Název: Návrh zahraniční expanze digitálního produktu
Překlad názvu: Proposal of Digital Product Expansion to the Foreign Market
Autoři: Procházka, Filip ; Chlebovský, Vít (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: 4P marketingu; 7S analýza; analýza poměrových ukazatelů; analýza trhu; analýza zdrojů; expanze digitální produktu; Facebook Ads; Google Ads; Google trends; Linkedln Ads; online marketing; PESTE analýza; Porterova analýza; SWOT analýza; 4Ps of Marketing; 7S Framework; Expansion of digital product; Facebook Ads; Google Ads; Google trends; Linkedln Ads; Market Analysis; online marketing; PESTE Analysis; Porter Analysis; Resource Analysis; SWOT Analysis

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/247177

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618767


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet