Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 534 záznamů.  začátekpředchozí503 - 512dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití expertních systémů v marketingovém průzkumu
Pospíšil, Radek ; Táborský,, Milan (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce „Využití expertních systémů v marketingovém průzkumu“ se zabývá vývojem aplikace založené na expertním systému, jejíž znalostní báze obsahuje expertní informace z oblasti návrhů bezpečnostních systémů uzavřeného televizního okruhu CCTV. V této práci je použitý expertní systém popsán a je uvedena jeho provázanost s marketingovým průzkumem, kterého se týká. Řešení expertního systému je provedeno v programovacím jazyce C++ a účelem vytvořeného programu je eliminovat nedorozumění a nepřesnosti, které vznikají při počátečním jednání mezi obchodníky a potencionálními investory kamerových systémů. Vytvořený softwarový produkt na základě znalostní báze expertů svého oboru a dřívějších zkušeností z návrhu kamerových systémů pomáhá zákazníkovi při rozhodování, jaký typ systému, jaký rozsah a jaká konfigurace je pro něj vhodná, tímto je podpořena orientace na zákazníka tak, jak ji popisuje moderní pojetí marketingu.
Marketingový výzkum zavedení e-learningu – Hettich k.s.
Toman, Pavel ; Pejchal, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem zavedení e-learningu pro společnost Hettich ČR k.s. ve vztahu k jejich zákazníkům, kterými jsou truhláři a drobní výrobci nábytku. Podklady marketingového výzkumu pro rozhodnutí zda zavést metody e learningu bylo prozkoumání současného stavu vzdělávání zákazníků, získání základních informací o problematice e-learningu, kritéria efektivnosti využití e learningu ve společnosti, výsledky zavádění e-learningu v jiných společnostech v České republice, analýza návštěvnosti internetu zákazníky a terénní výzkum u zákazníků formou dotazníku.
Návrh marketingové strategie pro firmu
Kovárníková, Jaroslava ; Vodrážková, Lenka (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro nákupní centrum. Teoretická část se zabývá problematikou maloobchodu a marketingového plánování. V praktické části jsou vypracovány analýzy současné situace, které slouží jako podklad k návrhu marketingové strategie a remodelingu prvního patra nákupního centra.
Analýza marketingových aktivit a návrh na jejich změnu ve vybraném podniku
Němcová, Marie ; MBA, Karel Fiala, (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je provést marketingové analýzy společnosti WELLE J.N.K. s.r.o. a následně navrhnout změny v marketingové komunikační strategii a tím zajistit další rozvoj firmy. Důraz byl kladen na analýzu současného stavu a na kalkulaci nákladů v navrhované části, která by měla firmě pomoci v rozhodování o jejím přijetí.
Návrh konkurenční strategie firmy
Ovčačík, Miroslav ; Němcová, Ivana (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout konkurenční strategii firmě Styrotrade, a. s. Práce je rozdělena na tři segmenty: teoretická část, analytická část a návrhová část. V teoretické části je představena firma a literární zdroje, které se zabývají strategií konkurenční výhody, Porterova generických strategií, teorií poznání konkurence, marketingového výzkumu a strategie tržního vůdce. Analytická část je zaměřena na identifikaci konkurence, makroprostředí, současnou firemní strategii, marketingového mixu a marketingového výzkumu. V projektové části jsou zpracována data z marketingového výzkumu, z kterého vychází následná SWOT analýza, která je podkladem pro návrh konkurenční strategie firmy.
Analýza spokojenosti zákazníků s dopravní společností
Lochmanová, Marcela ; Peprný, Aleš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na průzkum spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část se zaměřuje především na výklad pojmů, problematiku marketingového výzkumu a dotazníku jako nástroji pro shromažďování informací. V praktické části práce jsou analyzovány a prezentovány výsledky z dotazníkového šetření, doporučení a návrhy na zlepšení, které by měly vést ke zvýšení atraktivnosti využívání městské hromadné dopravy.
Marketingový výzkum vhodnosti aplikování GIS na produkty firmy Geodis Brno
Chmelař, Vladimír ; Staník, Petr (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je pomocí marketingového výzkumu analyzovat, který z dostupných geografických informačních systémů (GIS) na českém trhu, určený pro využívání ve státní správě, samosprávě i v soukromém sektoru v ČR, je marketingově nejvýhodnější pro obchodní distribuci společně s geografickými daty firmy GEODIS BRNO. Teoretická část se zabývá marketingovým výzkumem a souvisejícími nástroji marketingu. Praktická část se zabývá analýzou společnosti GEODIS, analýzou systémů GIS, výsledky analýzy a doporučením.
Analýza spokojenosti zákazníků softwarové firmy
Rohlena, Pavel ; Provázek, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je analýza spokojenosti zákazníků středně velké softwarové firmy. Práce obsahuje teoretická východiska marketingového výzkumu a její praktická část spočívá v provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu. Na základě analýzy zjištěných informací sestavím návrhy vedoucí ke zvýšení spokojenosti stávajících zákazníků s ekonomickými systémy, které firma nabízí.
Strategie českých obchodních řetězců v boji se zahraniční konkurencí
Benešová, Hana ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o situaci na českém trhu se spotřebním zbožím. Konkrétně o postavení českého obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí, které spadá pod Svaz českých a moravských spotřebních družstev. V práci analyzuji současný stav na českém trhu komplexně a zabývám se jeho směřováním v budoucnosti. Analyzuji obchodní politiku družstva Konzum, její úspěšnost a dopady. Snažím se postihnout východiska, která vyplývají z průzkumu trhu provedený společností Incoma tak, aby nadále toto konkrétní obchodní družstvo a všechna česká spotřební družstva obstála v neutuchající konkurenci silných zahraničních řetězců.
Marketing bankovních služeb v České spořitelně, a.s.
Rychlá, Jana ; Belant, Filip (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingu bankovních služeb. Je v ní popsaná teorie tvorby marketingového mixu banky, tvorba marketingové kampaně a řízení vztahu s klienty. Cílem práce je posouzení používaných marketingových metod a kampaní, které se používají v České spořitelně, a.s., jejich vyhodnocení a návrh nejlepšího řešení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 534 záznamů.   začátekpředchozí503 - 512dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.