Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 48 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Senzorická jakost jogurtů v závislosti na technologii výroby
KLÁPOVÁ, Kateřina
Cílem této diplomové práce bylo vyhodnotit prostřednictvím senzorické analýzy vybrané druhy jogurtů a to na základě dvou technologií výroby, kterými jsou metoda tanková a metoda termostatová. Byly vybrány 4 druhy bílých neochucených jogurtů ? Selský bílý jogurt Hollandia, Jihočeský jogurt bílý, Jihočeský bílý jogurt NATURE a bílý jogurt KLASIK. Senzorickou analýzou byly vyhodnocovány deskriptory - uvolňování syrovátky, škraloup na povrchu, barva, vůně, konzistence, textura, jednotlivé intenzity chuti a celkový dojem jogurtů. Chemickým rozborem byl zjišťován obsah sušiny, obsah tuku, titrační kyselost (v °SH) a aktivní kyselost (pH). Při porovnání vlivu technologií bylo zjištěno, že termostatová technologie měla větší vliv u intenzity sladké chuti, intenzity pachutí, textury a tanková technologie více ovlivnila intenzity kyselé chuti, příjemnosti barvy, celkové příjemnosti vůně a konzistence.
Sledování růstu kulturní mikroflóry během fermentace mlékárenské suroviny
LEHEROVÁ, Hana
Práce se zabývá sledováním růstu kulturní mikroflóry během fermentace mlékárenské suroviny. Cílem práce bylo sledovat růstovou aktivitu bakterií mléčného kysání rodů Lactobacillus delbrueckii subsp.bulgaricus a Streptococcus salivarius subsp.thermophilus mikrobiologickými metodami a změny titrační kyselosti v průběhu fermentace mléka při výrobě jogurtů.
Kvalita jogurtů na českém trhu
Balatková, Táňa ; Kořánová, Helena (vedoucí práce) ; Hůlová, Marie (oponent)
Ve své práci se věnuji problematice jogurtů, výrobě, historii, legislativě... Hlavním cílem mé práce však bylo prozkoumat preference a hodnoty, které vyhledávají mladí lidé u jogurtů. Zaměřila jsem se na vysokoškolské studenty, u kterých mě zajímalo, jak často jogurty konzumují, kterým druhům dávají přednost a zda je zajímá kvalita. Veškeré informace jsem od respondentů získala pomocí dotazníkového šetření a následně výsledky analyzovala.
Marketingová analýza obalu
Bermannová, Hana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza marketingové funkce obalu jogurtu. V teoretické rovině se práce zaměřuje na jednotlivé funkce obalu s důrazem na jejich marketingové působení. Práce popisuje současnou situaci na českém trhu s jogurty, následně zkoumá vzájemný vztah výrobkových médií. Praktická část práce obsahuje analýzu výsledků výzkumu zaměřeného na vnímání spotřebitelského obalu a zhodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 48 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.