Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 439 záznamů.  začátekpředchozí403 - 412dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza systému zaměstnaneckých výhod
Horáková, Radka ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Karasová, Irena (oponent)
Teoretická část diplomové práce definuje pojem zaměstnanecké výhody, jejich vývoj, trendy, členění a význam. Dále se zabývá zaměstnaneckými výhodami z pohledu daňové legislativy. Praktická část charakterizuje vybranou společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group a její systém zaměstnaneckých výhod. Tato společnost věnuje oblasti lidských zdrojů náležitou pozornost a na stabilizaci svých zaměstnanců klade velký důraz a vynakládá značné prostředky. Součástí diplomové práce je také průzkum spokojenosti zaměstnanců se současnou nabídkou zaměstnaneckých výhod pomocí dotazníkového šetření. Hodnocení výsledků průzkumu je v závěru doplněno návrhy na řešení zjištěných nedostatků.
Motivace pracovníků
Kolářová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá motivací pracovníků a zaměstnaneckými výhodami. Praktická část popisuje jednotlivé zaměstnanecké výhody společnosti HOCHTIEF CZ a obsahuje analýzu spoojenosti pracovníků s nabídkou zaměstnaneckých výhod.
Anaýza systému péče o zaměstnance hotelu
Bauerová, Alena ; Fučíková, Jana (vedoucí práce) ; Šedivcová, Jitka (oponent)
Cílem této práce je provést analýzu péče o zaměstnance v hotelu. V teoretické části je nejprve popsána povinná péče o zaměstnance tak, jak ji ukládá Zákoník práce, a poté dobrovolná péče zaměřená na zaměstnanecké výhody. V praktické části jsou tyto oblasti péče o zaměstnance zkoumány na vybraném hotelu. Na závěr je proveden průzkum spokojenosti zaměstnanců s péčí o pracovníky, na jehož základě je následně provedena analýza a současně jsou navržena konkrétní doporučení.
Analýza zaměstnaneckých výhod v konkrétní organizaci
Procházková, Petra ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Šolc, Lubomír (oponent)
Předmětem bakalářská práce nazvané "Analýza zaměstnaneckých výhod v konkrétní organizaci" je rozbor systému zaměstnaneckých výhod používaný obchodní společností RWE Transgas, a.s. v roce 2010. Teoretická část obecně specifikuje základní pojmy nutné ke zvládnutí dané problematiky. Jejím obsahem je zejména význam, členění, rizika a trendy v oblasti zaměstnaneckých výhod. V praktické části práce je provedena analýza zaměstnaneckých výhod konkrétní akciové společnosti. Její součástí je výzkum provedený formou dotazníku vedený cílem ověřit preference zaměstnaneckých výhod u vytypovaných zaměstnanců. Výsledky výzkumu jsou porovnány se současnými trendy v poskytování benefitů a celorepublikovým průzkumem vedeným společností Robert Half International. Na základě získaných poznatků jsou navrženy nové zaměstnanecké výhody, které by aktivovaly motivaci zaměstnanců a současně přinášely firmě daňové výhody.
Analysis of employee benefits
Sabolová, Anna ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Luptáková, Lucia (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je představit současnou nabídku zaměstnaneckých výhod společnosti XY působící v oblasti informačních technologií (společnost si nepřála být jmenována) a na základě dotazníkového šetření posoudit systém zaměstnaneckých výhod této společnosti z hlediska jeho předností a případných nedostatků. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na odměňování zaměstnanců a začlenění zaměstnaneckých výhod do systému odměňování společnosti. Vymezuje také pojem zaměstnanecké výhody, jejich členění a význam. V závěru teoretické části jsou popsány současné trendy zaměstnaneckých výhod v České republice vycházející z průzkumu společnosti Robert Half International. V praktické části je představena současná nabídka zaměstnaneckých výhod společnosti XY, a zároveň výsledky dotazníkového šetření, které bylo realizováno v této společnosti. Jeho cílem bylo zhodnotit informovanost a spokojenost zaměstnanců a v případě potřeby navrhnout opatření vedoucí k optimalizaci systému. Z výsledků šetření vyplývá, že převážná část zaměstnanců společnosti XY je dobře informována o svých možnostech a je s aktuální nabídkou spokojená. Návrhy na změny jsou uvedeny v závěru práce.
Komparace zaměstnaneckých benefitů z daňového pohledu
Pabianová, Eva ; Říhová, Lucie (vedoucí práce) ; Vančurová, Alena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá výhodností nejčastěji poskytovaných zaměstnaneckých benefitů. Dělí se na čtyři části. První kapitola definuje pojem zaměstnanecké benefity, jejich význam a možnosti členění. Druhá kapitola se zabývá základními daňovými aspekty zaměstnaneckých benefitů. Třetí kapitola ukazuje, jaké jsou nejčastěji poskytované benefity v České republice a dále hodnotí jejich vztah k dani z příjmu, dani z přidané hodnoty a pojistnému na sociální a zdravotní pojištění. Čtvrtá kapitola nastiňuje návrh daňové reformy pro rok 2013 a její možné dopady na benefity. K identifikaci nejvýhodnějších benefitů jsou použity obecně vědní metody, konkrétně korelační analýza.
Analýza zaměstnaneckých beńefitů
Selivanova, Ekaterina ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Teoretická část: Vymezení pojmu "Zaměstnanecké benefity" - definice, charakteristika, možností, rostoucí význam, mezikulturní rozdíly a vlivy Členění zaměstnaneckých benefitů a jejich typy - klasifikace, typy, zaměstnanecké benefity v ČR Trendy v zaměstnaneckých benefitech - tendence před, během a po nedávné finanční krizi Praktická část: Systém zaměstnaneckých benefitů ve velké mezinárodní společnosti - profil společnosti, popis systému benefitů, zaměstnanecká spokojenost s odměňováním, SWOT analýza, TOWS analýza
Employment satisfaction with the corporate social improvement
Jókaiová, Martina ; Surynek, Alois (vedoucí práce) ; Lukeš, Martin (oponent)
Závěrečná diplomová práce má teoreticko-empirický charakter. Teoretická část je rozvrhnuta do tří po sobě jdoucích kapitol a jendotlivých podkapitol. Vymezuje a vysvětluje základní pojmy související s podnikovou sociální politikou, sociálním rozvojem zaměstnanců, zaměstnaneckými benefity jako i důsledky hospodářské krize na podnikovou sociální starostlivost. Hlavním cílem empirické části je zjistit, jak se změnila struktura programu zaměstnaneckých výhod v porovnání s obdobím před vypuknutím krize a jaký to mělo vliv na spokojenost zaměstnanců a na jejich postoj vůči společnosti.Těžištěm moji práce je analýza výsledků výzkumu. Výzkum byl realizovaný dotazníkovým šetřením. V závěre práce jsou vyhodnoceny stanovené předpoklady a doporučení jako zefektivnit program zaměstnaneckých výhod tak, aby byli spokojeni zamestnanci i samotný zaměstnavatel.
Dopad zdanění různých forem odměňování zaměstnanců
Tykvartová, Romana ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Zídková, Hana (oponent)
Cílem této práce je analyzovat daňový dopad různých forem odměňování se zaměřením na zaměstnanecké benefity. Práce je rozdělena do tří kapitol. V první kapitole je definován pracovněprávní vztah, jeho účastníci, odměňování a požadavky, které jsou na ně kladeny. Rozsáhlá část je věnována zaměstnaneckým benefitům, jejich legislativní úpravě, členění a trendům v této oblasti. Ve druhé části popisuji zdanění příjmů ze závislé činnosti a povinné odvody na sociální a zdravotní pojištění. Rovněž popisuji daňovou a odvodovou povinnost u jednotlivých benefitů. Třetí část je věnována popisu zaměstnaneckých benefitů ve společnosti ČSOB Pojišťovna, a.s. a analýze dopadu nahrazení benefitů peněžním příjmem u zaměstnanců s různou výší a strukturou celkového hrubého příjmu. Při nahrazení benefitů peněžním příjmem dochází u všech zaměstnanců ke snížení celkového čistého příjmu a konkrétní dopad závisí na na faktorech, které ovlivňují daňovou zátěž. Ta je ovlivněna různými konstrukčními prvky daně nebo pojistného a poměry příjmů, na které se jednotlivé prvky aplikují (tj. osvobození nebo zdanění).
Zaměstnanecké benefity v kontextu hospodářské krize
DUŠÁKOVÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá(je zaměřena) na zaměstnanecké benefity v kontextu hospodářské krize. Cílem této práce bylo zjištění a zhodnocení toho, jak se hospodářská krize, která proběhla v loňském roce a jejíž dopady stále ještě dobíhají a budou dobíhat, projevila v poskytování zaměstnaneckých benefitů u konkrétních subjektů, zejména v poskytování daňových benefitů. Byla snaha o výběr dvou velkých společností, které poskytovaly více zaměstnaneckých benefitů, měly více zaměstnanců a zároveň byly každá z jiného oboru i oblasti. Teoretická část obsahuje popis benefitů, typy, různá rozdělení, dańovou problematiku a charakteristiky. Analytická část popisuje benefity poskytované společnostmi v letech 200-2010 a opatření přijatá v souvislosti s krizí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 439 záznamů.   začátekpředchozí403 - 412dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.