Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 91 záznamů.  začátekpředchozí60 - 69dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová koncepce České florbalové unie
Veselý, Petr ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Marketingová koncepce České florbalové unie Marketing conception ofthe Czech floorball union Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci ČFBU a na základě výsledků analýz navrhnout novou marketingovou koncepci pro následující období. Metoda: Analýza bude provedena prostřednictvím modelu BCG a analýz SWOT a STEP. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou marketingovou koncepci České florbalové unie, zanalyzování všech faktorů, které na ní mají vliv. Vytvoření návrhu nové marketingové koncepce ČFBU pro následující období. Klíčová slova: analýza SWOT, analýza pomocí modelu BCG, analýza STEP, marketingová koncepce, Česká florbalová unie 1
Střídač pro vysokootáčkový asynchronní motor
Veselý, Petr ; Pazdera, Ivo (oponent) ; Procházka, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem silové části frekvenčního měniče. Popisuje obecnou teorii asynchronního motoru a výkonové elektroniky z hlediska pulsních měničů. Pro zadané parametry jsou vybrány vhodné součástky, které jsou v práci popsány. Dále jsou vypočítány ztráty, které jsou využity pro návrh chlazení. Také je v této práci navržen LC filtr. Pro celou silovou část je pak navržena deska plošných spojů.
Návrh marketingového mixu
Majerová, Oldřiška ; Veselý, Petr (oponent) ; Šmakalová, Petra (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou optimalizace stávajícího marketingového mixu v Cukrárně u Bílků. Na základě vybraných marketingových analýz je podán návrh na úpravu marketingového mixu, prostřednictvím něhož se zvýší spokojenost zákazníků, posílí tržby a zvýší konkurenceschopnost podniku na místním cukrářském trhu.
Návrh na zlepšení vybraného pojistného produktu společnosti ING, N.V.
Jalušková, Radka ; Veselý, Petr (oponent) ; Martinovičová, Dana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o životních pojištění konkrétních finančních institucí a jejím cílem je porovnat vybraný pojistný produkt, následně vyhodnotit jeho silné, slabé stránky vůči trhu i potenciálním klientům. Stěžejní firmou bude ING Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku a klíčovými pojistnými produkty bude investiční životní pojištění Investor Plus. Analýzou zjistím, v čem má mnou zvolený produkt nevýhody oproti konkurenčním produktům a navrhnu jeho zlepšení (optimalizaci) tak, aby se stal na trhu konkurenceschopnějším a klientům prospěšnějším.
Analýza a návrh Open Source řešení pro malé a střední firmy
Veselý, Jakub ; Veselý, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je popsat současnou softwarovou situaci v okruhu malých a středních firem a ukázat možnosti Open Source oproti aplikacím s uzavřeným zdrojovým kódem. Na základě testování a studie jsou objasněny možnosti Open Software. Případová studie ukazuje možnosti implementace OSS/FS v reálném prostředí. Tato práce odhaluje hlavní přednosti a nedostatky Open Software a příčiny jeho dosud malého využívání.
Měření tepové frekvence
Danielová, Tereza ; Veselý, Petr (oponent) ; Chmelař, Milan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá měřením tepové frekvence, jejím monitorováním a vyhodnocením, které je významné pro diagnostiku dysfunkcí srdce. První část práce popisuje anatomii srdce a jeho činnost, dále je zmínka o srdečním rytmu a jeho poruchách. V bakalářské práci je uvedeno několik metod, které se využívají při vyhodnocování tepové frekvence. Další část se zabývá popisem přípravku pro snímání tepové frekvence a popisem virtuálního přístroje v prostředí LabView.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.
Launching and Operating Issues of Supersonic Business Jet
Kincová, Daniela ; Veselý, Petr (oponent) ; Šošovička, Róbert (vedoucí práce)
This thesis is dealing with problematic about launching and operating supersonic business jets. Nowadays, after Concorde retirement, there are no more any supersonic aircrafts in civil transport system. Nowadays, there are exists many projects and research companies, which are trying to reintroduce the supersonic aircrafts into civil aviation and they are focus predominantly to business jets. The main question is, if is at least suitable or reasonable , to reintroduce this type of transport. There are lots of problems, which are complicate this. These aircrafts causes too much noise, they have a huge fuel consumption, which means a problems with emissions, they are flying in high altitudes, which could lead to problems with cabin pressurization, navigation, cosmic radiation and so on. In addition, a ban on supersonic overland flights restrict the flight routes, or extend them. The current emerging projects do not achieve as large a range as classic modern business jets, which causing, that supersonic business jets on longer distances become ineffective. Despite these problems, it is more or less clear that the introduction of supersonic business jets will occur within the next 10 to 15 years, even if it's just a matter of prestige for very wealthy people.
Návrh metod na hodnocení kapacit letištních subsystémů
Londa, Jaroslav ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Veselý, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o kapacitě letištních subsystémů a popisuje různé metody hodnocení kapacity včetně faktorů, které ji ovlivňují. První část obsahuje teoretický rozbor způsobů hodnocení letištních subsystémů, především dráhového systému a terminálu. Praktická část se zabývá experimentováním v simulačním programu Visual Simmod. Cílem těchto experimentů je vyhodnotit vliv daných faktorů na provoz dráhového systému a jak se mění průběh zpoždění v závislosti na kapacitě. Na závěr jsou analyzovány všechny výsledky simulací včetně grafického znázornění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 91 záznamů.   začátekpředchozí60 - 69dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.