Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 107 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úloha lidí v systému managementu kvality
Böhm, Libor ; Krbalová, Maria (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá rolí lidského faktoru v systému managementu kvality. Nejprve je zde nastíněna základní problematika oboru, společně se stručným popisem historického vývoje. Následuje rozbor oblastí managementu, ve kterých má úloha lidí nejvýraznější dopad na kvalitu. Ze závěrů uvedených v práci jasně vyplývá závažnost personálního pojetí managementu.
Je nutný management kvality?
Pavlíček, Michal ; Kružík, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Úkolem bakalářské práce je vypracovat literární rešerši na téma: „Je nutný management kvality?“ V práci jsou definovány pojmy jakost a řízení jakosti, což jsou dva základní pojmy pro tento velice obsáhlý a stále dynamicky se rozvíjející obor. Snažil jsem se vytvořit objektivní pohled na tuto problematiku a v závěru se zamyslet nad nutností, či nenutností systémů managementu kvality.
Použití statistických metod v managementu kvality
Kutypa, Tomáš ; Kružík, Michal (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tomáš Kutypa Použití statistických metod v managementu kvality BP, ÚVSSR, 2011, 48 str., 28 obr. Cílem práce je prezentace jednotlivých statistických metod používaných v managementu kvality a popis metodiky jejich fungování.
Úloha lidí v systému managementu kvality
Barák, Michal ; Tabas, Marek (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Podstatou této bakalářské práce je literární rešerše na téma Úloha lidí v systému managementu kvality. Na základě odborné literatury a internetových odkazů zobrazuji současnou úlohu lidského faktoru jak ve výrobní oblasti, tak v oblasti vedení. Jednotlivé kapitoly doplňuji vlastními poznatky z praxe. Na závěr hodnotím možný budoucí vývoj managementu kvality.
Je nutný management kvality?
Vintrlík, Jan ; Teš, Vasilij (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
V této práci bych chtěl čtenáři za pomocí retrospektivní rešerše vytvořit objektivní pohled na danou problematiku managementu kvality. K tomu byla vybrána konkrétní data a témata z bibliografických záznamů a dokumentů. Jelikož management kvality je dynamickým procesem, který se zabývá širokým spektrem problémů, je díky novým technologiím a poznatkům neustále inovován. I v tento okamžik, kdy budete pročítat následující kapitoly, vznikají na světě nové okolnosti, kterým se tento obor bude muset teprve věnovat.
Nástroje managementu kvality.
Talanda, Jiří ; Musil, Martin (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zpracování literární rešerše na téma Nástroje managementu kvality za použití odborné literatury a pramenů. Na základě získaných podkladů je utvořen vlastní závěr o zadané problematice a zpracován stručný výhled možného dalšího vývoje problematiky řízení kvality. Práce je členěna do kapitol a podkapitol, dle jednotlivých nástrojů, o kterých pojednává.
Quality management in logistics
Chomová, Petronela ; Vinš, Marek (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá aplikací managementu kvality v netradiční oblasti logistiky, která se postupně stává její nedílnou součástí. Cílem diplomové práce je zjistit postoj a mínění českých poskytovatelů služeb v oblasti logistiky o jednotlivých aspektech kvality, jejich zájem o management kvality a hlavně jeho využití v reálném světě. Druhotným cílem je analýza konceptu managementu jakosti, jeho metody, přístupy a propojení s logistikou. Práce se v první teoretické části zaměřuje historickým vývojem a definicí kvality. Jsou definovány metody zlepšování kvality, její strategický význam a druhy ocenění za kvalitu v České republice a ve světě. V další části jsou rozebírány nejčastější přístupy k managementu kvality v podobě norem ISO řady 9000 a Total quality management. Následující kapitola je věnována otázce logistiky a poskytovatelům logistických služeb. Poslední díl se zabývá spokojeností zákazníka v 21. století a jeho očekáváním. V praktickém bloku je představen postup při tvorbě dotazníku, jeho výsledky a vyhodnocení získaných dat.
Řízení kvality ve vybrané organizaci
ŠUSTROVÁ, Lenka
Diplomová práce je zaměřena na analýzu procesu řízení kvality ve vybrané společnosti. Existuje množství důvodů, proč by společnosti měly zavést systém managementu kvality. Z pohledu výrobců představuje kvalita prostředek, pomocí něhož je dosaženo loajality zákazníků, snížena jejich citlivost na případnou změnu ceny produktů a udržena konkurenční pozice společnosti. Cílem diplomové práce byla analýza procesu řízení kvality ve vybrané organizaci a stanovení návrhů vedoucích ke zlepšení tohoto procesu. Opatření, která jsem navrhla, by mohla zkvalitnit procesy realizace slévárenských produktů, zvýšit spokojenost zákazníků, zvýšit loajalitu pracovníků a přispět tak k celkovému zlepšení systému managementu kvality společnosti.
Optimalizace procesu poskytování dotací na sociální služby
Semerád, Ondřej ; Oškrdal, Václav (vedoucí práce) ; Matuštík, Ondřej (oponent)
Práce se zaměřuje na aplikací procesního řízení ve státní správě formou zmapování procesu poskytování dotací na sociální služby a optimalizace tohoto procesu. Za tímto účelem se v první částí zabývá vysvětlením pojmů procesní řízení, proces a procesní modelování, které pro lepší návaznost na reálnou praxi zasazuje do kontextu managementu kvality, který je státní správou oficiálně přijatý. To je náplní druhé části práce, která v úvodu definované pojmy propojuje s reálnou praxí a usnadňuje tak přijetí teoretických přístupů za reálně proveditelné a "nelaboratorní". Poslední část práce se zabývá rozborem získaných dat a samotným modelováním procesu a návrhy na jeho optimalizaci.
Systém managementu kvality dlouhodobé péče v ČR
Waageová, Alena ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Holmerová, Iva (oponent)
Cílem této práce je představit dlouhodobou péči v České republice, navrhnout použitelný systém Managementu kvality dlouhodobé péče, a na příkladu Gerontologického centra předvést jeho praktickou aplikaci. Doplňujícím cílem je vytvoření příručky Managementu kvality dlouhodobé péče, určenou pro obdobně zaměřené zdravotně-sociální organizace. V práci je použita analýza dokumentů - dostupných odborných prací na téma dlouhodobé péče a literatury zaměřené na management kvality. Významná část textu je podpořena vlastními zkušenostmi z praxe a konzultacemi s odborníky na péči o seniory. Jako východisko pro navrhovaný systém Managementu kvality dlouhodobé péče byly použity systémy norem ISO, nekodifikované přístupy TQM, Standardy sociálních služeb a Národní akreditační standardy pro zdravotnická zařízení následné a dlouhodobé péče Spojené akreditační komise ČR. Navržený systém má široký záběr; zahrnuje zdroje, procesy i výstupy. Požadavky různých v praxi používaných systémů jsou v některých částech společné, systém tak může s malými úpravami vyhovovat specifickým požadavkům jednotlivých certifikačních autorit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 107 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.