Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 653 záznamů.  začátekpředchozí640 - 649další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internet and Social Networks as a Tool for The Contemporary Marketing Campaigns
Křenek, Lukáš ; Šimberová, Iveta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The goal of this paper is to analyze new practices utilized for the planning of marketing campaigns. It is focused on the usage of internet and related social networks, which have significant growth of number of users in recent years. Moreover, compared to television campaigns for example, their costs are substantially lower. How do the internet campaigns stand with and are they genuinely successful? This is one of the fundamental questions, which is going to be discussed in the thesis. Furthermore, there will be analysis of distinguished and original campaigns which contributed to the development of new media utilization.
Strategy for Launching Product "A" in the Czech and Slovak Marketplaces
Kolek, Martin ; Kryglová, Ivana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The purpose of this dissertation is to elaborate a specific market entry strategy of a product "A" manufactured by company "F". This market entry strategy is then analysed and evaluated by NPV (Net Present Value) method and others. Based on this evaluation the strategy is then selected. The first chapter covers theoretical and methodological background of methods used for the purpose of this paper. Mostly the NPV method is introduced followed by methods suitable for relevant markets, company "F" and its product "A" analysis. In the second chapter the Czech and Slovak market analyses are elaborated accompanied by the analysis of company "F" and its product "A". These cover both the internal and external potential of the company and its product. The last chapter analyses the elaborated market entry strategy of a product "A" accompanied by the economic evaluation using the NPV method and other methods.
Marketing Strategy for New Market Development
Plottová, Sylvia ; RNDr. Michal Beránek, Ph.D., MBA (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master thesis outlines the marketing strategy analysis and describes its practicability in the process of entering a territorially new markets. This master thesis intention is to analyze current situation in company TK MAXX and use the findings and theoretical framework to determine what type of marketing tools should company use in order to succesfully enter Czech market.
Marketing Strategy for Medical Devices Market
Coufalová, Hana ; Berg,, Ladislava van den (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
The master’s thesis is focused on a development of a marketing strategy for launching products on a high competitive market of medical devices. To be more specific, it focuses on a new product launch of an ablation catheter and a mapping system for treating cardiology illnesses produced by an American company St. Jude Medical. The thesis describes the launch in order to find critical points and optimize the entire process.
Podnikatelský záměr – založení agentury domácí péče
Buďová, Radka ; Rašticová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá nezbytnými kroky, které jsou nutné pro založení agentury domácí péče. Cílem práce je zjistit, zda je v současné době lukrativní podnikat v oblasti poskytování zdravotní a sociální péče touto formou. Z hlediska specifičnosti poskytování zdravotní péče, práce obsahuje jak detailní analýzu současného stavu na trhu zdravotní péče, tak teoretické poznatky týkající se legislativních a právních úprav spojených se založením agentury domácí péče.
Návrh marketingové strategie pro firmu Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o.
Brzobohatý, Tomáš ; Šlechta,, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na podrobnou analýzu a následné hodnocení současné marketingové strategie společnosti Camp Counselors and Work Experience USA s.r.o. Na základě výsledků jednotlivých marketingových a finančních ukazatelů a celkového hodnocení situace firmy je pak vypracován návrh na novou marketingovou strategii této firmy pro příští období s cílem zvýšení konkurenčního postavení společnosti na trhu a tím také zlepšení celkové ekonomické situace firmy.
Globální marketing internetových služeb
Číp, Vojtěch ; Pospěch, Ladislav (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem této práce je provést analýzu globálních marketingových strategií korporací zabývajících se poskytovaním služeb na internetu. Tyto společnosti poté konfrontovat s českými podniky působícím v obdobných oblastech a odhadnout budoucí vývoj. Nakonec pak nalézt takový podnikatelský model, který by uspěl, ne je na českém trhu, ale i v globální konkurenci.
The Marketing Strategy of Nugget Company
Nehyba, Tomáš ; Kusý, Petr (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Subject of this thesis is analysis of marketing strategy of Nugget Company and possible proposition of marketing strategy for next period. In theoretical part are described theoretical aspects for obtaining necessary data. In practical part are analyzed existing strategy with by means of SWOT, PEST and marketing mix analysis. With acquired information’s and results will be propone development of marketing strategy for future period.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fojtíková, Kristina ; Hluštík, Radovan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analyzovat spokojenost zákazníků bowlingových heren v Uherském Hradišti a navrhnout pro jednu z nich opatření pro její zlepšení. Teoretická část je zaměřena na možnosti marketingového výzkumu, jehož výsledky budou analyzovány v praktické části. Na základě získaných informací budou sestaveny návrhy a opatření, která by měla vést k celkovému zvýšení spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami a ke zvýšení tržeb firmy.
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Fričová, Andrea ; Kusák, Bohumil (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou spokojenosti zákazníků firmy Řeznictví u Kusáků s.r.o. Teoretická část se věnuje problematice zákazníka, marketingového výzkumu a dotazníku, jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části jsou analyzovány a zpracovány získané výsledky z dotazníkového šetření, návrhy na zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků a zkvalitnění poskytovaných služeb.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 653 záznamů.   začátekpředchozí640 - 649další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.