Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 288 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba herního enginu pro vývoj her pomocí knihovny Qt
Hnátek, Martin
Bakalářská práce se zabývá tvorbou herního enginu napsaného v C++ s pomocí qt frameworku a následné tvorby ukázkové aplikace založené na vytvořeném enginu. První část práce popisuje konkureční řešení a existující enginy druhá část práce diskutuje návrh a implementaci samotného enginu a ukázkové aplikace.
Řešení pro distribuovanou detekci objektů v obraze
Iša, Tomáš
IŠA, T. Řešení pro distribuovanou detekci objektů v obraze. Brno, 2017. Bakalářská práce. Men-delova univerzita v Brně. Závěrečná práce je zaměřena na vytvoření mobilní aplikace a serverové služby pro distribuované zpracování obrazu. Mobilní aplikace zasílá obrazová data servero-vé službě, která provádí detekci objektů v předané scéně. Mobilní aplikace je imple-mentována v C++ s pomocí knihovny Qt. Serverová služba je také implementována v C++ a využívá knihovnu OpenCV pro zpracování obrazu.
Tvorba aplikace pro rekonstrukci povrchu z mračna bodů
Jandora, Filip
Tato bakalářská práce je věnována problematice rekonstrukce povrchu z mračna bodů. Pomocí této aplikace je možné vyhladit a zrekonstruovat nahraný mrak bodů a dále jej pak používat jako objekt. Aplikace je sestavena na základě programovacího jazyka C++, za podpory knihoven Qt a PCL.
Tvorba aplikace pro evidenci pacientů
Škrobáček, Miroslav
Práce se zabývá tvorbou aplikace pro evidenci pacientů pro soukromou praxi léka-ře. Její součástí je také popis stávajících systémů, které jsou běžně užívané v lékařské praxi. Samotná aplikace je složena z několika spolupracujících modulů. Hlavní část je napsána v programovacím jazyce C++ s využitím knihovny Qt. Jelikož se jedná o evidenční systém, je potřeba také vhodně ukládat data a právě k tomuto účelu slouží relační databázový systém PostreSQL.
Vzdělávací aplikace pro Cyrilometodějské gymnázium v Prostějově
Kohoutek, Tomáš
Kohoutek, T. Vzdělávací aplikace pro Cyrilometodějské gymnázium v Prostějově. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou vzdělávací aplikace do německého jazyka pro Cyrilometodějské gymnázium v Prostějově. Aplikace slouží k testování znalostí o německy mluvících zemích a je vytvořena v jazyce C++ s podporou knihovny Qt. Pracuje s SQLite databází.
Laser cutter interface with augmented reality elements
Kajan, Matej ; Richter, Miloslav (oponent) ; Zemčík, Tomáš (vedoucí práce)
User interface of a laser cutter with elements of augmented reality, allows for a faster and safer execution of the process of cutting. This proposal is accomplished by using methods of computer vision together with the design of a graphical user interface
Vícevrstvá neuronová síť
Kačer, Petr ; Klusáček, Jan (oponent) ; Jirsík, Václav (vedoucí práce)
Bakalářská práce popisuje základy problematiky vícevrstvých neuronových sítí a vysvětluje princip fungování algoritmu backpropagation. Další část práce se zabývá vývojem programu pro učení a testování vícevrstvých neuronových sítí a popisem jeho grafického uživatelského rozhraní a principu ovládání. Poslední část práce je věnována výukovým příkladům a praktickým ukázkám využití vícevrstvé neuronové sítě.
Výukový nástroj pro barvené Petriho sítě
Navrátil, Ondřej ; Kočí, Radek (oponent) ; Rogalewicz, Adam (vedoucí práce)
Barvené Petriho sítě (CPN) jsou rozšířením klasických place-transition Petriho sítí (P/T PN). Všechny tokeny a místa zde mají svůj typ (příp. i hodnotu), do sítě lze dále vkládat různé typy inskripcí. CPN vynikají svou snadnou čitelností a skvělou vyjadřovací schopností. Zároveň disponují pevnými formálními podklady, jenž usnadňují jejich počítačovou simulaci a v omezené míře umožňují verifikovat některé vlastnosti. Motivací tohoto projektu je fakt, že v současnosti je veřejně dostupný pouze jediný nástroj pro úpravu a simulaci CPN, a sice CPNTools vyvíjený na univerzitě v Aarhusu. Program je však komplikovaný a pro nezainteresovaného uživatele obtížně uchopitelný. Cílem projektu je prozkoumat možnosti a vlastnosti CPN a nástroje CPNTools a na základě získaných znalostí navrhnout a implementovat didaktickou aplikaci se svižným a intuitivním rozhraním, která umožní uživatelům bez hlubších teoretických vědomostí získat přehled o problematice CPN.
Nástroj pro dabování videa
Koňárek, Petr ; Soukup, Ondřej (oponent) ; Křivka, Zbyněk (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací multiplatformního nástroje pro dabing. Jde tedy převážně o zpracování videa a audia, respektive nahrávání hlasu dabérů a jejich následné editace. Naleznete zde technologie, které tuto problematiku řeší a přitom zajišťují multiplatformnost. Návrh nástroje je vytvořen, aby obsahoval všechny potřebné operace s audiem a přitom uživatelské rozhraní zůstalo lehce ovladatelné. Závěrem se dozvíte, jak byl nástroj otestován v soutěži v rychlodabingu .

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 288 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.