Název: Profesní kompetence učitelů v předškolním vzdělávání - profilace v konceptu Reggio Emilia perspektivou učitelů ve frankofonní části Švýcarska
Překlad názvu: Professional Competences of Preschool Teachers - Profiling in the Reggio Emilia Concept from the Perspective of Teachers in the French-speaking part of Switzerland
Autoři: Gančarčík, Tereza ; Loudová Stralczynská, Barbora (vedoucí práce) ; Ristić, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kvalifikace učitelů dětí předškolního věku; osobnost a kompetence učitele; Pedagogika Reggio Emilia; předškolní vzdělávání ve frankofonním Švýcarsku; preschool education in French-speaking Switzerland; preschool teachers' qualifications; Reggio Emilia pedagogy; teachers' personalities and competencies

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189648

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-620116

 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet