Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh konstrukce elektrické koloběžky
Lamberský, Václav ; Tůma, Zdeněk (oponent) ; Synek, Miloš (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je konstrukční návrh elektrokoloběžky. V první části práce je provedena rešerše používaných řešení konstrukcí a typů pohonů. V dalších kapitolách práce jsou počítány a voleny elektromotor, akumulátor a další výstroj. V návaznosti na předchozí kapitoly byl vytvořen kompletní 3D model koloběžky v programu SolidWorks. Z modelu byla vytvořena kompletní výkresová dokumentace.
Návrh mechanické konstrukce zkušebního stolu pro elektrickou brzdu
Lacko, Peter ; Ripel, Tomáš (oponent) ; Hrbáček, Jan (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá návrhom mechanickej konštrukcie skúšobného stolu pre elektrickú brzdu. Súčasťou práce je výrobná dokumentácia a 3D model testovacieho stolu osadeného príslušenstvom.
Lanový naviják
Kudláček, Miroslav ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je konstrukční řešení lanového navijáku pro bezpečný vzlet modelů kluzáků do rozpětí křídel 5 m, hmotnosti 5 kg a maximální vzle-tové rychlosti 17 m.s-1. Práce obsahuje návrh navíjecího bubnu včetně kontrolní-ho výpočtu, alternativy a volba pohonné jednotky, volba tažného elementu a návrh rámu.
Rekonstrukce kompresoru pro pohon elektromotorem
Mikulka, Vít ; Venclík, Jiří (oponent) ; Mazůrek, Ivan (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rekonstrukcí kompresoru pro pohon elektromotorem. První část se věnuje základnímu principu kompresorů, jejich vývoji a dělení. Dále pak je pojednáno o pohonu strojů. V další části je popsán kompresor MK 100 firmy Benda kompresory s.r.o. V poslední části je popsáno technické řešení jeho rekonstrukce pro pohon elektromotorem při daném výkonu elektromotoru 2,2kW a při zachování otáčkového režimu motoru honda. Tento kompresor má být ve své rekonstruované podobě provozován na FSI VUT v Brně.
Mobilní štípačka dřevěné kulatiny
Felcman, Miroslav ; Kašpárek, Jaroslav (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout horizontální mobilní štípačku dřevěné kulatiny dle zadaných parametrů. Před vlastním návrhem horizontální štípačky jsou v práci rozebrány jednotlivé typy mobilních štípaček. S následným zaměřením na jednotlivá konstrukční řešení horizontálních štípaček. V další části je navržen a spočten hydraulický obvod štípačky, který vytváří potřebnou štípací sílu. Pro zvolené jednotlivé dílce hydraulického obvodu je vypočtena konečná štípací síla a další pracovní vlastnosti štípačky. Štípací silou jsou namáhány jednotlivé dílce konstrukčního řešení horizontální štípačky. V poslední části práce je provedena pevnostní kontrola jednotlivých namáhaných dílců. Součástí práce je výkresová dokumentace vybraných dílců.
Řízení chodu kostelních zvonů programovatelným automatem
Křížek, Ladislav ; Marada, Tomáš (oponent) ; Němec, Zdeněk (vedoucí práce)
V této práci je popsán zvon, jeho součásti, konstrukční předpoklady pro jeho správnou funkci, řízení chodu kostelních zvonů s ručním pohonem a řízení s pohonem rotačního elektromotoru. Dále je v této práci popsán programovatelný automat Siemens Simatic S7 – 200 CPU 221. který je součástí zvonícího stroje v kostele obce Bukovinka. Tento zvonící stroj a zvláště pak chod obou zvonů vykazují určité nedostatky, pro které jsou, na základě přání a podmínek provozovatele, připraveny dvě varianty programů pro zlepšení jejich správné funkce. Z těchto dvou variant byla jedna odzkoušena a odlazena přímo na zvonícím stroji. Tato varianta, na přání provozovatele, dodnes řídí chod dvojice zvonů v kostele obce Bukovinka.
Polohové řízení solárního panelu s optimalizací energetické účinnosti
Kreysa, Karel ; Punčochář, Josef (oponent) ; Šebesta, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a realizací systému polohového řízení solárního panelu pro maximální možné využití energie ze slunce. Jsou zde rozebrány možné způsoby polohování solárního panelu a následně navržena a sestrojena konstrukce umožňující optimální chod systému v maximálním rozsahu natočení pro středoevropskou zeměpisnou šířku. Dále jsou v práci rozebrány různé metody sledování slunce a posléze zkonstruován vhodný prototyp. Neméně důležitý je návrh subsystému pro stabilní, plně automatizovanou, obsluhu systému založený na propracovaném firmwaru řídicího mikroprocesoru. Závěr práce je věnován měření parametrů s následnou analýzou vyprodukované energie a návratností systému.
Koncepce elektromotorů používaných v dopravních prostředcích
Polnický, Vít ; Repka, Martin (oponent) ; Böhm, Michael (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá popisem koncepcí elektrických pohonů využívaných v současných vozidlech. V první části je vysvětlen základní princip fungování elektromotoru a jednotlivé druhy elektromotorů jsou následně podrobně popsány. V další části práce jsou elektrifikovaná vozidla rozdělena do tří skupin podle podílu výkonu elektrického motoru na pohon vozidla. Skupiny jsou dále rozděleny podle uspořádání pohonné jednotky ve vozidle s uvedením výhod a nevýhod jednotlivých koncepcí. Ve třetí část jsou uvedena a porovnána konkrétní vozidla z jednotlivých skupin z hlediska výkonu, dojezdu a ceny. V závěru jsou koncepce zhodnoceny a je zde nastíněn možný vývoj do budoucna.
Konstrukce stolní třídičky mincí
Uhrová, Simona ; Čípek, Pavel (oponent) ; Svoboda, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá konstrukcí cenově přijatelné stolní třídičky mincí s elektromechanickým pohonem určené pro výrobu aditivní metodou 3D tisku. Je zde obsažen přehled trhu a existujících mechanismů. Následuje tvorba konstrukčních návrhů, výběr návrhu pro realizaci, jeho zpracování do podoby 3D modelu a výkresové dokumentace. Na závěr je vytvořen funkční model pomocí 3D tisku, jsou zhodnocena možná kritická místa a navržena další zlepšení a možná rozšíření.
Design And Construction Of Electric Lightweight Motorcycle
Bartoš, Jiří
This work deals with designing and constructing of lightweight electro motorcycle. It has four parts. The first part deals with things connected to underframe. In the next part there are some information about traction motor. The third part deals with regulator. The last part is focused on things connected to batteries.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.