| |
| |
| |
|
Třeboňsko 2000. Ekologie a ekonomika Třeboňska po dvaceti letech
Pokorný, Jan ; Šulcová, J. ; Hátle, M. ; Hlásek, J.
Konference Třeboňsko 200 navazuje na předešlé dvě konference z let 1978 a 1988 Navazuje na tradici dobré komunikace mezi všemi subjekty, jichž se dotýkají otázky ochrany a rozvoje Chráněné krajinné oblasti a Biosférické rezervace Třeboňsko. Referáty přednesené na konferenci přinášejí analýzu stavu a vývoje třeboňské krajiny a poskytují podklad pro formulování směrů a strategie trvalé udržitelnosti rozvoje Třeboňska.
|
|
Úvodní slovo pořadatele
Pokorný, Jan
Konference Třeboňsko 200 navazuje na předešlé dvě konference z let 1978 a 1988 Navazuje na tradici dobré komunikace mezi všemi subjekty, jichž se dotýkají otázky ochrany a rozvoje Chráněné krajinné oblasti a Biosférické rezervace Třeboňsko. Referáty přednesené na konferenci přinášejí analýzu stavu a vývoje třeboňské krajiny a poskytují podklad pro formulování směrů a strategie trvalé udržitelnosti rozvoje Třeboňska.
|
|
Funkce allochtonní organické hmoty v tůni aluvia horní Lužnice
Dvořák, Jan ; Pechar, Libor
Pro aluviální tůně a říční ramena je charakteristický přísun značného množství organické hmoty ve formě listů a dalšího opadu z pobřežních dřevin. Tento materiál je zdrojem živin (C, N, P), současně funguje jako substrát pro jejich akumulaci a transformaci. V příspěvku jsou popsány procesy, spojené s dekompozicí opadu listů na základě sledování jejich rozkladu metodou "litter mesh-bags", které byly exponovány in situ po období listopad 1989 - listopad 1990. Opad představuje značný rezistentní materiál, který spíše než zdroj živin funguje jako substrát pro akumukaci dusíku a fosforu.
|
| |
| |
| |
|
Green marketing - aplikace na automobilový průmysl
Klimek, Dušan ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Má bakalářská práce se zabývá otázkou Green marketingu a jeho působení na lidi různého pohlaví, věku, vzdělání a povolání jako příjemce mediálních kampaní. Konkrétně se jedná o kampaně propagující tzv. ekologické (a tudíž i ekonomické) automobily. Tato bakalářská práce má tedy za cíl zkoumat propagaci takovýchto výrobků automobilového průmyslu a také to, zda-li tato reklama má smysl, tedy jestli je lidmi vnímána pozitivně a následně je, alespoň zčásti, odměněna reakcí v podobě koupi automobilu. Teoretická část práce je zaměřena obecněji na pojem green marketing a následnou aplikaci na automobilový průmysl, ta praktická potom interpretuje mé vlastní dosažené výsledky z výzkumu a ostatní získaná data a poznatky od konkrétního automobilového výrobce.
|