Název:
Zlepšování systému pro automatické hraní hry Starcraft II v prostředí PySC2
Překlad názvu:
Improving Bots Playing Starcraft II Game in PySC2 Environment
Autoři:
Krušina, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2018
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá vytvořením automatického systému pro hraní strategické hry v reálném čase Starcraft II. Model je trénován ze záznamů her hráčů a dále využívá technik posilovaného učení pro zlepšování vnitřního systému bota. Záměr je vytvořit systém schopný hrát hru jako celek, přičemž staví na frameworku PySC2 pro strojové učení. Vytvořený bot je poté testován proti skriptovaným botům ve hře.
The aim of this thesis is to create an automated system for playing a real-time strategy game Starcraft II. Learning from replays via supervised learning and reinforcement learning techniques are used for improving bot's behavior. The proposed system should be capable of playing the whole game utilizing PySC2 framework for machine learning. Performance of the bot is evaluated against the built-in scripted AI in the game.
Klíčová slova:
DeepMind; hierarchické posilované učení; hluboké neuronové sítě; hluboké učení; posilované učení; PySC2; RTS; Starcraft II; strategické hry v reálném čase; Tensorflow; učení s učitelem; deep learning; deep neural networks; DeepMind; hierarchical reinforcement learning; PySC2; real-time strategy games; reinforcement learning; RTS; Starcraft II; supervised learning; Tensorflow
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/84866