Original title:
Současné trendy v komerčních komunikacích se zaměřením na nákupní cyklus.
Translated title:
Contemporary trends in the commercial communication focused on the purchasing cycle
Authors:
Nováková, Markéta ; Mikeš, Jiří (advisor) ; Rozlivka, Milan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Práce definuje pojem komerční komunikace, zejména složky komunikačního mixu. Především pak analyzuje současnou situaci v komerčních komunikacích, jaké probíhají změny a popisuje trendy v oslovování zákazníků.Jedna kapitola je věnována Nákupnímu cyklu, který je produktem agentury McCann-Erickson.The thesis explains the term the commercial communication, especially parts of the communication mix. But mainly it analyzes contemporary situation in the commercial communication, which changes are happening and it also describes trends in the adressing the customers. One chapter is dedicated to the Purchasing cycle which is a product of the McCann-Erickson advertising agency.
Keywords:
commercial communication; purchasing behaviour; trends; komerční komunikace; nákupní chování; trendy
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/26184