Název:
Návrh změn marketingového mixu společnosti
Překlad názvu:
Proposal to Change the Marketing Mix of the Company
Autoři:
Kotková, Diana ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytvoření návrhů marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o., které by mohly v budoucnu vést k posílení loajality stávajících a oslovení nových zákazníků. Teoretická část rozebírá marketing a marketingový mix a popisuje jeho využití. Analytická část se věnuje analýzám a rozboru stávajícího stavu marketingového mixu společnosti Ekolube, s. r. o. a poslední návrhová část se zabývá návrhy na jeho zlepšení.
This bachelor thesis is focused on creating proposals for the marketing mix of company Ekolube, s. r. o. that could lead to the strengthening of loyalty of current customers and reaching new customers in the future. Theoretical part pays attention to the description of marketing and marketing mix and it describes its practical use. Analytical part is dedicated to analysis of current situation of marketing mix in Ekolube, s. r. o. and the last part contains suggestions for the improvement.
Klíčová slova:
aditivum do motorového oleje; Ekolube; marketing; marketingový mix; tribotechnika; Ekolube; engine oil additive; marketing; marketing mix; Tribotechnics
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/83180