Název:
Marketingová komunikace podniku
Překlad názvu:
Company Marketing Communication
Autoři:
Cabejšek, Tomáš ; Sokol, Luboš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato diplomová práce se zaměřuje na návrh změn vedoucích k optimalizaci marketingové komunikace podniku z oblasti elektrotechnické výroby. První část práce obsahuje teoretické pojmy,vymezení základní pojmů marketingu, marketingové komunikace, analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Ve druhé části autor analyzuje aktuální stav v podniku a jeho marketingovou komunikaci. Ve třetí části jsou prezentovány návrhy opatření a změn v marketingové komunikaci, které mají vést k jejímu zlepšení.
This diploma thesis is focused on design changes that lead to optimization of company marketing communication in the field of electronic production. The first part of the thesis contains theoretical concepts, defining the basic concepts of marketing, marketing communication, analysis of external and internal environment. The author analyzes the current situation of the company and its marketing communication, in the second part. The third part presents proposals for measures and changes in marketing communication, which should lead to its improvement.
Klíčová slova:
komunikační mix; konkurence.; Marketing; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; reklama; SWOT analýza; advertising; communication mix; competition.; Marketing; public relations; sale promotion. personal sale; SWOT analyses
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/65492