Název: Positioning značky World Class Czech Republic
Překlad názvu: Brand positioning World Class Czech Republic
Autoři: Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Konkurenční analýza; Marketingová komunikace; Positioning značky; SWOT analýza; Značka a prvky značky; Brand and brand elements; Brand positioning; Competition analysis; Marketing communication; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24337

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-75101


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet