Název:
Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy
Překlad názvu:
Influencer Marketing Focused on Women's Fitness
Autoři:
Vondráková, Lucie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Influencer marketing zaměřený na fitness pro ženy Cíle práce: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jaký má fitness influencer marketing užitek pro spotřebitelky. Metoda: V této práci jsou k výzkumu použity dva druhy dotazníků, a to dotazník pro spotřebitelky, který je následně doplněn dotazníkem pro influencerku. Výzkumu se zúčastnilo celkem 130 respondentek z řad spotřebitelek online fitness ve věkovém rozmezí 18-60 let a jedna fitness influencerka. Výběr influencerky byl také limitován věkem, a to od 18 do 45 let. Všechny respondentky, které byly součástí výzkumu jsou z České republiky. Celý výzkum byl zaměřen pouze na ženy, které se zajímají o online fitness a fitness influencerky. Výsledky: Výsledky výzkumu ukázaly, že se spotřebitelky o fitness influencer marketing a online fitness zajímají především kvůli třem pozitivním aspektům, a to touze zlepšit svou fyzickou kondici, motivaci více sportovat a získat již sestavený trénink. Avšak, jsou zde i negativní jevy, mezi které patří například nedostatečná kontrola nad prováděnými cviky, porovnávání se s ostatními či držení drastických diet, které mohou vést až k poruchám příjmu potravy. Ve výzkumu však převažovaly spíše ty pozitivní aspekty. Klíčová slova: online fitness, sociální sítě, zdravý životní styl, ženy a fitness,...Title: Influencer Marketing Focused on Women's Fitness Objective: The main aim of the bachelor's thesis is to find out the benefits of the Fitness Influencer Marketing for female customers. Method: For the practical part of this bachelor's thesis were used two types of questionnaires. The first type was a questionnaire with fitness influencer and the second method was questionnaire for the online fitness consumers. Overall, 130 consumers participated in this questionnaire, their age ranged between 18-60 years. One influencer was selected to participate in the second questionnaire. This selection was also limited by age, specifically her age had to be between 18-45 years. The entire research was focused on women from Czech Republic interested in online fitness and fitness influencers. Nevertheless, there were more positive aspects in this research. Results: The results show that the consumers are interested in fitness influencers marketing and online marketing because of three positive aspects such as the desire to improve physical condition, the motivation to do more sports, and to get an already compiled training. However, there are also negative aspects such as lack of control over the exercises, comparing oneself to others and drastic diets that can lead to eating disorders. There were more...
Klíčová slova:
fitspirace; online fitness; sociální sítě; thinspirace; zdravý životní styl; ženy a fitness; fitspiration; healthy lifestyle; online fitness; social network; thinspiration; women and fitness