Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 43 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku - srovnání ČR x zahraničí
Bezverhnii, Artur ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zjišťování marketingových procesů ve stavebním podniku a následně jejich porovnání se zahraničím. Teoretická část popisuje jednotlivé části marketingového výzkumu. Praktická část je zaměřená na celkový průběh průzkumu a srovnání dat se zahraničím. Poslední fáze práce řeší doporučení a návrhy pro stavební společnosti.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Lipovská, Zuzana ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je sledování a popis marketingových nástrojů ve vybraném stavebním podniku, následné zhodnocení a optimalizace marketingového mixu se zdůrazněním marketingového komunikačního mixu.
Analýza marketingových nástrojů stavebního podniku v Kazachstánu
Shvedova, Yelizaveta ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na teoretické a praktické aspekty marketingu a marketingových strategií stavebních podniků, s důrazem na proces získávání zakázek. Cílem je analyzovat a zhodnotit účinnost těchto strategií v akviziční činnosti stavebního podniku. Teoretická část popisuje marketing a strategie v oblasti stavebnictví a proces získávání zakázek. Praktická část analyzuje marketingové nástroje stavebních firem v Kazachstánu, s ohledem na ekonomickou situaci, výběr respondentů a finanční analýzu firem. Dotazníkové šetření je prováděno na základě pěti předpokladů. Výstupem práce je navržení doporučení pro marketingovou strategii stavební firmy za účelem zvýšení její konkurenceschopnosti při soutěžení o zakázky.
Marketingové procesy ve stavebnictví
Kaláb, Jiří ; Buchalová, Jana (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Marketingové procesy ve stavebnictví“ je specifikace jednotlivých marketingových procesů v oboru stavebnictví a pomocí nich vyřešit hlavní slabinu v konkrétní stavební firmě a vymyslet návrhy, které by zvýšily její efektivnost při podnikání.
Využití marketingových analýz při posouzení proveditelnosti stavebního projektu
Skřepková, Magda ; MBA, Ludmila Filová, (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Náplní této bakalářské práce je analyzování tržního a marketingového prostředí při rozhodovacím procesu projektu Bytového domu Kopečná 9 a na konci celého procesu rozhodnutí o tom, zda bude projekt realizován. Cílem je tedy ukázat, že aplikování marketingových analýz v praxi má pro investory výhody a mělo by tak být součástí podkladů při rozhodování firem.
Marketingové strategie při prodeji nemovitostí
Langerová, Tereza ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na tvorbu marketingových strategií s přihlédnutím ke komunikaci na českém realitním trhu, se zacílením na oblast města Prostějov a jeho okolí. Zabývá se zmapováním a popisem problematiky tvorby marketingových strategií při prodeji a nákupu nemovitosti. Teoretická část práce popisuje základní marketingové pojmy, vymezuje pojem stavební trh a působení jednotlivých subjektů na něm. Praktickou část tvoří marketingový výzkum na jehož základě jsou sestavena doporučení pro marketingové strategie realitních kanceláří v oblasti jejich marketingové komunikace. Výstupem této práce je návrh volby optimálních médií pro komunikaci se zákazníkem.
Vliv celosvětové krize na změny ve stavebnictví
Smejkalová, Aneta ; Hromádka, Vít (oponent) ; Vítková, Eva (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá změnami ve stavebnictví, které nastaly v důsledku celosvětové krize způsobené pandemií koronaviru. V teoretické části definuje základní pojmy a definice, udává fakta z minulých krizí a popisuje situaci před pandemií. Porovnává ekonomickou situaci před a po nástupu pandemie, zároveň zkoumá vývoj vybraných makroekonomických ukazatelů během krize. Praktickou část tvoří analýza stavebního trhu pomocí dotazníkového šetření. Na základě dat z tohoto šetření vyhodnocuje pocity účastníků vystupujících na stavebním trhu na straně nabídky. Současně data získaná z dotazníkového šetření porovnává se statistickými údaji. Závěrem jsou definovány možné predikce o vývoji stavebnictví.
Financování stavební zakázky z pohledu dodavatele
Kostolanská, Jana ; Špiroch, Michal (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá specifikami získávání, přípravy a realizace stavební zakázky z pohledu dodavatele. Řeší různé druhy zakázek, formy financování a fakturace, jednotlivé částí Smlouvy o dílo , formy finančních záruk na bezproblémovou realizaci zakázky a také její odevzdání a převzetí. Cílem práce je analýza realizace konkrétní zakázky, způsob financování a placení objednavateli a také subdodavatelům. Na závěr této bakalářské práce je navrhnutá možná změna ve financovaní zakázky a zanalyzovaný její dopad na celkovou cenu.
Finanční řízení stavební zakázky z pohledu dodavatele
Duban, Ivan ; Ondrušková, Eva (oponent) ; Hroníková, Marta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje problematice financování, procesu získávání, přípravy a realizace stavební zakázky, a to z pohledu dodavatele. Hlavním cílem práce je popsat různé možnosti financování zakázky dodavatelem a poukázat na konkrétním případu z praxe rozdíl, který vzniká mezi skutečným a planovaným průběhem financování zakázky. V teoretické části jsou popsané pojmy, které souvisí s danou problematikou. Závěr bakalářské práce tvoří návrh, kterým by došlo ke změně způsobu fakturace zakázky a jeho dopad na financování zakázky a zisk ze zakázky.
Marketingové plánování ve stavební firmě
Radojković, Milica ; Pohlová, Pavla (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce řeší problematiku marketingového plánování ve stavební firmě. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce definuje problematiku marketingového plánování v oblasti stavebnictví. Popisuje stavební trh, marketingový mix, analýzu mikro a makro prostředí, mezinárodní marketing a aplikování marketingového plánu ve stavební firmě. Praktická část diplomové práce se skládá ze dvou částí. První část obsahuje analýzu zákonů o zadávání veřejných zakázek v Bosně a Hercegovině a v České republice. V druhé části je popsána konkrétní stavební firma. Na základě jednotlivě provedených analýz je zpracován marketingový plán pro firmu XYZ, která plánuje rozšířit okruh působnosti na trh Bosny a Hercegoviny. Cílem práce bylo analyzovat a popsat, jak marketingové plánování ovlivňuje účast stavební firmy ve veřejných zakázkách. Výstupem diplomové práce je definování návrhu marketingového plánu pro konkrétní stavební firmu na základě zjištěného stavu této firmy a prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 43 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.