Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 246 záznamů.  začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Informační systém florbalového klubu
Horký, Michal ; Hynek, Jiří (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením informačního systému pro podporu organizace akcí pořádaných florbalovým klubem. Jedná se o webovou aplikaci postavenou na frameworku Flask. Systém umožňuje trenérům získat přehled o účasti hráčů na jednotlivých akcích. Dále jim nabízí možnost graficky si zobrazovat sestavu pro jednotlivé turnaje. Organizátorům umožní jednodušší vedení všech potřebných statistik, které nahradí stávající zapisování do textových souborů. Tyto statistiky budou okamžitě po ukončení turnaje dostupné všem příznivcům ligy.
Systém pro koordinaci stáží zahraničních studentů
Do, Long Thanh ; Pastushenko, Olena (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je vyvinout nový informační systém pro neziskovou organizaci s názvem Erasmus Student Network (ESN). ESN je celoevropská mezinárodní studentská organizace, koordinující programy pro výměny studentů. Využívá řešení, která podporují vyšší úroveň integrace mezi novými mezinárodními výměnnými studenty a studenty Vysokého učení technického v Brně. Hlavním cílem tohoto vyvinutého systému je zlepšit komunikaci přicházejících studentů se členy ESN, kteří je mají na starost. V současné době informační systém úspěšně spolupracuje s Vysokým učením technickým v Brně, Masarykovou univerzitou a Mendelovou univerzitou v Brně. V další etapě se očekává zapojení dalších českých a zahraničních univerzit.
Educational Cross Platform Mobile Game for Youngsters
Janeček, David ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
This thesis is about developing cross platform educational game for mobile devices. First, it lays out related theory and analysis of existing solutions. That is followed by description of some ways to create such game. Finally, there is draft, development and testing of the game using Unity game engine.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Interaktivní vlakový jízdní řád pro tablety
Kalusek, Petr ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem mobilní aplikaci pro operační systém Android. Cílem práce je implementace aplikace pro interaktivní porovnávání vlakových spojů pomocí grafikonu vlakové dopravy. Aplikace vyhledá trasy mezi zastávkami včetně přestupů a zobrazí spoje na těchto trasách v grafikonu. Ten umožňuje filtraci dat a operace posunutí a přiblížení. Data o vlakových spojích byly získány pomocí skriptu z webových služeb.
Zpracování účtenek do národní účtenkové loterie
Hučko, Andrej ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá tvorbou mobilnej aplikácie pre automatické spracovanie pokladičných dokladov (účteniek) pre národnú účtenkovú lotériu v Českej republike. Lotéria poskytuje pre účasť v hre webové rozhranie a mobilnú aplikáciu. Oficiálna aplikácia obsahuje nedostatky, ktoré práca analyzuje. Táto aplikácia je vyvinutá na platforme Android a využíva technológiu pre automatické rozpoznávanie textu na obraze - OCR. Hlavnou úlohou aplikácie je umožniť používateľovi jednoduchú registráciu bločku do národnej lotérie s pomocou použitia fotoaparátu v mobilnom zariadení. Zároveň odstraňuje nedostatky oficiálnej aplikácie a podobných aplikácií tretích strán.
Performance Benchmark for Smart TV Platforms, Set-Top Boxes and Game Consoles
Madaj, Tomáš ; Ismael, Mazen (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
The purpose of this thesis is to create a tool for development of applications for certain minority platforms, primarily Smart TV and HbbTV. Those are implemented in a client-side JavaScript. Target group are hence the JavaScript developers, not the end-users. Said tool will target simplification and speed-up of development processes, mainly applications' performance tuning.
Analýza vlastností nástroje dashboard založená na automatické dekompozici obrazovky
Mejía, Santiago ; Rudnitckaia, Julia (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je navrhnúť  metódu automatickej segmentácie dashboardov tak, aby ich bolo možné analyzovať pomocou metrík. Tieto metriky analyzujú vlastnosti objektov obrazovky podľa regiónov. Táto metóda je založený na prístupu segmentácie zdola nahor a vytvára objekty na základe blízkosti. Hlavným výsledkom je rýchlejšia a presnejšia analýza dashboardov, nakoľko nie je potrebné ručne segmentovať obrázok.
Rozšíření vývojové platformy Unity pro vizuální programování
Horký, Lukáš ; Hynek, Jiří (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je tvorba rozšíření pro vývojovou platformu Unity, které umožní tvorbu počítačových her od návrhu herní logiky po samotné programování scén na vizuální úrovni. Rozšíření pak tvoří abstraktní vrstvu mezi návrháři, kteří spravují herní prvky na logické úrovni a mezi programátory, kteří se starají o implementaci některých částí, jejichž tvorbu není možno automatizovat. Usnadňuje pak některé návrhové procesy a iterace vývoje eliminací potřeby ručního programování na místech, které automatizovat možno je a umožňuje se soustředit na samotný proces vývoje.
Interaktivní porovnávání vlakových spojů
Uhlíř, Jan ; Holkovič, Martin (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou interaktivního porovnávání vlakových spojů pomocí grafikonu vlakové dopravy. Nejprve byla provedena analýza existujících aplikací. Následně proběhla analýza dostupných technologií pro tvorbu vlastních diagramů a databázových systémů. Výsledkem práce je aplikace určená pro webovou platformu, jejímž úkolem je zobrazit provoz na dané trati ve formě interaktivního grafického elementu. Na základě vlastní konfigurace uživatele lze filtrovat zobrazovaná data.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 246 záznamů.   začátekpředchozí216 - 225dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.