Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zlepšování systému pro automatické hraní hry Starcraft II v prostředí PySC2
Krušina, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením automatického systému pro hraní strategické hry v reálném čase Starcraft II. Model je trénován ze záznamů her hráčů a dále využívá technik posilovaného učení pro zlepšování vnitřního systému bota. Záměr je vytvořit systém schopný hrát hru jako celek, přičemž staví na frameworku PySC2 pro strojové učení. Vytvořený bot je poté testován proti skriptovaným botům ve hře.
Čtečka Braillova písma na mobilním zařízení
Krušina, Jan ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí a překladem Braillova písma ze snímků pořízených kamerou mobilního telefonu. Práce nejprve obsahuje popis možných řešení této problematiky a detaily ohledně jejich výsledků. Dále bude popsáno zvolené řešení, které bylo použito v této práci, a také bude blíže popsána jeho implementace na vybrané mobilní zařízení. V poslední části bude představen způsob testování aplikace a rozbor naměřených výsledků.
Zemský ústav pro choromyslné v Praze-Bohnicích. Architektura a historie
Krušina, Jan ; Biegel, Richard (vedoucí práce) ; Macek, Petr (oponent)
Práce se zabývá architekturou a historií rozlehlého areálu dnešní Psychiatrické nemocnice v Bohnicích, která byla postavena v několika etapách mezi lety 1905-1925, s přihlédnutím k osobnosti architekta Václava Roštlapila (1856-1930), který se jako výrazná osobnost podílel na některých reprezentativních stavbách areálu. Úvodní část je věnována zrodu nového oboru psychiatrie v prostředí Všeobecné nemocnice na Novém Městě v Praze, a především zrodu nové typologie v rámci architektury, která se pak postupně šířila do spádových oblastí Čech. Stať práce objasňuje okolnosti vzniku pražského ústavu v Bohnicích a na základě studia archivních materiálů, literatury a vlastního areálu se pokouší analyzovat prameny jeho podoby. Hledá inspirační zdroje a zasazuje bohnický areál do historických souvislostí. Psychiatrickou nemocnici v Bohnicích chápe jako výjimečně dobře dochovaný příklad této typologie nejen v měřítku jednotlivých budov, ale především v měřítku celého urbanistického uspořádání s nezaměnitelným Geniem Loci. Klíčová slova Architektura, přelom 19. a 20. století, secese, historismus, psychiatrické léčebny, Václav Roštlapil, Psychiatrická nemocnice Bohnice
Zlepšování systému pro automatické hraní hry Starcraft II v prostředí PySC2
Krušina, Jan ; Škoda, Petr (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením automatického systému pro hraní strategické hry v reálném čase Starcraft II. Model je trénován ze záznamů her hráčů a dále využívá technik posilovaného učení pro zlepšování vnitřního systému bota. Záměr je vytvořit systém schopný hrát hru jako celek, přičemž staví na frameworku PySC2 pro strojové učení. Vytvořený bot je poté testován proti skriptovaným botům ve hře.
Čtečka Braillova písma na mobilním zařízení
Krušina, Jan ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Sochor, Jakub (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá detekcí a překladem Braillova písma ze snímků pořízených kamerou mobilního telefonu. Práce nejprve obsahuje popis možných řešení této problematiky a detaily ohledně jejich výsledků. Dále bude popsáno zvolené řešení, které bylo použito v této práci, a také bude blíže popsána jeho implementace na vybrané mobilní zařízení. V poslední části bude představen způsob testování aplikace a rozbor naměřených výsledků.

Viz též: podobná jména autorů
2 Krušina, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.