Original title: Profesní kompetence učitelů v předškolním vzdělávání - profilace v konceptu Reggio Emilia perspektivou učitelů ve frankofonní části Švýcarska
Translated title: Professional Competences of Preschool Teachers - Profiling in the Reggio Emilia Concept from the Perspective of Teachers in the French-speaking part of Switzerland
Authors: Gančarčík, Tereza ; Loudová Stralczynská, Barbora (advisor) ; Ristić, Petra (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2024
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: preschool education in French-speaking Switzerland; preschool teachers' qualifications; Reggio Emilia pedagogy; teachers' personalities and competencies; kvalifikace učitelů dětí předškolního věku; osobnost a kompetence učitele; Pedagogika Reggio Emilia; předškolní vzdělávání ve frankofonním Švýcarsku

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189648

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-620116


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2024-06-22, last modified 2024-06-22


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share