Název: Marketingová taktika školy zaměřená na trendy marketingu
Překlad názvu: School marketing tactics focused on marketing trends
Autoři: Zemanová, Sára ; Urbanová, Eva (vedoucí práce) ; Kolek, Jindřich (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2024
Jazyk: cze
Klíčová slova: koncepce školního marketingu; marketingové řízení; online marketing; střední škola; trendy v marketingu; high school; marketing management; marketing trends; online marketing; school marketing concept

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/189305

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-616987


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-06-15, naposledy upraven 2024-12-07.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet