Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 102 záznamů.  začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivace jako způsob vedení lidí
Andrejsková, Petra ; Fiedler, Jiří (vedoucí práce) ; Horáková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice motivace jako způsobu vedení lidí. Práce je členěna do dvou základních oddílů: teoretická část a vlastní práce. Teoretická část čerpá z odborné literatury a objasňuje základní teoretické poznatky z oblasti managementu, manažerských funkcí, motivace, stimulace, motivačních teorií, poruch motivace a komunikace. Teoretické poznatky se staly východiskem a podkladem pro strukturování otázek v praktické části. Praktická je věnována především řízeným rozhovorům s trenéry dvou sportovních oddílů. Otázky jsou strukturovány tak, aby bylo zjištěno, jaký význam trenéři motivaci přikládají, jakým způsobem a jakými prostředky motivují své svěřence a jakým stimulům dávají přednost. Názory trenérů jsou zaznamenány, porovnány, shrnuty a vyhodnoceny.
Význam komunikace pro práci manažera
Čerych, Tomáš ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o významu komunikace pro práci manažera. Cílem práce je zjistit význam komunikačních dovedností pro úlohu manažera na Městském úřadě Nový Bydžov. Teoretická část práce je zaměřena na prostudování teoretických podkladů a zpracování literární rešerše. Praktická část práce je zaměřena na Městský úřad Nový Bydžov a komunikaci jak mezi vedením města a vedoucími odborů tak mezi vedoucími odboru a jejich podřízenými. K výzkumu byly použity psychologické testy společnosti Thomas a dotazníkové šetření.
Význam motivování pro efektivní řízení
Šimůnková, Lucie ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Teoretická část bakalářské práce shrnuje základní poznatky z oboru vedení pracovníků, řízení lidských zdrojů, obecné a pracovní motivace a stimulace zaměstnanců. V poslední šesté kapitole současné trendy ve vedení a řízení lidí s vazbou na motivaci jsou popsány metody používané ve firmě z praktické části bakalářské práce. V praktické části je popsána zkoumaná společnost a oddělení určené pro výzkum, dle požadavku vedení je jméno firmy ponecháno v anonymitě a v textu označeno pouze jako firma, společnost apod. Dále jsou uvedeny základní principy řízení, používané stimulační prostředky a problémy na výzkumném oddělení. Následují metody výzkumu a vyhodnocení dotazníku získané použitím poznatků z teoretické části. V závěru jsou uvedena doporučení pro problémové oblasti.
Význam komunikace pro práci manažera
Talan, Nadezhda ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Bakalářská práce se věnuje interní komunikaci v hotelu Amadeus, který se nachází ve městě Aktau v Kazachstánu. Hlavním cíle práce je provést analýzu a vymezit hlavní způsoby a kanály interní komunikace v hotelu. Dílčím cílem je vymezit hlavní komunikační dovednosti manažera a jejich význam v podniku. Dalším dílčím cílem je stanovit hlavní zásady pro komunikaci manažera s podřízenými (interní komunikace). V práci jsou použity hlavně následující metody: literární rešerše v teoretické části práce, analýza interní komunikace v hotelu, dotazování zaměstnanců s cílem zjistit podrobnosti o nastavení interní komunikace v hotelu a efektivnosti této komunikace.
Význam komunikace pro práci manažera
Šimková, Michaela ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Diplomová práce nesoucí název Význam komunikace pro práci manažera řeší problematiku manažerské komunikace v praxi. Práce analyzuje úroveň efektivní komunikace ve sledované společnosti a komunikační dovednosti vedoucích pracovníků. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V první části rekapituluje již známá teoretická východiska na základě prostudované odborné literatury zabývající se touto oblastí. Jsou zde vymezeny základní pojmy jako management, manažer, manažerské role a funkce, komunikace včetně jejích forem a komunikační dovednosti pro úlohu manažera, které jsou potřebné pro pochopení souvislostí daného tématu. Druhá, praktická, část obsahuje charakteristiku zvolené společnosti včetně jejích interních komunikačních prostředků. Úroveň komunikačních dovedností manažerů je zjištěna prostřednictvím dotazníkových průzkumů, jejichž výsledky jsou přehledně zpracovány, vyhodnoceny a okomentovány v tabulkové nebo grafické podobě. Na základě výsledků jsou vymezeny problémové oblasti a zpracovány návrhy na zlepšení stávající manažerské komunikace vedoucí ke zvýšení její úrovně a spokojenosti všech ve společnosti.
Význam komunikace pro práci manažera
Tarkhounová, Susan ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Pavla, Pavla (oponent)
Tématem této diplomové práce je Význam komunikace pro práci manažera. Komunikace je pro manažerské činnosti vysoce důležitá, protože ji používají neustále. Manažeři využívají různé způsoby přenosu informací svým podřízeným, nadřízeným, kolegům či obchodním partnerům. Tato diplomová práce se zaměřuje na úroveň komunikačních dovedností manažera ve vybrané organizaci. Teoretická část je zpracována na základě prostudované literatury a je rozdělena do dvou oblastí, managementu a komunikace. Předvýzkum v praktické části je realizován formou rozhovoru s vedoucí personálního oddělení a na jeho základě následně vyhotoveny otázky pro výzkum formou dotazníkového šetření, které hodnotí a porovnává význam jednotlivých prvků manažerské komunikace. Výstupy z dotazníkového šetření jsou zpracovány do grafů a tabulek za použití statistických metod.
Význam komunikace pro práci manažera
Hejduková, Petra ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vymezení účelu komunikace prostřednictvím tzv. schématu komunikace, který popisuje základní princip přenosu informací. Dále práce charakterizuje samotný proces komunikace, jakým způsobem probíhá a co ji vše ovlivňuje. Jaké jsou funkce, formy a druhy komunikace. Důležitou součástí komunikace je rovněž oblast sdělování a naslouchání, chyby, ke kterým při sdělování a naslouchání dochází, zásady úspěšné komunikace, bariéry v komunikaci Bez komunikace by totiž manažer nemohl ovlivňovat jedince, případně skupiny, a dosahovat tak cílů organizace. Dále práce popisuje, jakým způsobem probíhá ústní a písemná komunikace v organizaci a jakým způsobem jsou moderní komunikační prostředky využívány v organizaci při práci manažerů tzv. ekomunikace. Druhá část práce, praktická část, zkoumá otázku, jak se změnila role komunikace v organizaci pro práci manažera. V posledních letech došlo k velkému technologickému rozvoji, který s sebou nese i nové způsoby komunikace v manažerské práci. Výzkum zkoumá, jak se za posledních 10 let proměnila komunikace ve veřejné správě a to konkrétně na Magistrátu hlavního města Prahy a pražských Městských částech.
Význam koučinku pro vedení lidí
Nguyen, Sy Tomáš ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fiedler, Jiří (oponent)
Předložená bakalářská práce pojednává o významu koučinku pro úlohu řídícího pracovníka ve zvolené organizaci, a jaké je využití koučinkových metod v praxi. V teoretické části je vysvětlen pojem management, zejména úloha manažera v organizaci a jeho způsob vedení lidí. Podrobněji se literární rešerše zabývá koučinkem a jeho využitím v managementu. Praktická část je věnována základní charakteristice společnosti AVE CZ a její působnosti na trhu. Dále je proveden výzkum pomocí rozhovorů s vybranými vedoucími pracovníky, kteří pracují ve výše uvedené společnosti. Na základě výzkumu byly vyhodnoceny výsledky a navržen způsob řešení, jak více přizpůsobit podmínky pro použití koučování.
Význam komunikace pro práci manažera
Ledecká, Lucie ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Fajčíková, Adéla (oponent)
Bakalářská práce se zabývá významem komunikace pro práci manažera. Práce je rozdělena na dvě části. První část uvádí do prostředí managementu, charakterizuje schopnosti, dovednosti a vlastnosti manažera a zaměřuje se na komunikaci manažera. Dále představuje pojem koučování a rozvoj pracovníků. Na základě poznatků ze zkoumané problematiky je zpracována druhá část, která zahrnuje vlastní výzkum. Praktická část obsahuje výzkum v podobě řízených rozhovorů s manažery na různých úrovních managementu. Následně jsou zjištěné informace od manažerů vyhodnoceny a vzájemně porovnány.
Význam delegování pro efektivní řízení
Křížová, Denisa ; Horáková, Jana (vedoucí práce) ; Kala, Štěpán (oponent)
Práce se v první části zabývá vysvětlením důležitých východisek pro téma delegování. Na úplném začátku pojednává o managementu, manažerovi a jeho funkcích. Dále se dostává přes styly řízení až k samotnému delegování. Delegováním se zabývá nejpodrobněji. Nejdříve ujasňuje samotný pojem delegování a následně popíše cíle a bariéry delegování. Posledním vysvětleným pojmem práce je komunikace. Následuje praktická část, kde jsou popsány organizace jednotlivých manažerů ve výzkumu a je ukázáno, v jaké pozici se nachází manažer v řídící struktuře zkoumané organizace. Poté následuje zpracovaný přepis rozhovorů, které se týkají procesu a významu delegování. Rozhovory jsou následně okomentovány a zhodnoceny. Poslední část práce je doporučení vyplývající z řízených rozhovorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 102 záznamů.   začátekpředchozí59 - 68dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.