| |
|
Stanovení hodnoty podniku výnosovou metodou
Oulehla, Patrik ; Killer, Aleš (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty podniku Prefa Brno a.s. prostřednictvím výnosových metod oceňování. Konkrétně jde o metody DCF a EVA ve variantě entity. Teoretická část se zaměřuje na popis teoretických východisek a postupů při oceňování podniku. Praktická část vychází z teoretické a zaměřuje se přímo na analyzovaný podnik. Obsahuje strategickou analýzu, finanční analýzu, SWOT analýzu a postup stanovení hodnoty podniku výnosovou metodou. Výstupem práce je konkrétní hodnota podniku.
|
|
Stanovení hodnoty podniku výnosovou metodou
Oulehla, Patrik ; Killer, Aleš (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty podniku Prefa Brno a.s. prostřednictvím výnosových metod oceňování. Konkrétně jde o metody DCF a EVA ve variantě entity. Teoretická část se zaměřuje na popis teoretických východisek a postupů při oceňování podniku. Praktická část vychází z teoretické a zaměřuje se přímo na analyzovaný podnik. Obsahuje strategickou analýzu, finanční analýzu, SWOT analýzu a postup stanovení hodnoty podniku výnosovou metodou. Výstupem práce je konkrétní hodnota podniku.
|
|
Marketingové využití sociálních sítí
Oulehla, Patrik ; Husáková, Andrea (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Bakalářská práce „Marketingové využití sociálních sítí“ se zabývá analýzou komunikace na sociální sítí u reálného podniku a následně předvádí návrh jak tuto komunikaci využít, eventuálně zlepšit pro prospěch podniku. Teoretická část se věnuje internetovému marketingu a možnosti využití, sociálními sítěmi a jejich správnému využití. Praktická část je zaměřena přímo na reálný podnik, kdy analyzuje využití sociálních sítí, zdatnosti oproti konkurenci, srovnání s konkurencí pomocí jistých marketingových metod a navrhuje zlepšení v oblasti sociálních sítí.
|