Název: Vliv mediální komunikace na obchodní rozhodování mladých v oblasti bydlení a realit
Překlad názvu: The impact of media communication on young people's customer decisions in housing and real estate
Autoři: Ročková, Veronika ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bydlení mladých; bydlení v médiích; dostupnost bydlení; gramotnost dostupnosti bydlení; média; realitní trh; housing affordability; housing affordability literacy; housing in media; media; real estate market; youth housing

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/191889

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-621262


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-07-20, naposledy upraven 2024-12-07.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet