Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 344 záznamů.  začátekpředchozí257 - 266dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv reklamy na děti
Vohralíková, Barbora ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Pilátová, Monika (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice reklamy a jejího působení na děti. V současné době. kdy si reklama nachází stále nové způsoby oslovování svých potenciálních zákazníků, kdy prodej výrobků je jedním z hlavních motorů fungování současné společnosti a kdy se její tlak zvyšuje aý k tomu, že vede ke vzniku sociálně-patologických jevů. je třeba vědět maximum o formách jejího působení, využívaných technikách a možných dopadech. Diplomová práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretické a praktické. V teoretické části své práce popisuji, co to reklama vlastně je, zkoumám její historii, zmiňuji základní principy komunikace v reklamě a nabízím jeden z pohledů na její úkol v současné společnosti prosperity. Svou pozornost věnuji současným trendům v psychologii reklamy. Podávám přehled o vlivu poznatlů o vnímání, o vztahu pozornosti s reklamou, o vlivu paměti a zapomínání na účinnost reklamy a důležitosti motivace pro tuto oblast. V praktické čáasti se pomocí kvantitativního výzkumu formou ohniskové skupiny snažím najít odpověď na základní otázku (jaký je vliv reklamy na děti), jak se tento vliv mění v závislosti na oslovené věkové kategorii. V této čáasti demonstruji výsledky, které popisují, co děti na reklamě vnímají a jak intenzivně, co prožívají a jak se s jejím působením vyrovnávají.
Body Image a jeho dopad na zdraví spotřebitelů
Paničová, Maja ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem bakalářské práce je přiblížit problematiku body image. Tato práce analyzuje otázku zobrazování mužských a ženských těl v médiích a také, jak moc jsou spotřebitelé ovlivňováni "kultem štíhlého těla", pod jehož tíhou drží v mnoha případech pro zdraví nebezpečné diety a čím dál častěji podstupují plastické operace. Cílem praktické části je zjistit prostřednictvím dotazníku, jak spotřebitelé vnímají svůj body image -- jak jsou spokojeni se svým tělem a jaký je jejich názor na plastické operace. Druhá část představí názory na body image, plastické operace a jiné zákroky, které byly získány pomocí rozhovorů s odborníky.
Marketing v kinematografii
Kurilova, Yulia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Cílem práce je poskytnout čtenáři informace o průběhu marketingových činností na různých etapách výroby a prodeje audiovizuální produkce. V prakticé části se záměřuju převažně na současný stav filmových trhu Evropy a zároveň vysvětluju podstatu fungování dotačních programů záměřených na podporu filmového průmyslu v Evropě.
Analýza komunikace sociálních kampaní proti kouření
Součková, Anežka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce s tématem Analýza komunikace sociální kampaně proti kouření pojednává o zkoumání rozdílnosti v použitých komunikačních prostředcích s veřejností. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena především na vysvětlení pojmů souvisejících se sociálními kampaněmi, role tabáku v marketingu a legislativa spojená s tabákovou reklamou. V praktické části jsou představeny sociální kampaně proti kouření a pro srovnání odlišností v komunikaci a použitých prvků jsou zvoleny některé země Evropské unie, USA, asijského kontinentu a Rusko. Zároveň se zabývá pomocí průzkumu dotazníkového šetření, zda již zažitý fenomén o zbytečnosti kampaní proti kouření je pravdivý, či mají na českou populaci pozitivní respektive negativní vliv a zda existuje nějaké povědomí o těchto kampaní nebo vynaložené peníze a čas spojené s tvorbou protikuřáckých kampaní jsou zbytečné.
Uplatnění interaktivních technik v muzejnictví
Belaňová, Petra ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce podává základní přehled o jednom ze zajímavých trendů v muzejnictví - interaktivitě. První část je věnována vymezení samotného pojmu interaktivita, která je chápána jako možnost návštěvníka aktivně se zapojit do dění v muzeu, používat při návštěvě muzea i jiné smysly než zrak, možnost dotknout se muzejních exponátů. Na základě rozdělení muzeí do několika kategorií jsou vymezeny dvě základní interaktivní muzea - vědecko-technická centra a dětská muzea. Následující část práce je věnována základnímu přehledu marketingu muzeí a kulturního dědictví. Větší prostor je věnován produktu muzeí, ke kterému je interaktivita přirazena jako jeden z jeho aspektů. Důležitou součástí práce je přehled několika interaktiviních světových a domácích muzeí.
Marketingový význam body image
Francová, Nikola ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Práce se zaměřuje na Body image z hlediska spotřebního chování jedince, jeho predispozic, také z hlediska toho, jak na nás působí média, kde je ideál krásy zobrazován, jako nedosažitelný sen pro většinu z nás. Vysvětluje tělesné sebepojetí, řeč těla, image, jak bylo na tělo nahlíženo v historii, teoreticky definuje základní pojmy spotřebního chování a marketingové komunikace. V praktické části nejdříve stručně popisuje fáze výzkumu, poté především pomocí grafů shrnuje výzkum. Nejzajímavějším výsledkem výzkumu je, že ideál krásy představuje pro většinu respondentek skutečná žena s ženskými tvary a že je vzhled v dnešní době významným faktorem, díky němuž můžeme být více úspěšní.
Vliv tabákových a alkoholových reklam na spotřebitele
Kopecká, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
V mé práci se budu zabývat alkoholovými reklamami a jejich vlivem na chování spotřebitele. Tabákové reklamy již byly z důvodu škodlivosti kouření zakázány, tudíž již nemohou spotřebitele ke kouření nabádat. Zda se po tomto zákazu konzumace snížila, bude zahrnuto také v této práci. Jelikož alkohol je v současné době problémem nejen mladistvých, ale také i dospělých a intenzita konzumace stále stoupá, je potřeba se tímto problémem zabývat. Cílem mé práce je zjistit, zda reklamy na alkohol ovlivňují rozhodování spotřebitelů v oblasti konzumace alkoholu.
Analýza protikuřáckých kampaní
Nejezchlebová, Tereza ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Hrkal, Marek (oponent)
Bakalářská práce pojmenovaná Analýza protikuřáckých kampaní jedná o způsobu komunikace kampaní proti kouření v různých zemích světa a jejich srovnání. Cílem práce je analyzovat způsob a efektivitu komunikace těchto kampaní. Práce je rozdělena do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část pojednává o sociálním marketingu obecně a legislativních opatřeních v problematice kouření. V praktické části jsou představeny již proběhlé kampaně ve světě, konkrétně na Slovensku, v Austrálii, USA, Indii a Francii se zvláštním důrazem na Českou republiku s následným srovnáním kampaní a jejich komunikačních prostředků. Součástí praktické části je i dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit postoje respondentů k opatřením proti kouření a jejich názor na efektivitu kampaní, a zda vůbec kampaně proti kouření mohou ovlivnit kuřáky a donutit je s kouřením skončit.
Etic aspects of childrens body image
Bokaová, Katarína ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace zaměřené na deti, především s dopadem na dětskou body image. Představuje regulaci reklamy z hlediska legislativního ako i etického. Snaží se přeskoumat manipulovatelnost detí v rozhodovacím procesu a vliv reklamy či médií na jejich zdravý vývoj. Úkolem práce je poukázat na význam důkladného sledování rozvoje marketingu a jeho negativních dopadů na děti, predevším z důvodu rostoucího počtu detí s poruchami stravování jako je například obezita.
Vliv médií na vnímání vlastního těla s důrazem na problematiku estetické chirurgie
Vančurová, Olga ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Bakalářská práce se věnuje estetické chirurgii jako trendu moderní doby. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část se dále dělí na pět kapitol. První, druhá a třetí kapitola se zabývají vysvětlením pojmů plastická a estetická chirurgie, historií plastické a estetické chirurgie a vybranými zákroky. Čtvrtá kapitola pojednává o provedených výzkumech v oblasti estetické chirurgie, o medializaci estetické chirurgie a o současných trendech. Pozornost je věnována také současným požadavkům na lidské tělo. Pátá kapitola teoretické části se věnuje vlivu médií a reklam na vnímání vlastního těla. Praktická část je pojata formou rozhovorů s odborníky z praxe. Cílem rozhovorů bylo především zjistit názory odborníků na danou problematiku a jejich pohled na věc.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 344 záznamů.   začátekpředchozí257 - 266dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.