce zpracované v předchozím semestru. Urbanistickou úlohou je nově navrhnout a rehabilitovat veřejné prostory zámecké zahrady, návrší s rotundou a ulici Hradní se začleněním do kontextu historického jádra města Znojma a údolí řeky Dyje.
Pivovar ve městě, město v pivovaru
Štěpánek, Martin ; Poláček, Jaroslav (oponent) ; Kopáčik, Gabriel (vedoucí práce)
Areál znojemského pivovaru, přestože se nachází na velmi atraktivním místě historického centra, patří k nejrozsáhlejším nevyužívaným plochám ve městě. Oživení tohoto území je velkým úkolem, se kterým se bude Znojmo v nejbližších letech potýkat. V podmínkách malého města s nevelkým rozvojovým potenciálem, není pravděpodobně možné počítat s jednorázovou realizací celé operace, ale spíše s řadou postupných zásahů.
Rodinný dům s pivovarem T:O:P v Jevíčku
Němeček, Pavel ; Vávra, Petr (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem samostatně stojícího rodinného domu s pivovarem T:O:P na stavebních parc. č. 88/13 a 88/14 v Jevíčku. Bakalářská práce je vyhotovena ve formě projektové dokumentace pro provedení stavby. Dům je dvoupodlažní bez podsklepení, obdélníkového půdorysu s plochou střechou, založený na základových pasech z prostého betonu. Nosné svislé stěny jsou vyzděny ze zdiva typu THERM od firmy Porotherm. Vodorovné nosné konstrukce jsou ze stropních panelů Spiroll. Obvodové stěny jsou zatepleny kontaktním zateplovacím systémem z polystyrenu. Vstup do prostor pivovaru a bytové jednotky, umístěné v 2. NP, je orientován na jihovýchod, vstup do prostor pivnice na jihozápad. 1.NP je rozděleno na dva provozy. Provoz pivovaru s jeho technologickým zázemím a administrativním zázemím sládka. Druhý provoz je pivnice pivovaru se sociálním zázemím obsluhy a návštěvníků. Bytová jednotka je od prostor pivovaru a pivnice oddělena stropní konstrukcí a má vlastní vstup z volného prostranství.
Komunikační strategie a reklamní kampaně velkých českých pivovarů
Krulišová, Eliška ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Černý, Zbyněk (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze komunikačních strategií vybraných velkých českých pivovarů z hlediska zacílení na cílovou skupinu, volby konceptu oslovení této skupiny,výběru nástrojů a médií a především pak kreativity a originality komunikačních aktivit. Ověřovanou hypotézou je tvrzení, že velké české pivovary nevytvářejí mimořádně kreativní kampaně s výraznou a originální myšlenkou a že komunikují stále podobným, již vyzkoušeným stylem. Teoretická část práce analyzuje situaci pivovarnictví v České republice z hlediska jeho významu pro českou společnost a dále se věnuje tématům komunikace obecně, marketingové komunikace, komunikační strategie a reklamy. Praktická část spočívá v rozboru a porovnání komunikačních strategií konkrétních velkých českých pivovarů aplikovaných na jejich skutečných reklamních kampaních. Následně je vyvozeno obecné zhodnocení a shrnutí těchto komunikačních strategií.
Ocenění podniku Tradiční pivovar v Rakovníku, a.s.
Kolská, Šárka ; Rýdlová, Barbora (vedoucí práce) ; Svačina, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je ocenění podniku Tradiční pivovar v Rakovníku, a.s. tržní hodnotou k 1. 1. 2015 pro účely hypotetického prodeje na základě veřejně dostupných informací. První část práce seznamuje s účelem ocenění a oceňovanou společností. Následuje provedení strategické analýzy a z ní vycházející prognózy tržeb podniku. V další části se práce zaměřuje na finanční analýzu a zhodnocení finančního zdraví firmy. Pozornost je následně věnována analýze a prognóze generátorů hodnoty a sestavení finančního plánu společnosti. Závěrečná část práce se zabývá oceněním podniku výnosovou metodou DCF Entity. Alternativně je tržní hodnota stanovena metodou tržního porovnání.
Optimalizace výroby piva v pivovaru
Kopecký, Michal ; Skočdopolová, Veronika (vedoucí práce) ; Fábry, Jan (oponent)
Tato práce vychází ze skutečných dat poskytnutých zaměstnanci Pivovaru Zubr a zaměřuje se na optimalizaci výroby s cílem maximalizovat roční zisk při dodržení všech předem stanovených omezení. Vhodným prostředkem pro zjištění optimální roční produkce jednotlivých výrobků je lineární programování. V případě této práce byla použita úloha výrobního plánování. Z dostupných informací byl sestaven ekonomický model a po použití několika nezbytných výpočtů také matematický model, který byl následně vyřešen pomocí počítačového programu Microsoft Excel a jeho doplňku Řešitel. Výsledné hodnoty, z nichž některé bylo nutné dodatečně přepočítat, byly na závěr interpretovány. Kromě samotné analýzy je v prvních dvou kapitolách vysvětlena problematika lineárního programování a představen Pivovar Zubr, jeho produkty a technologický postup výroby piva.
Finanční analýza společnosti DUDÁK - Měšťanský pivovar Strakonice, a.s.
Malčík, Vojtěch ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit finanční zdraví společnosti DUDÁK -- Měšťanský pivovar Strakonice, a. s. za období 2009 -- 2013. V teoretické části jsou popsány základní aspekty finanční analýzy a její jednotlivé metody a nástroje, které jsou následně v praktické části na podnik aplikovány. Součástí praktické části je i popis a stručná historie analyzovaného podniku. Ke zhodnocení finanční situace podniku byla použita horizontální a vertikální analýza účetních výkazů, poměrové ukazatele, Du Pontův rozklad, ukazatel ekonomické přidané hodnoty a bankrotní a bonitní model.
Ocenění podniku Rodinný pivovar BERNARD a.s.
Fiala, Marek ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Čámská, Dagmar (oponent)
Cílem diplomové práce je odhad hodnoty společnosti Rodinný pivovar BERNARD a.s. pro vlastníky s využitím výnosových metod ke dni 31.12.2013. Diplomová práce je rozdělena na dvě části -- teoretická a praktická část. Teoretická část popisuje metody a postupy ocenění. Praktická část je tvořena charakteristikou podniku, strategickou analýzou, finanční analýzou, finančním plánem a výsledným oceněním podniku. Analýza dosavadního vývoje podniku je provedena za období 2009 -- 2013. Finanční plán byl vypracován pro období 2014 -- 2018. Podnik byl oceněn metodou diskontovaného cash flow ve variantě volných peněžních toků pro vlastníky a věřitele. V závěru bylo provedeno ocenění podniku metodou účetní hodnoty za účelem porovnání s oceněním metodou diskontovaného cash flow.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 129 záznamů.   začátekpředchozí88 - 97dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.