Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 100 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh zástavby přední nezávislé nápravy a rozmístění interiéru autobusu
Suchomel, Adam ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem přední části podvozkového rámu autobusu SOR NB 12 City pro použití přední nápravy RL 75EC ZF. Je zde provedeno zjištění zatěžujících sil ve vybraných jízdních stavech. Je provedena analýza napjatosti rámu. Jsou uvedeny různé možnosti uspořádání interiéru. Je zkontrolováno zatížení náprav.
Návrh stavitelného stabilizátoru přední nápravy vozu Formule student
Ševčík, Jan ; Hejtmánek, Petr (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na konstrukci stabilizátoru vozu Formule Student Dragon II vznikajícího na FSI. Práce navazuje na konstrukční návrh stabilizátoru vozu Dragon I Jana Krasuly. Úkolem této práce je analyzovat předchozí návrh, navrhnou efektivní metodu zpracování a navrhnout vlastní konstrukci, jejíž parametry budou převyšovat konstrukci původní. Nedílnou součástí konstrukce je vypracovat výrobní dokumentaci, podle které bude sestava stabilizátoru vyrobena.
Systémy bezpečnosti provozu vozidla
Slaběňák, Patrik ; Kuchyňková, Hana (oponent) ; Hájek, Vítězslav (vedoucí práce)
V dnešní době je cestování automobilem velice rozšířené a přáním každého cestujícího je bezpečný návrat. Výsledkem této bakalářské práce je přehled nejpoužívanějších stabilizačních systémů, které se v automobilech vyskytují a usnadňují řidiči práci při řízení v kritických situacích. Mimo jiné práce obsahuje také přehled sil, které na vozidlo při jízdě působí a tím mají vliv na hrozící nebezpečí smyku při zhoršených adhezních podmínkách. Jednotlivé systémy jsou pečlivě popsány a doplněny řadou demonstrujících obrázků, které danou problematiku přibližují a usnadňují správnou představu o funkčnosti. Závěrem práce je zmíněn teoretický návrh pro praktické cvičení předmětu automobilová elektrotechnika a odkaz na mé pokračování v této práci v rámci diplomové práce.
Železná ruka v sametové rukavici
Briestenská, Monika ; Hýlová, Adéla (oponent) ; Mléčka, Jan (vedoucí práce)
Anotácia Čo je to väzenie? Aký je jeho význam či úloha? Čo väzenie znamená v kontexte architektúry? Ako sa väzenia vyvíjali a ako tieto zmeny súviseli s vývojom spoločnosti? A mali by väzenia vôbec existovať ? Väzenie je veľmi kontroverzná téma, no napriek tomu sa dotýka životov mnohých ľudí. Bývalý trestanci čelia odsudzovaniu a sociálnym bariéram a často dochádza k recidíve, čomu by sme sa mali snažiť zabrániť. Práca rozoberá vzťah architektúry k náprave a reintegrácií odsúdených. Architektúra väzenia by mala reagovať na tendencie, ktoré sa ukázali ako účinné, nasledovať ich a spolu s nimi tvoriť čo najefektívnejšie nápravné zariadenie. Je vidieť, že kurz, ktorým sa navrhovanie väzníc uberá, smeruje k otvorenejším, menším a prívetivéjším priestorom. Nápravné programy v otvorených väzeniach pracujú s odsúdenými na báze kontaktu s vonkajším svetom, reintegráciou, pomocou pracovných, rekvalifikačných a vzdelávacích programov, kde má architektúra závažný vplyv, pretože maximalizuje šancu odsúdených na nápravu a odtláča sa do ich života. Počas práce na tomto projekte vznikol návrh otvoreného väzenia v Olomouci, ktorý dbá na etapy nápravy odsúdených a zrkadlí rutiny každodenného života na slobode. Pomocou pohybu rozbíja monotónnosť opakujúcich sa dní väzňov.
Koncepce terénních vozidel UTV
Béreš, Matej ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Rešeršní práce, která se zabývá konstrukcí a uspořádáním jednotlivých komponent terénních vozidel UTV. Komponenty jsou hodnoceny z hlediska jízdných, komfortních a cenových vlastností v jednotlivých kapitolách práce. Práce čerpá informace hlavně z publikací věnovaných součástem automobilů a z oficiálních brožur výrobců vozidel UTV. V této práci jsou konkrétní vozidla zmíněná spíš okrajově, hlavní část práce pojednává o vhodnosti jednotlivých konstrukcí pro konkrétní podmínky.
Zavěšení kol sportovního automobilu
Martínek, Tomáš ; Beran, Martin (oponent) ; Zháňal, Lubor (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem zavěšení přední a zadní nápravy jednosedadlového sportovního vozu. Po teoretickém úvodu do problematiky následuje návrh a optimalizace geometrických parametrů náprav. Další část je zaměřena na výpočty odpružení vozidla a na sestrojení řízení. Na závěr jsou uvedena konstrukční řešení jednotlivých dílů.
Přímý postih přetížených vozidel na základě měření vysokorychlostními systémy HS WIM
Stehlík, Petr ; Doupal,, Emil (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá systémy a technologií vysokorychlostního vážení. Jejím hlavním cílem je hodnocení přesnosti stanic vysokorychlostního vážení při různých konfiguracích senzorů ve stanicích. Součástí práce je také rozbor jednotlivých senzorů, které se používají pro stanice s technologií pro přímý postih, a vyhodnocení přesnosti při měření vzdálenosti náprav.
Nápravy moderních nákladních automobilů
Vávra, Radek ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je přiblížit směr vývoje náprav moderních nákladních automobilů. Jsou zde uvedeny nejmodernější nápravy nejznámějších značek nákladních vozidel. U jednotlivých typů náprav je uvedena její konstrukce, jízdní vlastnosti a vhodnost použití. Dále tato práce popisuje základní principy a konstrukce nápravových diferenciálů, brzd, reduktorů v kolech a kol.
Koncepce terénních vozidel UTV
Máca, Jiří ; Vopařil, Jan (oponent) ; Kučera, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce rešeršního typu se zabývá koncepčním řešením terénních vozidel UTV. Jednotlivé kapitoly popisují hlavní funkční skupiny a různé typy jejich konstrukce. Jednotlivé typy jsou hodnoceny z hlediska vhodnosti pro dané použití v užitkových a sportovních vozidlech UTV, jejich výrobní náročnosti a ceny. Konkrétní vozidla jsou zmiňována pouze okrajově.
Optimalizace kyvadlové nápravy automobilu
Vávra, Radek ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Hejtmánek, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizaci zadní kyvadlové nápravy automobilu Škoda 130 RS. Hlavním cílem této práce je snížení hmotnosti zavěšení. Je provedena kinematická analýza a optimalizace kinematiky. Konstrukční část spočívá v návrhu zavěšení na základě silových účinků působících na kolo. Poslední část práce se zabývá analýzou napjatosti nového zavěšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 100 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.