Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016
Kratochvíl, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je stanovit výši ceny startovného pro vytrvalostní závod Gigathlon Czech Republic 2016. Dalším cílem je analýza závodu Gigathlon Czech Republic 2016 a tvorba nákladů (výdajů) u tohoto závodu. Cílem diplomové práce je také analýza konkurenčních závodů. Metody: V práci byly použity metody pro výpočet ceny startovného - nákladová metoda, metoda konkurenčního oceňování a metoda dle návratu investic. Dále byla použita metoda analýzy, která byla využita při analýze závodu Gigathlon a konkurenčních závodů. Poslední metodou byl rozhovor, kterým byly získány informace o závodu Gigathlon Czech Republic 2016 od hlavního organizátora této akce. Výsledky:Nejnižší ceny startovného pro kategorii Team of five a Couple bylo dosaženo použitím metody konkurenčního oceňování. Pro kategorii Singl byla touto metodou stanovena naopak nejvyšší cena. Při konečném stanovování ceny bylo využito nejen kombinace všech metod, ale bylo přihlédnuto i k předpokládanému počtu závodníků a švýcarskému modelu cen. Zjištěné výsledky byly následně porovnány s reálnou cenou startovného. Mezi částkami jsou jen nepatrné rozdíly, které jsou způsobeny jinými částkami na jednoho závodníka (nižší...
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, ale také se dotýká reklamy jako takové včetně popisu různých typů tradičních masových médií a jejich role ve společnosti. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál - venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj, proces plánování a trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle...
Cenové prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice
Votruba, Daniel ; Pekárek, Aleš (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou cenového prostředí mediálního trhu OOH reklamy v České republice. V teoretické části se blíže představuje koncept nejen marketingu a marketingové komunikace, zároveň se také dotýká reklamy jako takové a její role ve společnosti, která je v mnohých případech kontroverzní. Dále se tato práce soustředí na konkrétní komunikační kanál a to venkovní reklamu. Představuje její historii, vývoj a současné trendy. Popisuje různé druhy formátů nabízených na českém trhu, včetně těch inovativních a alternativních, ale zároveň také přibližuje aktuální problémy a omezení spojené s tímto médiem. Nicméně i tak zadavatelé v současné době do standardních OOH reklamních formátů investují nemalé částky a dodavatelé se snaží shromažďovat čím dál tím přesnější data pro zvýšení efektivity tohoto komunikačního kanálu. Nabídka provozovatelů venkovní reklamy je na českém trhu koncentrována na několik velkých hráčů. Konkrétní poptávku a nabídku dodavatelů OOH reklamy paralelně s nabídkou oslovených mediálních agentur obsahuje v návaznosti část praktická. V této části je analyzováno a zhodnoceno jakým způsobem trh outdoorové reklamy cenově reaguje na inzertní poptávku zadavatelů reklamy. Autor se zaměřuje v rámci zkoumání na hlavní a dílčí cíl práce. V případě hlavního cíle je využito...
Vývoj cen prefabrikovaných železobetonových konstrukcí
Jurásková, Diana ; Štukavec,, Milan (oponent) ; Kocourková, Gabriela (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá zhodnocením vývoje cen prefabrikovaných železobetonových konstrukcí v konkrétním podniku na základě hospodářského cyklu České republiky. Teoretická část se zabývá definicí hospodářského cyklu, popisem tvorby cen ve stavebnictví a analýzou vývoje cen. Praktická část popisuje vývoj výrobní ceny prefabrikátů a na konkrétním příkladu ukazuje sestavení celkové výrobní ceny skeletové konstrukce s poukázáním na sledovaný vývoj v letech 2014-2019. V závěru pak srovnává hospodářský cyklus ekonomiky s oborem stavebnictví a konkrétním příkladem.
Revenue management v malém ubytovacím zařízení
Lebedeva, Anna ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Tématem této diplomové práce je Revenue Management a použití jeho principů v malém ubytovacím zařízení. Revenue Managementu jako nezbytné současti nejen hotelového průmyslu, je věnováno mnoho českých a zahraničních publikací. V této práci jsou představeny jeho principy: techniky, metody a technické nástroje, které původně vznikly pro použití leteckými společnostmi a následně velkými hotely. Práce představuje příklady přizpůsobení těchto principů ve vybraném malém hotelu a dopady jejich implementace.
Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016
Kratochvíl, Tomáš ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Višněvský, Andrej (oponent)
Název: Price building - problematika stanovení cen na příkladu startovného na Gigathlon Czech Republic 2016 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je stanovit výši ceny startovného pro vytrvalostní závod Gigathlon Czech Republic 2016. Dalším cílem je analýza závodu Gigathlon Czech Republic 2016 a tvorba nákladů (výdajů) u tohoto závodu. Cílem diplomové práce je také analýza konkurenčních závodů. Metody: V práci byly použity metody pro výpočet ceny startovného - nákladová metoda, metoda konkurenčního oceňování a metoda dle návratu investic. Dále byla použita metoda analýzy, která byla využita při analýze závodu Gigathlon a konkurenčních závodů. Poslední metodou byl rozhovor, kterým byly získány informace o závodu Gigathlon Czech Republic 2016 od hlavního organizátora této akce. Výsledky:Nejnižší ceny startovného pro kategorii Team of five a Couple bylo dosaženo použitím metody konkurenčního oceňování. Pro kategorii Singl byla touto metodou stanovena naopak nejvyšší cena. Při konečném stanovování ceny bylo využito nejen kombinace všech metod, ale bylo přihlédnuto i k předpokládanému počtu závodníků a švýcarskému modelu cen. Zjištěné výsledky byly následně porovnány s reálnou cenou startovného. Mezi částkami jsou jen nepatrné rozdíly, které jsou způsobeny jinými částkami na jednoho závodníka (nižší...
Vztah genderu a cen spotřebního zboží
POPOVA, Anastasiia
Diplomová práce je zaměřená na analýzu a zhodnocení vztahu genderu cílové skupiny a cen spotřebního zboží v různých obchodních řetězcích v České republice v rámci kategorií drogistického zboží a oblečení.
Vytvoření logistického systému a ekonomického modelu pro provoz vědecké základny
SAGAPOVA, Nikola
Tématem diplomové práce je Vytvoření logistického systému a ekonomického modelu pro provoz vědecké základny. Hlavním cílem práce je vytvoření logistického systému vědecké základny na souostroví Svabard, deskripce kritických faktorů a návrh opatření pro zajištění optimalizace celého systému z hlediska úrovně logistických procesů a souvisejících logistických nákladů a současně vytvoření ekonomického modelu provozu zkoumané vědecké základny. K naplnění cílů práce byla provedena řada řízených rozhovorů, vytěžení dat z účetní evindence a jejich následné zpracování při vytváření kalkulací nákladů na provoz základny a pro její možné pronajímání třetí straně.
Možnosti stanovení ceny IT zboží
Kacina, Michal ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Práce obsahuje teoretická východiska pro studium možností stanovení cen informačních produktů. Zdrojové oblasti jsou mikroekonomie, marketing, konkurenční výhoda a ekonomie informačních produktů. Na teoretickém základě jsou definovány omezení, na nichž je vytvořen model trhu. Práce analyzuje požadavky na systém pro podporu volby vhodné cenové strategie. Obsahuje detailní návrh prototypu systému, který je řešen robustně pro účely dalšího zdokonalování. Návrh popisuje vstupní parametry prototypu a jejich transformaci na užitečné výstupy, které pokrývají základní charakteristiky informačních produktů. Navržený prototyp je implementován. Práce zahrnuje demonstraci užití prototypu a možné směry zlepšení, které vedou k validitě modelu.
Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh
Brož, Přemysl ; Jörka, David (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
Předkládaná práce „Návrh strategie uvedení nových výrobků ABB na český trh“ se zabývá návrhem vhodné strategie uvedení a prodeje řadových svorek na český trh, tak aby byl dosažen tržní podíl alespoň 10 % v krátkém časovém období, řádově několika let. Analytická část práce obsahuje analýzu současného stavu firmy, trhu a konkurence. Na základě těchto analýz a teoretických poznatcích, doporučuje vhodnou strategii a opatření vedoucí ke zlepšení konkurenceschopnosti a získání nových zákazníků. Součástí práce je také výsledek hospodaření za rok 2009 a část roku 2010.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.