Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 489 záznamů.  začátekpředchozí470 - 479další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Cestování za filmem
Pivničková, Ivana ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Bakos, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou nové formy cestovního ruchu v České republice, filmovým turismem. Obsahuje analýzu vybraných filmových destinací v České republice v souvislosti s využitím filmu k přilákání nových návštěvníků. Jsou zde uvedeny možnosti propagace těchto míst za pomoci filmu s důrazem na včasnou spolupráci s filmovými producenty.
Elitní a masová kultura v oblasti kinematografie
Vondráková, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Čížek, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se zabývá teoretickými i praktickými rozdíly mezi elitní a masovou kulturou v oblasti kinematografie. První část práce se nejprve zabývá teoretickou podstatou dělení kultury na vysokou a nízkou, jsou zde i popsány historické momenty, které vedly k tomuto dělení v oblasti kinematografie. V empirické části se již práce soustředí pouze na české kinematografické prostředí, jsou zde vymezeny rozdíly a uvedeny příklady kinosálů spojovaných s elitní a masovou kinematografií. Konkrétně je práce zaměřena na diváckou strukturu, program, prostředí a ceny vstupenek těchto kin. Součástí práce je i vlastní dotazníkové šetření na toto téma.
Marketing v kinematografii
Kurilova, Yulia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem práce je poskytnout čtenáři informace o průběhu marketingových činností na různých etapách výroby a prodeje audiovizuální produkce. V prakticé části se záměřuju převažně na současný stav filmových trhu Evropy a zároveň vysvětluju podstatu fungování dotačních programů záměřených na podporu filmového průmyslu v Evropě.
Internetová distribuce filmů
Miloš, Marek ; Jandoš, Jaroslav (vedoucí práce) ; Šedivá, Zuzana (oponent)
Tato práce se zabývá způsoby a možnostmi distribuce filmů. Práce popisuje fungování filmového průmyslu a jednotlivé typy distribučních kanálů a podrobněji se věnuje distribuci prostřednictvím Internetu. Praktická část popisuje a hodnotí a srovnává jednotlivé internetové video on demand služ-by digitální distribuce filmu dostupné v ČR a zahraničí. Poslední část obsahuje anketu dotazující se respondentů na využití Internetu pro sledování filmu a jejich preference v této oblasti. Cílem práce je zhodnotit aktuální situaci a služby digitální distribuce filmu, jakožto budoucího trendu v oblasti zábavy, který se během několika let stane masovou záležitostí a Internet se stane primárním distribučním kanálem filmu.
Vliv dětských televizních pořadů na děti předškolního věku
KADLECOVÁ, Veronika
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem dětských televizních pořadů na děti předškolního věku, respektive jejich chování. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je věnována televiznímu vysílání, charakteristice dítěte předškolního věku, působení televize na dítě a dětským televizním pořadům. Cílem praktické části práce bylo zjistit, jakým způsobem ovlivňují dětské televizní pořady chování předškolních dětí, zda na něj mají škodlivý či pozitivní vliv. Výsledky šetření jsou vyhodnoceny a graficky znázorněny.
Mediální prezentace smrti a umírání a její vliv na utváření postoje ke smrti
KADLECOVÁ, Hana
Práce se zabývá masovými médii a způsobem, jakým přistupují k prezentaci smrti a umírání. Snaží se najít odpověď na otázku, zda mohou mít masová média vliv na změnu postojů současného člověka ke smrti a umírání. Práce je rozdělena do devíti částí. První čtyři části tvoří teoretický rámec a charakterizují dnešní postmoderní společnost, typické rysy chování současného člověka, jeho vnímání světa a sebe sama, vliv výchovy, kultury a víry. Práce se dále zabývá postavením masových médií v postmoderní společnosti a stručně mapuje dosavadní výzkumy vlivu masových médií na člověka. Zmiňuje také nejčastější dělení masových médií na televizi, rozhlas, tisk a internet. Od tohoto teoretického rámce se následně odvíjí analýza prezentace smrti a umírání v jednotlivých typech médií - tato část práce je zaměřena více prakticky a je doplněna množstvím obrazového materiálu. Snaží se zachytit hlavní rysy prezentace smrti a umírání na televizní obrazovce (zpravodajství, film, reklama), v rozhlase (zpravodajství a některé názorové pořady), v seriózním i bulvárním tisku a v prostředí in ernetového zpravodajství, na blozích a sociálních sítích a také v internetové reklamě. Práce dochází k závěru, že současná masová média jsou smrtí a umíráním téměř přesycena, což u diváka (čtenáře, posluchače) způsobuje otupělost a přivyknutí si ke stále větší míře násilí. Médii zobrazovaná smrt je nepřirozená, často násilná a je v ostrém kontrastu s žitou realitou. Smrt mediálně devalvuje, ztrácí se její význam. To se v reálném životě projevuje poklesem empatie k nemocným a umírajícím a absencí úcty k zemřelým.
Laterna magika - obohacení estetické percepce?
PEKÁREK, Josef
Cílem bakalářské práce je na základě rozboru stavu filmu a divadla v 50. letech 20. století, jak v Československu tak i ve světě, stanovit východiska a vlivy pro vznik Laterny magiky. Navazujícím úkolem je prostřednictvím možností filmu a divadla určit hranice těchto jednotlivých druhů umění a zjistit, v jakém vztahu jsou či mohou být v rámci představení Laterny magiky. Výsledky této teoretické části budou následně konfrontovány s rozborem vybraných představení Laterny magiky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 489 záznamů.   začátekpředchozí470 - 479další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.