Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 38 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh betonového mostu na D35 - Křelov - Slavonín
Gago, Samuel ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabýva návrhem a posouzením dodatečně předpjatého dálničního mostu o jednom poli. Ze dvou variant příčného řezu je vybrána varianta lichoběžníkového průřezu. Betonová deska byla navržena a posouzena na mezní stavy použitelnosti a mezní stavy únosnosti.
Integrovaný rámový most
Dobeš, Marek ; Šopík,, Leonard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh a posouzení jednopolové šikmé integrované rámové mostní konstrukce přes koleje. Byly vypracovány tři předběžné návrh a následně vybrána nejvhodnější varianta pro podrobnější zpracování. Vypracována byla ocelobetonová spřažená deska s ocelovými nosníky o rozpětí 28.39 metrů. Model byl vypracován pomocí programu MIDAS/Civil a posouzení dle mezních stavů bylo provedeno pomocí program MS Excel. Postup a dimenzace výpočtu je provedena dle platných norem a předpisů.
Most 203 na dálnici D1 v Považské Bystrici
Mudrík, Marián ; Štrba, Michal (oponent) ; Karmazínová, Marcela (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá alternativním návrhem mostu na dálnici D1 u Považské Bystrice. Most je navržen jako ocelobetonový o 6 polích s teoretickým rozpětím 35,7m + 42m + 42m + 42m + 42m + 35,7m. Celková délka nosní konstrukce činí 241m. Použitý konstrukční materiál je ocel S355, beton C35/45 a betonářská výztuž třídy B500B. V předběžném návrhu byly vypracovány dvě varianty nosné konstrukce mostu. První variantou je most dvoutrámový, druhou variantou je most komorového průřezu. Vítězný dvoutrámový most byl rozpracován v podrobném statickém výpočtu. Výstavba ocelové konstrukce bude provedena blokovou montáží na montážních podpěrách. Betonáž mostovky bude provedena pomocí posuvného betonářského vozíku. Návrh a výpočet mostní konstrukce byl proveden dle platných evropských norem. Součástí diplomové práce je technická zpráva, statický výpočet variant, statický výpočet vítězné varianty, výkaz materiálu montážních celků a výkresová dokumentace.
Dálniční vícepolový most
Doležal, Lukáš ; Novák, Richard (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem dálničního vícepolového mostu, který převádí dálnici D35 přes údolí Řepovského potoka, polní cesty a biokoridor. Ze tří variant řešení byl vybrán komorový spojitý průřez se šikmými stěnami o 10 polích. Mostovka je tvořena monolitickým, dodatečně předpjatým nosníkem. Nosná konstrukce je betonována po fázích na pevné a výsuvné skruži. Celková délka nosné konstrukce je 560 m. Analýza konstrukce byla provedena na několika modelech, které byly vytvořeny v programech Midas Civil a SCIA Engineer 18.1. Posouzení na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti bylo provedeno ve všech fázích výstavby a v čase životnosti v podélném i příčném směru. Součástí analýzy v podélném směru je i časově závislá analýza, která zohledňuje fáze výstavby. Statický výpočet byl vypracován pomocí programu MS Excel podle platných norem. Na závěr byla zpracována výkresová dokumentace a vizualizace.
Předpjatý dálniční most
Blaha, Martin ; Diviš, Dalibor (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem spojité předpjaté mostní konstrukce převádějící dálnici D56 na obchvatu města Frýdek-Místek. Most přemosťuje místní vodoteč řeku Olešná, ulice Příborská a silnice II/473. Byly navrženy tři studie, z nichž byla vybrána a podrobně zpracována varianta dvoutrámové spojité předpjaté monolitické desky. Statický model a výpočet jeho vnitřních sil probíhalo v programu SCIA Engineer 20.0. Výpočet je proveden podle platných norem, mezních stavů, která zahrnuje i vlivy výstavby. Práce obsahuje i podrobnou výkresovou dokumentaci.
Návrh silničního mostu v Brně
Kutálek, Jiří ; Čihák, Petr (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh dálničního mostu přes řeku Svratku v Brně. Ze tří zhotovených variant byla zvolena varianta obloukového mostu s lichoběžníkovou horní mostovkou z předpjatého betonu. Zatížení je vypočteno pomocí programu Scia Engineer. Návrh a posouzení nosné konstrukce je provedeno na mezní stavy použitelnosti a únosnosti. Statické posouzení je provedeno ručním výpočtem dle normy ČSN EN 1992-2. Součástí práce jsou podrobné výkresy a vizualizace konstrukce mostu.
MOST NA D1 (LIETAVSKÁ LÚČKA - VIŠŇOVÉ) NAD ÚDOLÍM v km 4.313
Hudyma, Nazar ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh silničního mostu na D1 v úseku Lietavská Lúčka - Višňové v Žilinském kraji, okres Žilina, Slovenská republika. Objekt slouží k přemostění údolí v KM 4,313 a pozemní komunikace v KM 4,410. Byly navrženy tři varianty přemostění, ovšem dále v práci je proveden posudek na jedné z variant. Celková délka nosné konstrukce je 354,00 m , teoretické rozpětí konstrukce je 352,00 m. Most má 4 pole a je prováděn technologií letmé betonáže. Poloha podpor byla omezena nevhodnými geologickými poměry v místě výstavby (aktivní smyková plocha v kvartérních sedimentech) a to především v polích č.3(rozpětí 104,00 m) a č.4(rozpětí 75,00 m). Monolitická část mostní konstrukce bude betonována technologií letmé betonáže s největší délkou konzoly 52,00 m. Krajní části polí č.1 a č.4 budou betonovány na pevné skruži.
Deskový silniční most
Blaha, Martin ; Koláček, Jan (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá návrhem deskového předpjaté mostní konstrukce převádějící dálnici D35 mezi obcí Velký Újezd a městem Lipník nad Bečvou. Most přemosťuje místní potok Kyjánka. Byly navrženy tři studie z nichž byla vybrána a podrobně zpracována varianta obdélníkové předpjaté monolitické desky. Statický model a výpočet jeho vnitřních sil probíhalo v programu SCIA Engineer 18.1. Výpočet je proveden podle platných norem.
Bydlení+
Doubrava, Šimon ; Jurkovič, Peter (oponent) ; Galeová, Nicol (vedoucí práce)
Súbor parciel pod jedným vlastníkom sa nachádza v preluke medzi križovatkou Tomkovho námestia a jediným prírodným solitérom v užšom okolí, Husovickým kopcom. Novostavba diaľničného mostu, ktorý je plánovaný ako súčasť vonkajšieho brnenského okruhu odbremení uličnú čiaru preluky od veľkej časti dopravného zaťaženia. Nárožné budovy, ktoré ležia medzi mostom a parcelou tvoria hlukový zákryt a v kombinácii s mostom, ktorý presúva hluk a otrasy do väčšej výšky mení parcelu na skľudnené miesto. Pokojný charakter, možnosť priestorovo uchopiť prepojenie Tomkovho námestia s Husovickým kopcom a výhodné majetkoprávne vzťahy boli tri hlavné dôvody, pre ktoré bolo miesto zvolené na návrh súboru bytov.
Most na dálnici
Knotek, Jan ; Nečas, Radim (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nové deskové mostní konstrukce přes komunikaci II/464 mezi obcemi Příbor a Bílovec. Most převádí dálnici D47 kategorie D 27,5/120. Pro návrh jsou zpracovány 3 studie. Předpjatá deska obdélníkového průřezu s eliptickou úpravou vnější strany, předpjatý deskotrám a spřažená konstrukce z prefabrikovaných nosníků a monolitické desky. K širšímu zpracování byla vybrána varianta č.1. Výpočet zatížení je proveden programem SCIA engineer 16.1. Návrh a posudky konstrukce jsou prováděny dle platných norem a předpisů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 38 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.