Název: Sponzoring esportu jako marketingový a komunikační nástroj firem
Překlad názvu: Esports sponsorship as a marketing and communication tool for companies
Autoři: Finkousová, Andrea ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Hlinka, Vladimír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: akademický esport; benefity; esport; herní centrum; herní kluby; novodobé trendy; organizátoři; rizika a výzvy; Sponzoring; academic esports; benefits; esports; gaming centers; gaming clubs; organizers; risks and challenges; Sponsorship; trends in sponsorship

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/192537

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-651591

 Záznam vytvořen dne 2024-09-14, naposledy upraven 2024-09-14.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet