Název: Návrh změn marketingového mixu společnosti
Překlad názvu: Proposal to Change the Marketing Mix of the Company
Autoři: Kotková, Diana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2018
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: aditivum do motorového oleje; Ekolube; marketing; marketingový mix; tribotechnika; Ekolube; engine oil additive; marketing; marketing mix; Tribotechnics

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83180

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-611363


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet