Název: Návrh on-line marketingové strategie spolecnosti
Překlad názvu: Proposal of the company's on-line marketing strategy
Autoři: Reuterová, Lenka ; Milichovský, František (oponent) ; Havíř, David (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; Online marketing; PPC; SEO; sociální sítě; marketing mix; marketing strategy; Online marketing; PPC; SEO; social media

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: https://hdl.handle.net/11012/246339

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-618473


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-22, naposledy upraven 2024-06-22.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet