Název:
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy opatření na zvýšení její úrovně
Překlad názvu:
Analysis of Customer Satisfaction and Suggested Measures for its Improvement
Autoři:
Bláhová, Jitka ; Klementová, Miluše (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na analýzu spokojenosti zákazníků firmy DP Stavebniny Maršovice a.s. a návrhy na zvýšení její úrovně. Teoretická část se zaměřuje na základní pojmy, jako je marketing, marketingový výzkum, využité marketingové metody, spokojenost zákazníků a další. V praktické části této práce je provedena analýza spokojenosti zákazníků společnosti DP Stavebniny Maršovice a.s. a následně vyhodnocení dotazníků. Na základě získaných informací z dotazníků jsou navržena opatření a doporučení pro zvýšení úrovně spokojenosti zákazníků.
This master´s thesis focuses on the analysis of customer satisfaction in joint-stock company DP Stavebniny Maršovice, and a proposal to increase its level. The teoretical part focuses on basic concepts such as marketing, marketing research, usage of marketing techniques, customer satisfaction and more. In the practical part of this work there is an analysis of customer satisfaction with the company DP Stavebniny Maršovice a.s. and a subsequent evaluation of the questionnaires. On the basis of the information obtained from the questionnaires, measures and recommendations for an increase in the level of customer satisfaction are proposed.
Klíčová slova:
analýza spokojenosti zákazníka; dotazník.; Marketing; marketingový výzkum; analysis of customer satisfaction; Marketing; marketing research; questionnaire.
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/59492