Název: Marketing na sociálních sítích
Překlad názvu: Social media marketing
Autoři: Havránek, Václav ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: budování komunity; Facebook; internetový marketing; Social Media Marketing; sociální media; sociální sítě; community building; Facebook; Internet Marketing; Social Media; Social Media Marketing; Social Networking

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/23718

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75410


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet