Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 557 záznamů.  začátekpředchozí273 - 282dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Financování podnikatelských aktivit
Dittrich, Tomáš ; Luňáček, Jiří (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá financováním dlouhodobého hmotného majetku pro společnost s ručením omezeným. Bakalářská práce je rozdělena na 3 hlavní části. Teoretická část se zabývá představením jednotlivých forem financování a analýz. Získané informace z teoretické části jsou využité v části analytické části, kde jsou provedeny analýzy současného stavu společnosti. Poslední návrhová část se zabývá jednotlivými možnostmi financování, jejich zhodnocením a sestavením nejvhodnějšího návrhu.
Financování podnikatelských aktivit
Bakala, Jan ; Stupka, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá financováním vývoje a uvedení nového produktu společnosti podnikající v oblasti vzdělávání na český trh. Práce je rozdělena do tří částí na teoretickou, analytickou a návrhovou. Teoretická část zpracovává základní teoretická východiska jako jsou zdroje financování či analýza prostředí podniku. V analytické části jsou provedeny analýzy prostředí podniku, na které navazuje SWOT analýza. Návrhová část představuje předmět financování a možné způsoby financování, dochází k výběru nejvhodnějšího způsobu financování investice.
Hodnocení výkonnosti podniku pomocí nástrojů finanční analýzy
Brňa, Viktor ; Janigová, Viera Čuvalová (oponent) ; Ptáček, Roman (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zameriava na hodnotenie výkonnosti podniku Slovarm a.s. za obdobie 2016-2020 pomocou nástrojov finančnej analýzy. Práca sa skladá z troch častí. V prvej časti sú opísané teoretické pojmy, jednotlivé metódy finančnej analýzy, ktoré sú následne v práci použité. Druhá časť je praktická časť, kde sú jednotlivé ukazovatele použité a pomocou nich je prevedená finančná analýza podniku. Posledná a to tretia časť práce je zameraná na návrhy pomocou, ktorých by mohlo dôjsť k zlepšeniu finančnej situácie podniku.
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Svobodová, Hana ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou podnikatelského záměru na založení nového podniku s nabídkou vodních dýmek. Práce se skládá z teoretické, analytické a návrhové části. První část je zaměřena na vymezení pojmů, které s daným tématem souvisí. Druhá část analyzuje současný stav trhu pomocí zvolených metod. Třetí část obsahuje zpracování podnikatelského a finančního plánu, které je podloženo v předchozích částech.
Podnikatelský záměr - založení nového podniku
Adamcová, Marie ; Šebková, Lenka (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit realistický podnikatelský plán pro založení nové společnosti. Podnikatelský plán vychází z první - teoretické části, která vychází z vědeckého zázemí, průzkumu trhu, speciálních analýz, a z druhé - analytické části, ve které jsou výstupy teoretického výzkumu a analýzy aplikovány v podnikatelském plánu. Třetí část je návrhová, kde jsou teoretické a analytické poznatky aplikovány v praxi. Hlavním záměrem je vyhodnotit, zda je připravený podnikatelský záměr realizovatelný a za jakých podmínek.
Podnikatelský záměr – založení fotoateliéru
Králová, Linda ; Mačto, Daniel (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování podnikatelského záměru pro založení Fotoateliéru v Brně. Práce je rozdělena do několika dílčích částí, a to části teoretické, analytické a praktické. Teoretická část se skládá zejména ze základních pojmů a definic, které slouží pro vypracování záměru. Analytická část se zaměřuje na vyhodnocení současné situace na trhu. Závěrem je v praktické části uvedená samotná realizace podnikatelského záměru.
On-line Marketing Communication
Bartošík, Jakob ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
The bachelor’s thesis is focused on describing marketing communication of the chosen company, it also concerns suggestions to improve this communication, which is based on processing the knowledge from the analytical part. The main goal of this thesis is to design proper tools of this communication, which should lead to completing the secondary goal of this thesis which is raising awareness about the company.
Porovnání vybraných zimních stadionů v Praze
Černý, Vítězslav ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Název: Porovnání provozu vybraných zimních stadionů v Praze Cíle: Cílem diplomové práce je za pomoci analýz porovnat provoz vybraných zimních stadionů v Praze. Na základě výsledků těchto analýz by práce měla nalézt možné rezervy a přednosti jednotlivých zimních stadionů. Metody: V práci byla uskutečněna kolektivní případová studie, která se zakládá na záměrném výběru zimních stadionů, studiu dokumentů a polo-strukturovaných rozhovorech se zástupci zimních stadionů. Dále byla vypracována SWOT analýza, která pomohla odhalit silné a slabé stránky a poskytla náhled na příležitosti a hrozby. SLEPT analýza zase pomohla odhalit jednotlivé faktory, které působí na chod stadionů. Výsledky: Analýzy ukázaly, že všechny zkoumané zimní stadiony jsou schopny zajistit si dostatek klientů pro svůj provoz. Některé díky spolupráci se školami, jiné díky úzké spolupráci s hokejovým klubem. Ukázalo se, že tři stadiony dokážou, s pomocí dotací a grantů, hospodařit se ziskem nebo vyrovnaných rozpočtem, dva jsou ztrátové a zbylé dva neposkytly ekonomické údaje. U mnoho stadionů byla zjištěna potřeba rekonstrukce a také vyšlo najevo, že jsou velké rozdíly ve schopnosti získat finance pomocí dotací, což může být bohatý zdroj prostředků. Klíčová slova: Zimní stadion, ledová plocha, chlazení, služby, analýza dokumentů,...
Podnikatelský záměr - Založení společnosti na prodej proteinových doplňků
Valeš, Tomáš ; Ptáček, Roman (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je tvorba podnikatelského plánu pro založení společnosti na výrobu a prodej trojkombinace příchutí proteinových doplňků výživy. V první části práce jsou popsány teoretická východiska. V druhé fázi jsou provedeny všechny potřebné analýzy prostředí například konkurence nebo průzkumu trhu. A na závěr je zpracovaná kalkulace výrobku, finanční plán atd, kde ze všech výsledků dojdeme k závěru, jeslti je podnik realizovatelný.
Expanze vybrané společnosti na zahraniční trh
Štěpánková, Tereza ; BA, Jan Klaiba (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na expanzi vybrané společnosti na zahraniční trh. Hlavním cílem je zjistit, zda by společnost měla vstoupit na zahraniční trh. První část diplomové práce je věnována teoretickým poznatkům v oblasti expanze firmy na zahraniční trh. V analytické části jsou provedeny analýzy, které jsou pro tuhle práci důležité. V návrhové části práce představím společnost, navrhnu strategii vstupu na zahraniční trh a vyhodnotím celý návrh.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 557 záznamů.   začátekpředchozí273 - 282dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.