Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza pojistných produktů v ČR z pohledu distribučních kanálů
Malcherová, Yvona ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Tématem diplomové práce je Analýza pojistných produktů v ČR z pohledu distribučních kanálů. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části práce se podíváme na pojištění a jeho specifika, dále budou vyjmenovány a vysvětleny jednotlivé části marketingového mixu v pojišťovnictví a proveden výčet distribučních kanálů a pojistných produktů včetně jejich stručného popisu. Poté bude následovat analytická část práce, kde bude provedena analýza pěti vybraných pojistných produktů z hlediska distribučních kanálů a jejich vhodnosti jak ze strany klienta, tak ze strany pojišťovny. Analyzováno bude cestovní pojištění, pojištění motorového vozidla, životní pojištění, pojištění pro podnikatele a pojištění domácnosti. V závěru práce bude provedeno celkové shrnutí analýzy a zhodnocení jejich výsledů.
Aktuální otázky vývoje na trhu pojištění odpovědnosti za škody z provozu vozidla
Smetana, Jiří ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Základním cílem této bakalářské práce je sledovat vývojové trendy na trhu pojištění odpovědnosti za škody z provozu motorového vozidla. V první části je proveden stručný historický exkurz, po kterém následuje teoretický popis produktu jako takového. Druhá část práce se zaměřuje na základní vývojové tendence na trhu a vývoj tří základních trendů: segmentace sazeb, konkurenční boj pojišťoven a rozvoj alternativních distribučních kanálů. Následně je provedena analýza nabídky osmi nejvýznamnějších pojišťoven, ze které pak vychází závěrečné shrnutí vývojových trendů.
Způsob prodeje pojistných produktů spotřebiteli
Vojáček, Petr ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Zetek, Pavel (oponent)
Diplomová práce se zabývá prodejem pojistných produktů spotřebiteli. V první kapitole jsou rozebrány distribuční kanály využívané pojišťovnami na českém pojistném trhu. Distribuční kanály jsou rozděleny na interní a externí a důraz je následně kladen na aktuální trendy v těchto oblastech. Ve druhé kapitole jsem se zaměřil na konkrétní subjekty vstupující do procesu nákupu, prodeje a zprostředkování pojistných produktů. Mezi hlavní body této kapitoly patří analýza nákupních zvyků spotřebitelů pojištění, způsoby prodeje pojistných produktů konkrétních pojišťoven a řešení potřeb potenciálního klienta.
Optimalizace prodeje jízdních dokladů v železniční stanici Praha hlavní nádraží
Kuběnová, Eva ; Zelený, Lubomír (vedoucí práce) ; Prokop, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá prodejem jízdních dokladů v železniční stanici Praha hlavní nádraží. Jejím cílem je podat konkrétní rady a doporučení k zefektivnění prodeje jízdních dokladů na základě analýz poskytnutých dat. Řeší vyhodnocení objemu prodaných jízdních dokladů v daném časovém úseku s přihlédnutím k počtu otevřených pokladen a spolu s analýzou vytížení distribučních kanálů tak tvoří podklad pro utvoření závěrů. Hlavním nástrojem analýzy dat byl využit nástroj MS Excel, za jehož pomoci byly vytvořeny přehledné grafy a tabulky, které byly základem pro závěrečná doporučení. Předpokladem pro kvalitní doporučení je znalost platné legislativy, především pracovně právních vztahů, které jsou uváděny v teoretické části. Hlavním výstupem diplomové práce je úprava a optimalizace stávajícího systému odbavení cestujících v ČD Centru v železniční stanici Praha hlavní nádraží.
Produktová nabídka Honey Hive
Tomečková, Alena ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Maňák, Zdeněk (oponent)
Tématem diplomové práce je definice produktové nabídky nově vznikajícího projektu Honey Hive a popis procesu, který stojí za touto aktivitou. Produktová nabídka je definována na teoretických základech marketingového mixu 4P. Celý proces definování produktové nabídky vychází z teoretických základů 4P -- Price, Product, Promotion a Place. Každá z oblastí přináší do definice produktové nabídky jedinečný pohled -- od definice cenové strategie, přes určení optimálního mixu dodavatelů až po zmapování konkurence. Základ projektu Honey Hive je postaven na prodeji medu a výrobků z medu. Projekt bude umístěn v atraktivní lokalitě Českého krasu. Honey Hive chce participovat na zvyšujícím se podílu regionální turistiky a moderního trendu v podobě vyšší poptávky po lokální produkci.
Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny
Lahovský, Ondřej ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Tématem této práce je "Strategie a řízení obchodní činnosti komerční pojišťovny". Úvod práce je věnován vztahu jednotlivých segmentů marketingu na budování vztahu s potencionálním zákazníkem. V návaznosti na marketing jsou určovány jednotlivé distribuční kanály. Následující část představuje jednotlivé prodejní kanály, které jsou v současnosti využívány pojišťovnami k distribuci pojistných produktů. Je zde také zobrazen vztah jednotlivých produktů v návaznosti na jeho provizní nákladovost pro pojišťovnu. Závěr práce je věnován závislosti distribučního kanálu na složitost pojistného produktu, jelikož tento vztah je jedním z hlavních faktorů určujících budoucí prodejní síť. V neposlední řádě je zmíněn možný budoucí vývoj těchto distribučních cest.
Specifika prodeje pojistných produktů
Hlavínová, Kristýna ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Daňhel, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na specifika prodeje pojistných produktů. Teoretická část práce se věnuje rozboru specifik pojišťovací služby a jejich odrazu v marketingu pojišťovny a v metodách prodeje pojistných produktů. V praktické části je provedena analýza dvou produktů dle nastavených parametrů, a to investičního životního pojištění a spořícího účtu (jako další možnosti finančního zdroje pro klienta). Oba vybrané produkty jsou aplikované v modelové situaci na jednoho klienta. Cílem analýzy je ukázat na srovnání obou produktů specifika prodeje pojistných produktů. Charakteristika obou produktů a z ní vyplývající specifika jsou uvedena ve shrnutí. V závěru práce jsou uvedeny výhody a nevýhody distribučních kanálů využíváných v pojišťovnictví. Z hlediska specifik pojišťovací služby a její složitosti je zdůrazněn význam osobního kontaktu s klientem, který je realizovaný buď prostřednictvím pojišťovacího zprostředkovatele či pobočky dané pojišťovny.
Analýza obchodního zahraničního zastoupení ČSA
Valčíková, Veronika ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Vernerová, Barbora (oponent)
Hlavním cílem práce je popsat a analyzovat fungování obchodního zahraničního zastoupení Českých aerolinií, a.s. se zaměřením na obchodní pozice. Dále práce zhodnotí distribuční kanály, pomocí nichž ČSA nabízí svůj produkt, a jaký mají podíl na struktuře prodejů letenek. Posledním cílem práce je dokázat, zda nový systém řízení, vedení a motivace pracovníků a také zavedení ukazatele výkonu KPI's na obchodním zahraničním zastoupení ČSA vede k naplňování stanovených úkolů a cílů.
Moderní metody prodeje pojistných produktů
Vlček, Michal ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Cílem této práce je objasnit základní charakteristiky pojistného produktu v souvislosti s jeho prodejem, analyzovat moderní metody prodeje pojistných produktů na českém pojistném trhu a identifikovat pojistné produkty nabízené prostřednictvím těchto distribučních kanálů. V první kapitole uvádím obecnou charakteristiku pojistného produktu a faktory ovlivňující jeho prodejnost. Druhá kapitola se zabývá klasickými metodami prodeje, zejména zprostředkovatelskou sítí a přepážkovým prodejem. Třetí část je zaměřena na přímé metody prodeje (internet, telefon, direkt-mail) a síťový marketing (multi-level marketing) v podmínkách českého trhu. Důležité je též srovnání výhod a nevýhod u jednotlivých distribučních kanálů. V samotném závěru jsou porovnány moderní větve prodeje s klasickými metodami.
Návrh rozvoje channel marketingu ve společnosti ASUS
Brabcová, Petra ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá channel marketingovou strategií společnosti ASUS, předního výrobce notebooků. Channel marketing se zabývá distribucí produktu od výrobce ke konečnému zákazníkovi, resp. motivací a podporou prodeje distribučních mezičlánků. Na základně podrobné analýzy IT trhu, distribučních kanálů, spotřebitelů a konkurence a na základě analýzy současného systému channel marketingu společnosti ASUS, je připraven nový návrh channel marketingové strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.