Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí74 - 83další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vnitropodniková komunikace ve vybrané společnosti
Rampulová, Kateřina ; Parma, Jaroslav (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou interní komunikace ve vybrané společnosti. Teoretická východiska práce odhalují poznatky o komunikaci jako takové a o komunikaci uvnitř firmy. Praktická část analyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace v daném podniku prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků tohoto šetření jsou pro firmu navrhnuta doporučení vedoucí k zefektivnění vnitropodnikové komunikace.
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Interpersonální konflikty a návrhy na zlepšení pracovních podmínek
Vejnarová, Eliška ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Ve své práci se budu zaměřovat na interpersonální konflikty, způsoby jejich zvládání a předcházení jim. Také popíši jak ideálně jednat v konfliktních situacích a dosáhnout co nejlepšího řešení tou “pravou” cestou.
Návrh na zlepšení komunikace ve firmě
Bednářová, Lenka ; Nečas, Bohuslav (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá efektivní interpersonální komunikací a komunikací se zákazníky, což je jedna z nejdůležitějších částí marketingu. Diplomová práce má tři hlavní části – teoretickou, analytickou a praktickou. V teoretické části je popsána externí a interní komunikace ve firemním managementu společnosti. Analytická část popisuje firmu Videoklinik s.r.o. z pohledu její činnosti a analýzou identifikuje slabá místa v komunikaci. V praktické části jsou navrženy a doporučeny prvky komunikace pro zefektivnění systému komunikace ve firmě a i navenek a tím zabezpečit nejen prosperitu firmy, ale hlavně zajistit udržení se na trhu.
Komunikační dovednosti ideálního manažera
Zufalý, Jakub ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Vojtíšek, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je určit nejdůležitější kategorie komunikace pro manažerskou praxi a následně s přispěním a rámcovým popisem vzdělávání ve společnosti HP Inc navrhnout vlastní modul pro vzdělávání manažerů v komunikaci. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části, dvě teoretické a dvě praktické. V první části se zabývám vymezením tématiky komunikace a manažerské komunikace, přičemž zahrnuji také pokusy o definování manažerských standardů. Následuje druhá část, kde vytyčuji nejdůležitější kategorie manažerské komunikace, tedy pro potřeby bakalářské práce osobnost manažera, základní zásady jednání s lidmi a základní manažerské zásady komunikace, asertivitu a v neposlední řadě také řeč těla. V první kapitole praktické části se věnuji výzkumu vzdělávání ve společnosti HP Inc, načež popisuji hlavní principy vzdělávání v této společnosti. V poslední kapitole pak využívám poznatky ze všech předchozích kapitol a vlastních nápadů z praxe pro návrh vlastního komplexního modulu pro vzdělávání manažerů v různých organizacích.
Problematika alternativní komunikace u dětí se sluchovým postižením v kombinaci s dalšími vadami
MASTNÁ, Ivana
Bakalářská práce se věnuje problematice dětí s kombinovaným postižením a aplikací některých forem alternativní komunikace. V rámci teoretické části jsou zkoumány a definovány nejenom charakteristickými rysy sluchového postižení, ale zároveň i poruch autistického spektra. Dále ale mohla být alternativní komunikace pojata jako ucelenější náhled. Získané poznatky na základě zpracované rešerše odborných zdrojů byly aplikovány v praxi. Během pedagogické praxe měla autorka možnost se seznámit se dvěma dětmi, u nichž bylo sluchové postižení kombinováno s diagnózou dětského autismu. Zpracovány byly dvě případové studie (kazuistiky) těchto dětí. Z těchto kazuistik vyplynulo, že formy alternativní komunikace se jeví jako velice vhodné pro jejich uplatňování u dětí s kombinovaným postižením, obzvláště s autismem, neboť zohledňuje jejich komunikační a sociální možnosti a schopnosti a tím jim výrazně více napomáhá k větší orientaci v pro ně obtížném a nepochopitelném světě.
Komunikace ve vybrané organizaci
PIŠTĚLÁKOVÁ, Veronika
Cílem mé bakalářské práce je zhodnocení komunikace ve vybraném podniku a navržení jejího zlepšení. V teoretické části popisuji komunikaci a komunikační proces. Praktická část představuje celkový proces komunikace v organizaci, jež je Hervis sport a móda s. r. o. Analýza je provedena pomocí rozhovoru s manažerem a zaměstnanci, průzkumu a pozorování v pobočce Příbram.V závěru práce je shrnutí celkového komunikačního procesu v podniku. Dále navržení opatření, vedoucích k větší efektivnosti komunikace.
Komunikační kompetence sociálního pracovníka při jednání s žadatelem o příspěvek na péči s mentálním postižením
SKALOVÁ, Anna
Práce se zabývá komunikací s lidmi s mentálním postižením v prostředí státního úřadu při sjednávání příspěvku na péči. Teoretická část charakterizuje mentální postižení, komunikaci, narušenou komunikační schopnost, příspěvek na péči, dále se zevrubně zabývá specifiky komunikace s lidmi s mentálním postižením. Práce obsahuje také praktické rady pro komunikaci s lidmi s mentálním postižením. V závěru teoretické části jsou popsány komunikační kompetence sociálního pracovníka se zaměřením na jednání s lidmi s mentálním postižením. Praktická část práce popisuje šetření komunikačních kompetencí sociálního pracovníka na Městském úřadě v Táboře a hodnotí příčiny jeho neúspěchu. Vzhledem k zhodnocení šetření obsahuje praktická část také jednoduchou metodiku, která obsahuje praktické rady, jak jednat s klientem s mentálním postižením při rozhovoru na úřadě. Dále praktická část obsahuje analýzu zaměstnavateli požadovaných kompetencí na pozici sociálního pracovníka na základě inzerátů s nabídkou práce. Komunikace s lidmi s mentálním postižením v prostředí městských úřadů je opomíjené téma, avšak vzhledem ke snaze integrovat lidi s mentálním postižením co nejvíce do společnosti téma velice důležité. Schopnost sociálního pracovníka správně komunikovat a jednat s lidmi s mentálním postižením může být jedna z cest k zpřístupnění úřadů i pro tyto klienty.
Rozvoj komunikačních dovedností ve výuce cizího jazyka
KLIMASOVÁ, Martina
Diplomová práce se věnuje rozvoji komunikačních dovedností ve výuce cizího jazyka. Cílem je zjistit, jakými způsoby rozvíjejí učitelé komunikační dovednosti ve výuce cizího jazyka a jejich zpětnou vazbu u žáků. Teoretická část se soustředí na jednotlivé komunikační dovednosti z hlediska jejich obsahu, procesu, rozvoje a hodnocení. Dále se teoretická část zabývá jazykovými prostředky, bez nichž by nebylo možné komunikační dovednosti realizovat. V další řadě se pak věnuje zařazení cizího jazyka v Rámcovém vzdělávacím programu základního vzdělávání. V praktické části se autorka zaměřuje na výsledky výzkumu, který zjišťuje názory žáků a učitelů na používání komunikačních dovedností v cizích jazycích dotazníkovým šetřením. Zjištěné výsledky jsou zachyceny v tabulkách a grafech.
Komunikační kompetence žáků mladšího školního věku s vadami řeči.
BLAHOVCOVÁ, Eliška
Diplomová práce se zabývá komunikačními kompetencemi žáků mladšího školního věku s vadami řeči. Teoretická část charakterizuje vývoj žáka mladšího školního věku, ontogenezi řeči od zrodu dítěte do jeho nástupu do 1. třídy. Dále je zde rozebrána i komunikace a s ní spojené komunikační kompetence. Další část se zaměřuje na vady řeči, jejich rozdělení. Důležité je zmínit i logopedickou prevenci a následný rozvoj komunikačních schopností. Praktická část diplomové práce je zaměřena na výzkum zjištění vlivu vady řeči na úroveň komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku. Tato část se opírá o informace získané prostřednictvím rozhovorů s pedagogy a rodiči vybraných pěti žáků ZŠ logopedické a o analýzu deníků vychovatelek a učitelek. Výsledná data jsou zaznamenána do kazuistik, tabulek a grafů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí74 - 83další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.