Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing Communication
Autoři:
Váhovská, Viktória ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2021
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo][eng]
Diplomová práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou vybranej spoločnosti s názvom Záhradní vinařství. V teoretickej časti bude objasnená daná problematika, z ktorej podklady budú slúžiť k výstupom v analytickej časti práce. Na základe zhotovených analýz bude v návrhovej časti navrhnutá vhodná marketingová komunikácia podniku.
This Diploma thesis focuses on the marketing communication of the company named Záhradní vinařství. The issue of interest will be explained in the theoretical part, which will serve as the foundation for the outputs of the analytical part of the thesis. Based on the conducted analyses, an appropriate marketing communication strategy will be suggested in the practical part of thesis.
Klíčová slova:
digital marketing; e-commerce; marketing communication; PPC; SEO; social media
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/197531