|
Affiliate marketing v ČR
Kuchárik, Michal ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o affiliate marketingu v České republice a je rozdělena na dvě části. První, teoretická část, je zaměřena na objasnění problematiky affiliate marketingu, počínaje historickými milníky a vysvětlením affiliate marketingu obecně, konče objasněním pojmů, jakými jsou: provizní sítě, affiliate programy, online a offline marketing a další pojmy vztahující se k tomuto tématu. Vlastní část práce zahrnuje výsledky provedeného dotazníkového šetření, zkoumajícího povědomí respondentů o affiliate marketingu a vnímání online reklamy. Dále matice SWOT identifikující silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby affiliate marketingu, jak pro obchodníky, tak pro partnery. V neposlední řadě jsou v rámci analýzy nákladové oblasti v praktické části rozebrány možnosti affiliate softwarů pro obchodníky, a také náklady na affiliate marketing v prvním roce, z čehož je následně vyhodnocen nejvhodnější affiliate software pro malé obchodníky na českém trhu.
|
|
Reklama na internetu se zaměřením na sociální sítě
Jagošová, Tereza
Tato bakalářská práce se věnuje problematice internetové reklamy a blíže rozpracovává oblast reklamy na sociálních sítích. Práce přináší přehled a charakteristiky forem reklamy na internetu. Vysvětluje pojmy jako plošná reklama, marketing ve vyhledávačích, nativní reklama, social media marketing, atd. Dále je uveden souhrn právní úpravy reklamy v České republice. Cílem práce je vytvoření doporučující metodiky pro tvůrce reklamy z pohledu práva a marketingu. Marketingová doporučení se zaměřují především na oblast sociálních sítí.
|
|
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
|
|
Prezentace na internetu a redakční systémy
Kolář, Jiří ; Klusák, Aleš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o historii a smyslu technologie internetu v návaznosti na tvorbu a účel webové prezentace. Práce analyzuje technologie nezbytné k vytvoření webové prezentace včetně analýzy aktuálního trhu ve snaze zjistit existující nabídku, tedy především dostupné služby a jejich cenu. V závěru se práce soustředí na názornou ukázku realizace webové prezentace v praxi a na zhodnocení využití jednotlivých poskytovaných služeb konkrétními cílovými skupinami.
|
| |
|
Návrh elektronického obchodu
Kováčik, Viktor ; Lábus, Radek (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretická východiska, která se zabývají problematikou elektronického obchodu. Obsahuje statistiky o nejčastějších nákupech na Internetu. Popisuji zde situaci podniku na trhu a navrhuji pro něj elektronický obchod.
|
|
Firemní web jako nástroj marketingu
Sušil, Zbyněk ; Válek, Kamil (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problém firmy, která má svoje vlastní internetové stránky, ale není s nimi spokojena. Diplomová práce obsahuje návrh jak zviditelnit její web a dosáhnout co nejlepších pozic ve vyhledávačích. Zabývá se také návrhem změn informačního schématu za účelem zpřehlednění webu.
|
| |
|
Návrh optimalizace prodeje internetové reklamy
Benda, Tomáš ; Václavíková, Vladimíra (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je analyzovat reklamní kampaň, která proběhla na serveru Game-Park.cz z pohledu využití a prodeje internetové reklamy a vytvořit návrh optimálního prodeje internetové reklamy. Práce popisuje jednotlivé formy internetové reklamy a jejich vhodnost použití, dále je zde navrhnuto využití internetové reklamy pro úspěšné splnění cílů reklamní kampaně.
|
|
Online propagace webového portálu
Sobková, Jitka ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce Online propagace webového portálu je formulace doporu-čení pro online kampaně vybraného podnikatelského subjektu. V první kapitole jsou vymezeny základní pojmy z oblasti internetové reklamy jakožto součástí marketingu a dále pojmy webové analytiky. V druhé kapitole jsou pak jednotlivé internetové kampaně analyzovány pomocí webové analytiky. Na základě této analýzy jsou ve třetí kapitole formulována konkrétní doporučení. Čtvrtá kapitola se zabývá vyhodnocení upravených kampaní. V páté kapitole se práce zabývá zhodnocením dosažených výsledků a formu-lací závěrečných doporučení.
|