| |
|
Změna systému řízení malé firmy
Škvařilová, Hana ; Šašek, Martin (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je anaýza a návrh systému řízení vybraného podniku podle manažerských funkcí. V práci je obsažena i strategická analýza, která je součástí analýzy podniku. Obsahuje návrhy a doporučení ohledně systému řízení, které by podpořily upevnění pozice firmy na trhu a přispěly ke zlepšení hospodářského výsledku firmy.
|
| |
| |
| |
| |
|
The small business strategy
Horňák, Matej ; Duník, Jozef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
This thesis deals with processing of analysis Two Nations Limited Company and suggests strategy for its development. Strengths and weaknesses, opportunities and threats of an enterprise are summarized in a chapter that deals with SWOT analysis. The final part of this thesis determines contingencies and appreciates project.
|
|
Rozvoj malého podnikatelského subjektu
Klouda, Martin ; Machotka,, Radovan (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o postupu při rozvoji malého podnikatelského subjektu. Zabývá se analýzou podnikového okolí a návrhem vize, mise, cílů a následně strategie, která by měla pomoci k úspěšnému přechodu podniku ze stádia založení a přežití do stádia růstu životního cyklu podniku. Závěrem je stručně pojednáno o implementaci a rizicích s tím spojených.
|
| |
|
Marketingové strategie a jejich aplikace na českém trhu stavebních produktů se zaměřením na kupní chování na trhu střešních krytin
Joura, Vítězslav ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Kutnar, Vít (oponent)
Tato disertační práce se zabývá marketingovými strategiemi na českém trhu stavebních produktů a všemi aspekty kupního chování během výběru a pokrývání střechy. Český trh stavebních výrobků je souborem mnoha vztahů mezi různými distribučními články: výrobními, prodejními, projekčními a instalačními. Tato práce se zabývá jak modelem 4P, který rozšiřuje o další 3P, tak marketingovým mixem spotřebitele 4C. Kvantitativní průzkum pokrývačů a kvalitativní průzkum pokrývačů a prodejců střešních krytin potvrdil, že pokrývač je nejblíže při výběru investora. Jako takový má velký vliv na jeho rozhodování a je schopný změnit jeho finální rozhodnutí. Lokální blízkost prodejce střešních krytin je zásadním faktorem pro nákup v daném místě prodeje. Dle regionu České republiky je možné nalézt rozdíly v používaných střešních materiálech. Rozdíl může být dán historickým zvykem, ovlivňováním a znalostí značky střešních krytin v daném regionu nebo funkcionalitou střešní krytiny, která je požadována vzhledem k přírodním podmínkám. Všechny distribuční články na českém trhu střešních krytin používají marketing pro dosahování svých cílů: prodej střešních krytin a sní spojených služeb. Dalším přínosem práce je i navržení modelů rozhodování distribučních mezičlánků a investorů.
|