Název: Případová studie použití parodie v reklamní kampani
Překlad názvu: A case study of the use of parody in an advertising campaign
Autoři: Novotný, Vojta ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: Bageterie Boulevard; dotazníkové šetření; parodie; pragmalingvistická analýza; reakční marketing; rozhovor; značka; Bageterie Boulevard; brand; interview; parody; pragmalinguistic analysis; reaction marketing; survey

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191319

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-622409


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-07-20.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet