Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 556 záznamů.  začátekpředchozí546 - 555další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Controlling
Tridnevka, Oleg ; Mikovcová, Hana (vedoucí práce) ; Bardún, Adam (oponent)
Cílem této práce je pokusit se seznámit s filozofií controllingu, prozkoumat koncept controllingu a jeho základní termíny. Ukázat funkce a jednotlivé obory controllingového systému ve společnosti. Ukázat možné propojení controllingu ve společnosti. Posledním cílem bude provedení projektu ve společnosti McDonalds. Popisují jednotlivé obory controllingu, aby udržet souvislost mezi teoretickou a praktickou častí.
Potenciál a omezení vybraných českých veřejných inf. systémů z hlediska lidského faktoru
Halamíček, Jan ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Práce se zabývá tím, jaké jsou rozdíly v přístupu k člověku jakožto uživateli u elektronických informačních systémů a přirozených systémů, fungujících na mezilidské interakci a výměně informací. Stanovená hypotéza o těchto rozdílech je ověřována na skupině kvalitativně různých veřejných webových informačních systémů pomocí hodnocení lidské interakce s nimi na příkladu uspokojování běžné informační potřeby. Výsledky této interakce jsou zdrojem zkušeností a poznatků k designu informačních systémů obecně.
Komunikace a její technologická podpora ve firmě na konkrétním příkladě
Rosická, Tereza ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Kubeš, Jiří (oponent)
Vzhledem k tomu, že společnost GfK nyní prochází velkou reorganizací, neboť se změnilo celé její vedení, dochází k přeměně všech procesů. Jedním z těchto procesů je i proces komunikace, který do dnešní doby nebyl jako takový nijak specificky řešen. Zejména proto je velmi těžké tento proces popsat a uspořádat. Cílem této práce je pokusit se o rozbor procesu externí i interní komunikace ve společnosti GfK a zároveň se snažit navrhnout nějaké návrhy na zlepšení. Zabývat se podrobně všemi procesy firmy není při daném rozsahu práce možné a jelikož se společnost GfK zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění, v této práci je soustředěna pozornost na komunikaci při hlavní činnosti (procesech) firmy. Těmito procesy jsou komunikace s respondenty a komunikace s klienty, co se týče externí komunikace. Pokud jde o komunikaci s respondenty, tato práce je zaměřena především na panel domácností, vzhledem k tomu, že pro společnost je hlavním přísunem informací (primárních dat ). Stejně tak interní komunikace je soustředěna při hlavním procesu společnosti GfK, a to při předávání a zpracování dat. Tyto procesy jsou pro společnost základní, nejzajímavější a jejich správný průběh ovlivňuje firmu jako celek, jak její jméno a prestiž, tak její výnosy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část práce je věnována teoretickému poznání problému. Jsou zde přiblíženy hlavní pojmy, které se týkají především procesů, informací, komunikace a systémů. Na komunikaci je zde nahlíženo jak z hlediska sociálního (interpersonálního), tak z pohledu technologického, tedy jak komunikaci v organizaci ovlivňují možnosti ICT a to jak v pozitivním, tak negativním směru. Druhá část je již zaměřena na řešení konkrétního problému společnosti GfK. Nejprve je společnost GfK krátce charakterizována, dále jsou rozpracovány procesy interní a externí komunikace. Další kapitoly popisují současný stav ICT prostředků ve firmě a jejich skutečné využití. Na základě těchto poznatků je v závěru práce uvedeno několik návrhů a doporučení pro zlepšení těchto procesů.
Systém práce s absolventy studia na VŠE
Havlan, Jan ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Lorencová, Hana (oponent)
Zpětná spolupráce univerzit s jejich absolventy by měla patřit mezi priority každé kvalitní vzdělávací instituce, neboť právě prostřednictvím tohoto vztahu lze získat neocenitelnou zpětnou vazbu v podobě praktických poznatků od absolventů a mnoho dalších výhod. Cílem této práce je zhodnotit alumni systém Vysoké školy ekonomické v Praze v porovnání s obdobnými systémy českých i zahraničních univerzit a na základě tohoto srovnání a výsledků výzkumu navrhnout změny pro rozvoj systému. V práci jsou uvedeny teoretická východiska, charakteristiky vybraných systémů pro absolventy, jejich porovnání a návrh konkrétních doporučení pro systém práce s absolventy studia na VŠE. Součástí práce je výzkum v podobě dotazníkového šetření, při kterém byly zjišťovány názory absolventů a studentů VŠE v oblasti zpětné spolupráce se školou.
Systém zdravotní péče ve Švédsku.
Staňková, Kamila ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Hloušek, Jaroslav (oponent)
Práce pojednává o systému švédského zdravotnictvi z hlediska struktury,lidských zdrojů, financování a efektivity. Některé faktory jsou jsou komparovány se systémem českým. Cílem práce je nastínit výhody a nevýhoddy obou systémů.
Certifikace managementu jakosti na vnitřním trhu EU - případová studie
Rödlová, Pavlína ; Abrhám, Josef (vedoucí práce) ; Häuler, Daniel (oponent)
Vzhledem k tomu, že působím jako interní auditor několika malých firem s certifikovaným systémem managementu jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001:2001, zaměřím se především na jejich problémy a zkušenosti. Provedu analýzu dokumentace systému managementu jakosti, pomocí rozhovorů s pracovníky a pozorování skutečně probíhajících firemních procesů identifikuji slabá místa systému. Jako další zdroj informací použiji zprávy z interních a externích auditů, firemní dokumenty a záznamy.
Návrh, vývoj a implementace evidenčního systému pro firmu Autodoplňky Ondřej Horniecký
Šubrt, Radek ; Julišová, Kateřina (vedoucí práce) ; Klas, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce je návrh, vývoj a implementace jednoduché aplikace pro sledování skladového stavu ve firmě Autodoplňky Ondřej Horniecký, jejíž sklad se nachází ve stejném místě jako prodejna a zboží není evidováno rozdílně mezi skladem a prodejnou. Aplikace by dále měla obsahovat základní funkce spojené s procesy probíhajícími v prodejně, jako je pokladna, vyhledávání zboží a základní statistiky prodeje.
Aplikace metodologie měkkých systémů na problém jazykové školy
Zeckarias, Simon ; Klas, Jan (vedoucí práce) ; Kotek, Dušan (oponent)
Práce vysvětluje základní pojmy systémového myšlení, koncept systému, systémové přístupy. Detailní popis metodologie měkkých systému a jejích vlastností. Zasazení metodologie do rámce systémových přístupů. Praktickou studii tvoří definice problémové situace jazykové školy a aplikace metodologie měkkých systémů, následné získání a hodnocení výsledků. Vyvození závěrů o povaze zjištěných řešení a postřehy o použité metodologii.
Modelování a simulace logistických objektů
Šubertová, Alžběta ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Červený, Jan (oponent)
Složité podnikatelské prostředí vyžaduje sofistikované nástroje pro podporu rozhodování. Těmito nástroji mohou být právě simulace. Každý podnik je složitý systém, který je nutné nejdříve důkladně poznat a na základě tohoto poznání můžeme vytvořit zjednodušený model. Na tomto modelu pak simulujeme změnu jednotlivých parametrů, vstupních podmínek, hypotéz a předpokladů. Ani simulace nám však nemusí zajistit úspěch v podnikání, nicméně je významnou oporou při výběru jednotlivých rozhodnutí.
Zavádění systému managementu jakosti do výrobního podniku
Král, Pavel ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Bokota, Lubomír (oponent)
Práce se zabývá zavedením systému managemntu jaksoti do výrobního podniku. Pro podnik byl vybrán systém řízení kvality podle řady mezinárodních norem ISO 9000. Cílem práce je aplikace požadavků normy ISO 9001 do systému managementu společnosti, úspěšné zavedení systému managementu kvality a příprava společnosti na certifikaci s tím spojenou. Dalším cílem je posoudit výhody a nevýhody tohoto zavedení a sdělení doporučení do budoucí činnosti společnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 556 záznamů.   začátekpředchozí546 - 555další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.