Název:
Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech
Překlad názvu:
The Role of Social Networks in Destination Marketing in Southern Bohemia
Autoři:
PECHÁČKOVÁ, Anežka Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2024
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zaměřuje na identifikaci vlivu sociálních sítí a jeho gradaci, a to konkrétně v turistické destinaci jižní Čechy. Sociální sítě se v posledních letech staly neodmyslitelnou součástí a jsou propojitelné s mnoha oblastmi moderního světa. Práce se zaměří na Instagram a Facebook, protože tyto dvě platformy jsou v destinačním marketingu jižních Čech nejaktivnější. Na obou těchto platformách se jižní Čechy propagují a mají účet s názvem "Jižní Čechy". Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. V teoretické části práce se hned po úvodu zaměříme na rešerši odborné literatury v oblastech cestovní ruch, destinační marketing a sociální sítě. Cílem praktické části je identifikace vlivu sociálních sítí na odvětví cestovního ruchu, konkrétně na turistickou destinaci jižní ČechyThis bachelor thesis focuses on the identification of the influence of social networks and its gradation, specifically in the tourist destination of South Bohemia. Social networks have integral part in recent years and are connected to many areas of the modern world. The bachelor thesis will focus on Instragram and Facebook, as these two platforms are the most active in marketing the destination South Bohemia and on both of these platforms South Bohemia is promoted and has an account called "South Bohemia" Bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part of the bachelor thesis, right after the introduction, we will focus on the literature search in the field of tourism, destination marketing and social networks. The aim of the practical part in the bachelor thesis is to identify the influence of social networks on tourism, specifically on the tourist destination South Bohemia.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinace Jižní Čechy.; marketing destinace; sociální sítě; destination marketing; destinations South Bohemi; social networks; tourism Citace: PECHÁČKOVÁ, Anežka. Role sociálních sítí v destinačním marketingu jižních Čech. České Budějovice, 2024. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/70975