Žádný přesný výsledek pro Alena , Alena nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Alena Alena ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10,334 záznamů.  začátekpředchozí10272 - 10281dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.03 vteřin. 
Opakované hry
Skálová, Alena ; Dlouhý, Martin (vedoucí práce) ; Jaček, Martin (oponent)
Diplomová práce se snaží poskytnout ucelený pohled na známé poznatky z oblasti teorie opakovaných jako části teorie her. Teoretická část se zabývá předpoklady, výpočetními principy a rovnovážnými strategiemi pro opakované hry. V praktické části je teorie aplikována na oblast petrochemického průmyslu, konkrétně na konkurenci dvou čerpacích stanic v rámci prostorově vymezeného trhu.
Kolektivní investování v České republice a Rakousku
Tomečková, Alena ; Bauerová, Jarmila (vedoucí práce) ; Bauerová, Jarmila (oponent)
Diplomová práce se zabývá kolektivním investováním v České republice a Rakousku. Cílem je zmapovat celkovou situaci kolektivního investování v obou zemích, najít rozdíly, ale také společné rysy, provést charakteristiku dle stanovených ukazatelů a zachytit budoucí směr vývoje kolektivního investování ve výše uvedených zemích. Závěrečná část je věnována analýze dvou vybraných fondů, a to na základě vybraných ukazatelů a zjištěných skutečností.
Aplikace modelu CAF na sebehodnocení ZŠ Javorník
Nemeškalová, Magdalena Bc. ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémem autoevaluace základní školy. Pro sebehodnocení Základní školy Javorník využívá model CAF, Společný hodnotící rámec pro organizace veřejného sektoru.
Využití e-learningu ve výukovém procesu na univerzitách v ČR
Rut, Lukáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Kašparová, Alena (oponent)
Práce se zabývá rozšířením e-learningu na univerzitách a vysokých školách v České republice. Cílem je zmapovat situaci na českých univerzitách, upozornit na kritické faktory zavádění e-learningu a navrhnout jejich řešení. Provedený průzkum odpovídá na otázky, jaký LMS univerzita používá, jak se přistupuje k tvorbě elektronických kurzů, kolik učitelů se zapojuje do jejich vývoje, kolik pedagogů možnosti e-learningu využívá a kolik studentů projde e-kurzem. Univerzity jsou srovnávány pomocí vybraných ukazatelů. V poslední kapitole jsou uvedeny nejpodstatnější problémy, kterými by se škola měla při zavádění a následném rozšiřování elektronického vzdělávání zabývat.
Oceňování aktiv ve společnosti Soning Praha - Centrum akustických služeb, a. s., analýza vlivu oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech
Michálek, Petr Bc. ; Zmrhalová, Alena (vedoucí práce) ; Soldánová, Ivana (oponent)
Obsahem práce je řešení problematiky oceňování v konkrétním podniku a to na základě teoretických poznatků uvedených v teoretické části. Jedná se především o obecné možnosti oceňování aktiv, oceňování při běžném účtování, oceňování v účetní závěrce. Část je věnována problematice oceňování zásob vlastní výroby, porovnání oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech.
Oceňování aktiv podniku, analýza vlivu oceňovacích metod na vypovídací schopnost údajů v účetních výkazech
Kerclová, Markéta Bc. ; Zmrhalová, Alena (vedoucí práce) ; Pavlovský, Zdeněk (oponent)
Oceňování aktiv představuje klíčový problém v účetnictví, protože způsob ocenění majetku a závazků přímo ovlivňuje výši vykazovaných aktiv a pasiv a má vliv na výši nákladů podnikání i na velikost vykazovaného výsledku hospodaření. Provedené analýzy potvrzují, že metody, které firma používá pro oceňování svého majetku, mají vliv na vypovídací schopnosti účetních výkazů. Použití metody odpisování dlouhodobého majetku ovlivňují zatížení nákladů v jednotlivých letech a tím i výši hospodářského výsledku v časové řadě. Stejný vliv se projevuje i na způsobu účtování zásob nebo tvorbě a uplatňování opravných položek.
Komparace ekologické politiky Evropské unie a USA (se zaměřením na problematiku globálního oteplování)
Nowaková, Alena ; Jeníček, Vladimír (vedoucí práce) ; Joklová, Kateřina (oponent)
Práce se ve své první části věnuje obecně přístupům EU a USA ke své ekologické politice. Poté shrnuje problém globální změny klimatu a věnuje se rozdílným přístupům EU a USA k této konkrétní environmentální otázce. Závěr pak poskytuje srovnání obou přístupů.
(De)Regulace trhu s elektřinou: teorie a praxe
Ouřada, Václav ; Šveňková, Alena (vedoucí práce) ; Císař, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem deregulace trhu s elektřinou v ČR. V teoretické části zkoumá příčiny a důsledky regulace síťových odvětví pomocí názorů různých ekonomických směrů. Dále se soustřeďuje na současný trh s elektřinou v ČR, a to hlavně na změny cen elektrické energie pro koncové zákazníky a další trendy v budoucím vývoji energetické politiky EU.
Politika minimálnej mzdy na Slovensku
Škripková, Veronika ; Šveňková, Alena (vedoucí práce) ; Lapáček, Michal (oponent)
Diplomová práca predstavuje popis politiky minimálnej mzdy na Slovensku, v rokoch 1993 ? 2005, s prihliadnutím aj k súčasnosti. Cieľom je popísať inštitút minimálnej mzdy na Slovensku, jej vplyv na nezamestnanosť posudzovaný jednotlivými záujmovými skupinami a na základe výsledkov ankety priblížiť trend ďalšieho smerovania v otázke minimálnej mzdy. Jadrom je spracovanie výsledkov ankety, ktorej súčasťou boli otázky, týkajúce sa vzťahu minimálnej mzdy, položené predstaviteľom, či zástupcom jednotlivých politických strán. Záverom sú zhrnuté argumenty pre a proti minimálnej mzde a navrhnuté doporučenia pri riešení nezamestnanosti.
Kvalita ve školství
Uldrychová, Hana ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Pincová, Eva (oponent)
Práce vymezuje pojetí kvality ve školství, její vývoj a hodnocení. Dává přehled, jaké modely a nástroje se dají využívat pro řízení kvality ve vzdělávací instituci - jedná se o normu ISO 9001:2000, ISO/IWA 2:2003, filosofii TQM, Model excelence EFQM a model CAF. Dále zjišťuje pomocí dotazníkového šetření, jak základní a střední školy v ČR vnímají kvalitu a zda znají nebo využívají některé přístupy pro řízení kvality.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 10,334 záznamů.   začátekpředchozí10272 - 10281dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.